- Új lapkakészlettel frissül a Nothing Phone (2a)
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Google Pixel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Két HMD telefont kapott India
- A Qualcomm és a Sony is kevesebb megrendelést kaphat az Apple-től
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Alig néhány nap múlva indul a Mecha BREAK nyílt bétája PC-n
gp Akik szeretik robotos akciójátékokat, azoknak érdemes lehet tenni egy próbát a játékkal.
-
PCI Express 5.0-s Team Group SSD a szerényebbik fajtából
ph A kétféle tárhelymérettel választható újdonság a januárban debütált GE PRO olcsósított változatának tekinthető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
#16820480 #47 üzenetére
Szerintem sincs rendben a pöfögés, ebben egyet is érünk. De azt látni kell, hogy az emberek túlnyomó többségének nincsen pénze új autóra. Nem villanyautóra, semmilyenre. A legolcsóbb alapmotoros fapados kis vacakra sem. Ez a kiindulási pont innen kéne elindulni, hogy mit csináljunk, hogy mégis tisztább legyen a levegő. Adja magát, hogy ahelyett, hogy az amúgy elég jómódú embereket milliókkal megtámogatjuk, hogy villanyautóba ülhessenek inkább a csórókat kéne ösztönözni és támogatni, hogy ha már lecserélni nem tudják akkor legalább alakíttassák át az autójukat gázüzeműre. Egy villanyautó 2,5 milliós állami támogatásból 8 db korszerűtlen benzines autót lehetne lpg üzeműre alakítani. Ezzel két legyet üthetnénk egy csapásra mert egyrészről az átalakításon átesett autók azután sokkal tisztább kipufogógázt eregetnének másrészről rengeteg dízel autó tulajdonos szívesen átülne egy benzinesbe mert az átalakítást követően gyakorlatilag azonos üzemanyagköltséggel el tudna gurulni azzal is de már a tipikus dízel specifikus taposóaknák nélkül. Ha már környezetvédelem valami hasonlón kéne agyalniuk a törvényhozóinknak. Igen, környezetvédelmi szempontból örülni kell minden egyes eladott villanyautónak csak közben másik nyolcat meg lehetne tisztítani ugyanannyi a pénzből. A látszat ellenére nem fogom az olajlobbi pártját, én a józan ész pártját fogom (többé kevésbé). Írtam korábban valamelyik villanyautós cikk alá de akkor megismétlem: csak a töltési idővel és a vételárral van bajom. Semmi mással. A kicsi hatótávval sem. Egyszerűen túl csóró vagyok egy normális vállalható villanyautóhoz még egy használthoz is. Nincs 4-6 millióm erre a célra. C-zero és hasonló kis budi kotlákat most hagyjuk.
"Minden háború csak halált hoz, sok-sok ember halálát, akinek dolgozni kellett volna és nem meghalni. És szegénységet hoz, csapást nyomorúságot. Akár megnyerik akár elvesztik, a háborúban csak veszíteni lehet." Wass Albert
Új hozzászólás Aktív témák
ma Még nem a berlini gigagyár látja el a helyi piacot, de már közel a befejezése. Itthon heteken belül hozzá lehet jutni a népszerű crossoverhez.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen