- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Eleglide C1 - a középérték
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz kovacs65 #5359 üzenetére
Sztem erre teljesen értelmetlen ilyen bringát venni. Az ilyen kis kerekű, összecsukós arra való, hogy a műanyag díszkerítés és a felfújható kertitörpe mellé bedobod a lakókocsiba és nyaraláskor a kemping - strand - bót háromszögben használod. De, ahhoz meg fölösleges az 1000W, meg a fully. Ráadásul mindez noname kínaiban. Borzalmas használni, nem tartós és ha vmi baja lesz, akkor nincs alkatrész és szerelőt sem találsz, aki bevállalná.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Buckey
senior tag
válasz kovacs65 #5395 üzenetére
Köszi, ezeknek már utánanéztem, ezért is vacilálok. A rollerrel nem mehetek a kerékpárúton, járdán, de kerékpárral a járdát még elnézik, ha normálisan megyek.
[Szilágyi84 #5396] , mostanában nem járok arra felé, de én is pont ettől félek, hogy az e-roller megfertőz. Csak állok és haladok. Viszont lehet, hogy én lennék az első a városban, aki motoros sisakban és beöltözve rollerezne az úton. Sokan kiröhögnének, az autósok meg ledudálnának.
De ekkora teljesítmény már nem játék. -
Warzoz
senior tag
válasz kovacs65 #5461 üzenetére
Kb. Egy fél nap alatt össze lehet rakni kényelmesen, feltéve, hogy rendelkezel a szükséges szerszámokkal és persze ne legyenek komplikációk. PL. A női bicóra nehezebben lehetett feltelepíteni az akkupakkot a vázgeometria miatt. Kellett plussz lyukat fúrni az akkukonzolra. A másik amivel még gond lehet, az a fékszenzorok. De azt is meg lehet oldani.
Én meló után csinálgattam a héten, napi 1-2 órát.[ Szerkesztve ]
-
motifator
senior tag
válasz kovacs65 #5467 üzenetére
Volt már, hogy elmentem vele tekerni a kollégákkal akksi nélkül a Hármashatár-hegyre, úgy 20- 21 kg körül van bringa. Azért érezhető a tömeg, de nem én voltam hegyen az utolsó a hajtás ellenállása egész kicsi, simán használható, de a tömeg nem elhanyagolható.
Tegnap meló után a gyári Trance SX E-vel tekertem egyet szintén a Budai hegyekben útvonalat keresve a következő csapatáshoz, mivel egyedül voltam nem kellett máshoz igazítani a tempót. Kerékpárúton / aszfalton ha nincs szint és szélcsend van simán tartható vele a 25 km/h rásegítés nélkül. Nem tudom, lehet én voltam formában, ritkán megyek bringaúton, mert otthon rögtön ott az erdő, de meglepődtem. Visszafelé menet leelőzött egy "vékony kerekűs" a budai oldalon kerékpárúton, én meg beálltam mögé, 30-32 km/h simán ment mögötte az Árpád hídig, ott elváltak az útjaink. Persze itt már 180 felett volt a pulzus. Azért a széles gumi emészti az energiát, de a végén a lényeg, a gurulás alatt 35% használtam az akksiból 900m szint mellett. Ha ilyen formában vagyok akkor a 2000+ szint is simán kihozható 500-as akksival. Az app viszont nem jól számolta a szintet, és az állás időt is hozzátette az átlaghoz, így a lángos evés és a paplanernyősök csodálása is benne van.
Ja, és nincs megokosítva a bringa speedbox-al.De a sok rolleres döbbenet, hogy nem tud közlekedni, de még egyenesen sem tudnak menni azzal a sz@rral, főleg most a sziget miatt rengetegen vannak.
[ Szerkesztve ]
Funky + Jazz
-
Gézengúz
addikt
válasz kovacs65 #5747 üzenetére
Nem tekertem még nyomatékszenzorost, de nekem ez tökre jónak tűnik.
Megfelelő kijelzővel akár 9 fokozatod is van. Finomra lehet venni a fokozatok közti különbséget. USB kábellel programozható, saját elvárásaidnak egész jól hangolható több féle téren.48V 20Ah az akksi. Táv nagyon függ a sebességtől, rásegítés mértékétől. 30 alatt közlekedve normális tempóban szerintem kijönne a 200km, annyit még nem mentem vele egyszerre, mikor megvettem, akkor volt egy 175km-es kanyarom, akkor 5% környékére futottam. 100km körüli több is. Nemrég egy Vác-Esztergom-Vác tán 104km volt. Tényleg 30 alatt mentem, 73% maradt
-
Đusty
addikt
válasz kovacs65 #5747 üzenetére
Ha folyamatosan tekersz akkor nincs különbség a pedálszenzoros is teszi a dolgát és ugyanúgy vissza is kell váltani különben az sem segít. Ha szaggatva tekeri az ember akkor valóban előjön a lökdösős érzés, hogy meg-meglöki a bicajt amikor beindul a rásegítés és ugyanez nagyon alacsony sebességnél ha az ember addig a féken állt majd elengedi, de teljesen vállalható szerintem én biztos nem adnám többszörösét a nyomatékszenzorosért. Ott meg még meg is hajtja az embert mert izmosan tekerni kell, hogy segítsen is de valóban ez a természetesebb kategória.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz kovacs65 #5782 üzenetére
Én személy szerint még nem szedtem szét olyan motort, de jókat hallok róla. Illetve mentem yamaha motoros bringákkal, nekem mindig tetszett a rendszer, az új giant féle yamaha motorok nagyon jól sikerültek, tudtommal a piacon a legkisebb fogyasztású motorok, még a Bosch-t is megelőzik egy kicsit. Kevés meghibásodásról hallani, de az biztos, hogy ha gond van vele, nehezebb hozzá szakit, alkatrészt találni mint egy Bosch-hoz vagy Brose-hoz.
Ettől függetlenül szerintem meg lehet venni, garanciával. A gen 2-es bosch speed motor gyengébb is volt mint a sima cx, nyilván amiatt, hogy mivel a speed motor gyakrabban meg csúcs nyomatéka körül, nem menjen szét hamarabb. A gen4-es bosch speed-nél már ugyan azt a nyomatékot alkalmazzák mint a sima cx-nél, ez egy jobban kitalált, masszívabb motor. Nem sérülékenyebb, mert a speed motorok programozása okosan van kitalálva. Úgy szabályozza a nyomatékot, hogy a nagyobb tempó se tegyen kárt a motorban. A speed motor működése nem egyenlő egy tuningolt cx motor működésével. Ha egy 25-ös motorból csak simán kiveszed a korlátozást, akkor a nyomatéka folyamatosan a padlón van, mert becsapod a rendszert. A speed program nem ilyen, fokozatosan veszi vissza a nyomatékot amint közelítesz a 45km/h felé, hogy ne lépd azt túl. Épp ezért reklamáltak is páran akik 45-ös bosch bringát vettek, mert nem tudták kitekerni 45-re. Igen, mert ahhoz már oda is kell tenni magad, míg egy tuningolt gépet könnyebben kitekersz 40-45-re. Az viszont ténylegesen tudja amortizálni a motort. A gyári speed motortól nem kell félni.Bafang, Tongsheng rendszereket nem ismerem, én ezekkel nem nagyon találkozom, csak a jól ismert Bosch, Yamaha, Brose, Shimano-hoz konyítok valamit.
Ettől függetlenül én soha nem voltam az átépítés ellen, mert van amikor észszerű megoldás
A Bafangról jókat hallani. Nincs ezzel baj, csak nem terepre való az utólagos átépítés.
A szervizek arra specializálódnak amiből sok van, amiből pénzt lehet csinálni, nálunk meg sok a fent említett 4 márkából van, de főleg a Bosch megy, így ehhez is értenek a legtöbben. Bár hozzáteszem, konkrétan ebike motorra specializálódott szerviz igen kevés van idehaza. -
Vesa
veterán
válasz kovacs65 #7037 üzenetére
Az mondjuk pozitív, hogy beírták a szervizkönyvbe akkor ezek szerint nálad működik. Ahol én vettem, ott csak a saját szervizeikbe lehet vinni kötelező időszakos szervizre is (bár van néhány boltjuk, tehát legalább nem egyetlen bolthoz vagyok kötve, de a közelemben így sincs egy se ezért kocsival kellett elvinnem az egyikbe). De ez direkt kötelező szerviz volt. Ha csak át akarnám nézetni a féket, láncot, egyebeket, akkor azt a helyi szervizben is megcsinálják, persze pénzért.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
válasz kovacs65 #7311 üzenetére
Nejem 55 kilós, nem fogok neki 30+ kilós bringát venni.
Szerencsére van alternatíva.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
pècsimunkás
addikt
válasz kovacs65 #7320 üzenetére
15 fok körül van.
Nemrég láttam egy kiírást attól, ahol vettem a bicót.
Kiírta, hogy tèlre eltarolja az e - bringákat, ès oda figyel rá, hogy mindig fullon legyen az aksi.
Remélem nem tartotta 1 èvig vagy meddig az èn biciklimet úgy .
Erre nem is merek gondolni.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
sebgutkopf
őstag
válasz kovacs65 #7333 üzenetére
A te példád is azt mutatja, hogy nem lehet igazán jól két eltérő körülmények között használt bringa akkus üzemidejét összehasonlítani. Neked km-jeid vannak, nekem szint, teljesen más, talán mi ketten reprezentáljuk a két abszolút szélsőséges végpontot a skálán, míg aki épp elégedetlen az akkuval az kettőnk között bárhol lehet a skálán az arányokkal.
-
őstag
válasz kovacs65 #7618 üzenetére
nekem is van ilyen NTA sisakom (Lazer Anverz) de szemre nagyrészt csak a fejtetőnél levő narancssárga "Do not remove" szivacsban különbözik egy hagyományos sisaktól
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...