- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
+azbest
Tehát annak, hogy EV kvóták vannak, semmi köze az EV eladások fellendüléséhez. A Model 3-at tök véletlenül lőtték be pontosan az államilag támogatott összeghatár legaljára, hogy egyáltalán el tudják adni. Tök véletlen, hogy a norvég állami szabályozás után 70%+ az eladott autók EV arány, tök véletlen, hogy miután Kína kötelezte az autó gyártókat, hogy 40%-ban EV-t adjanak el(erős állami támogatással), hirtelen a fáról is kínai EV gyártók lógnak 2év után.
Nem, ez mind Elon Musk és a Tesla érdeme, az emberek tök maguktól veszik az EV-ket, mert sokkal jobb, és semmi köze hozzá hogy hosszútávon rá lesznek kényszeríve.
Akkor megnyugodtam."A diagrammon egyébként átlagárak vannak, az teljesen biztos, hogy a Nissannak annak idején ennél kevesebbe került a Leaf aksija."
Tehát ami a táblázatból ki szerettél volna hozni az teljesen hamis. És a Teslának a változáshoz semmi köze, ahogy a táblázat se valós."Nahát, van hasznuk az autógyártáson!?"
Miért is növelték meg a Model S árakat egyből 25%-kal? Hatékonyabb, méretgazdaságosabb a gyártás, olcsóbb az aksi? Adjuk drágábban!Nagyon vicces továbbra is hogy a Teslákról mint olcsó és elérhető EV-kről beszélünk, mikor a Model S a Luxus kategória felső szintjén van, a Model 3 meg a Prémium felső és a nagyobb modellek a Luxus kategóriában az X meg olyan árú, hogy a supersport autók ára alatt van kicsivel. Népautók na.
"Leaf tengely, béna, rettenetesen ronda, kicsi, kis aksis és emellé baromi drága autók"
Aha a Model 3 panel gepjei talán 3.-ra sikerült festés, a a ronda és igénytelen belső mellé, párosul egy dupla vagy majdnem dupla ár. Végül is...A jelenlegi Leaf(2.0) pontossan azonos távolságot megy azonos aksimérettel azonos áron... Ennyit a hatalmas előnyről.
"OTA frissítések, amik ráadásul rendszeresek és hasznosak voltak"
Ja hát ha full béta SW-vel adsz ki egy autót és menet közben oldod meg és találod ki a megoldásokat ja, hasznos a OTA. VW is pont ezt csinálja épp....
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...