- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Mobil flották
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Strapamobil a HMD-től
- Fotók Google Camera Mod-dal (GCAM)
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
ma Kicsit behúzódott a fősodorba a Sony csúcsmodellje, de nem vesztett el mindent egyéniségéből.
-
Egy évet csúszik a SiPearl első szerverprocesszora
ph Cserébe gyorsabb lesz, és a szoftveres háttér is kiforrja majd magát a startra.
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
Én mindig a végeredményt nézem, a bontó tele volt Holden (opel) Ford hulladékkal, míg Toyota, vagy Mazda azt úgy kellett vadászni.
Most hogy kiszorultak a Fordító és Holdenek, a német prémium, nem annyira prémium, meg a többi európai Amerikai sláger termék (Reklám: I bought a JEEP) ami tonnaszam kerül be a bontokba.Valami oka csak van... És nem a fanatizmus SZVSZ mert akkor a német prémium meg az opel a gazda dédelgetésebe otthon múlna ki 30 évesen.
De a bontó nem ezt mutatja, a japánok 15-20 éves korukban kerülnek a bontóba, addig a német prémium, nem prémium, és társai 10 éves koruk körül.
Ja mert a csoda autók fenntartási költsége hatalmas, és a megbízhatóság nem társul hozzá, eközben a hulladék japán azért még mindig olcsóbb fenntartani, és megbízhatóbb.
Ennyi, nem kell fanatzimust keresni, vettem egy 1.8 Toyota Corolla csodát, 180E km után én voltam az első aki váltó olajat cserélt benne. Mint a vaj, utánfutót huzok vele, hegyen völgyön, a motoron cserelem az olajat és a szűrőket. Érdekes szar láncos motor amin egysoros lánc van, így 200E után hallom már a láncot.
Mesélj az Ecotech 1.6 dupla vezermu tengelyes családjáról....mennyi időnként kell vezérműszíj cserén törni az agyunkat? Nem hallom 60E?Itt a baj..... tudod a világ boldogabbik felén egy 10 éves autón gazdasági totálkár egy vezérlés+gyertya+váltó olaj csere, egy olyan autón mint egy Opel. $100 /óra csak a munkadíj és az autót el tudod adni $2000 pénzért.
A Toyota érdekes módon 10 évesen is dupláját éri adott kategóriában.Ja és az én 1.8-as Corollám a szar olajevos széria, 5W-30 As olajból olajcserék között nem eszi le a nívó aljaig.
Ez vajon mit jelenthet?
Azt hogy Minden autó gyártó csinál hibás szériát, az nem volt sosem kérdés, a mai világba pedig egyre több lesz.
Tudom Opel sosem köp el, csak az még a Kadett rá volt igaz még az Isuzu motoros dizelre
Új hozzászólás Aktív témák
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- EAFC 24
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Reklámblokkolók topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpársportok
- Okos Otthon / Smart Home
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Latitude 7430 2-in-1 27% 14" FHD IPS érintő i7-1265U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Hibátlan - GIGABYTE B550M Aorus Elite alaplap - AMD AM4
- Oehlbach új Bi-wire átkötő (hangfal áthidaló) "jumper" szettek audiofiltől közel High-End hangzásig!
- Precision 5770 17" FHD+ IPS i7-12800H RTX A2000 32GB 1TB NVMe IR kam., gar
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciávsl
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs