- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Két dolgot szerintem helytelenül feltételezel. Az egyik az, hogy 2035-ig megmarad a jelenlegi választék, és utolsó pillanatig még tolongani fognak az emberek ICE-t venni. A Stellantis például 2028-tól már nem tervez ilyet gyártani és értékesíteni az EU-ban, így jóval hamarabb ki fognak futni szerintem (főleg ha több nagyobb gyártó is követi őket még). A másik pedig hogy itthon (vagy bárhol) csak új autó vásárlással futnak ki a mostani használtak. Aki most 10-15-20 éves autóval jár, az esélyesen nem fog csak úgy hirtelen egy újat venni, hanem vált egy másik, kicsit fiatalabb használtra, és így tovább. Szóval van rá esély, hogy használt EV-t vegyen, egyre nagyobb. Főleg ha nem akar már majd kifutó technológiára pénzt költeni.
Szóval amit te mondasz, hogy 2035+15 év, az egy pesszimista kimenetel, gyanítom a valóságban ennél gyorsabban fog menni azért.[ Szerkesztve ]