Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz #90088192 #12 üzenetére

    ezt egyébként én sem értem.
    a toyotáról meg a japán autókról az az átlagos hiedelem, hogy mennyire megbízhatóak, de amikor nem csak hiedelmekre kerül a sor, hanem pl. műhelypornóra, akkor kiderül, hogy mindegyik egy nagy rakás ócskavas. visszahívások sorozata, bajok tömege.
    például ha az opel eszi az olajat, akkor az opel az pfuj. a toyota meg milyen csúcs. dehát a toyota eszi az olajat! nem érdekes, az akkor is jó.

    ilyen teljes elvakultság, fanatizmus szokott lenni a rizsrakéták felé. most az ízlésről nem beszéltem, hogy egyszer végignéztem egy toyota szalont és az összes autójuk úgy nézett ki, mintha betépve tervezték volna őket...

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz #90088192 #17 üzenetére

    "Én mindig a végeredményt nézem, a bontó tele volt Holden (opel) Ford hulladékkal, míg Toyota, vagy Mazda azt úgy kellett vadászni.": jaja, a mazdát már a bontók se fogadják be, mert mire kiérsz az utcából, megette a rozsda :P
    szóval nem akarom feltétlen azt mondani, hogy az opel jobb autó, mint a toyota (egyébként de, de most egy pillanatra maradjunk ennél), az viszont egyértelmű tény, hogy az opelnél sokkal nagyobb különbség van a népi hiedelem és a valós minőség között a minőség javára, mint a japánoknál. Az opelt mindenki hulladéknak tartja, miközben 1999-ben a g astra már galvanizált kasztnit kapott, ami 18-20 év után kezd el rohadni. Pont akkor kezd el rohadni, amikor a mazdádból a harmadik generáció esik szét. Nézegetem a műhelypornót, ott sokszor mutatnak toyotát is. Beáll a legendás toyota a csápos emelőre, felemelik, és orrán-száján dől az olaj, meg utána kell nézni, hogy a két marék visszahívásból hányat kapott meg, meg ilyenek... rotfl. azok a konkrét toyota példányok, amiket láttam a tecsőn, az mind gagyi. még a g astrámhoz képest is.

    ettől egy teljesen különböző történet, hogy az összes toyotát tekintve, amit az itteni kereskedésben egyszerre kiraktak, a yarisban fértem el legjobban. Szerintem és számomra a toyoták motorizáltsága, kényelme és formaterve nulla.

    "Ez vajon mit jelenthet?": ez pontosan azt jelenti, amit írtam: nagy a hype. pont ugyanúgy túlértékelt a toyota, mint pl.a bmw.

    igen, 60 ezrenként vezérműszíj csere. és? viszont a vectrám kasztnija 320 ezernél 18 évesen még ép. az astrám kasztnija 22 évesen még egy helyen volt csak javítva. ki nem sz.ja le a vezérműszíj cserét, ha előre tervezhető. évente egyszer beviszem a szervizbe az autót, ha tudom, hogy lejár az élettartam, előre kicseréltetem, astrán ráadásul fillérekből, és gurul tovább. a vezérműszíj csere filléres tétel a lakatosmunkákhoz képest. fél nap alatt megvan, nem vagy hetekig gyalogkakukk.

    tehát az volt az eredeti állításom, hogy a rizsrakéták túlhájpoltak és ezt továbbra is így gondolom.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • Eastman

    őstag

    válasz #90088192 #22 üzenetére

    Tudod, hogy miért?

    Mert a japánok alacsonyabbak, így a mérnökök közelebbről látják az asztalon lévő terveket. ;]
    (Nemt'om, már melyik "C"-kat vígjátékban hallottam, még a maja-naptár-vége előttről. :D )

    [ Szerkesztve ]

    https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz #90088192 #22 üzenetére

    milyen elvesztegetett időről beszélsz? legtöbbször úgy ment a történet, hogy reggel bevittem az autót a szervizbe (jobb esetben előző este otthagytam az udvaron) és délutánra elkészültek vele. akkor is délután kaptam vissza az autót, amikor csak olajat cseréltek benne, meg akkor is, amikor szétborították az egészet. azoknál az alkatrészeknél, amik tucatcuccok, a márkaszervizek zömében van polcon vagy egy-két órán belül meghozza a futár.

    Tehát például ami az astrához vagy a vectrához az időszaki szervizhez kell, az van raktárban. ha találnak olyan hibát is, ami nem tervezhető előre, akkor jön a futár és meghozza az alkatrészt. nem mondom, hogy nem voltak kivételek, de a két autó együtt 40 évet húzott le nálam, és ez volt zömében a tapasztalat. A vectrám egyszer se hagyott ott, az astrámat a női sofőr vagy kétszer ledarálta, illetve volt rá példa, hogy a barkács módon utólag belerakott immobilizer immobilizált, de az nem tervezési hiba.

    szóval miről beszélsz?

    abban egyetértek, hogy akinek munkaa eszköz az autó, annak sokba kerül, ha nem megy. maximum abban van különbség, hogy melyik márka fogja ezt megvalósítani. Nekem sokadik opelem van, és mindig azzal szembesülök, hogy emberek be akarják magyarázni nekem, hogy az én autóm, amiért én fizettem a szervizszámlákat, az rossz. De bezzeg a japánok milyen jók. És közben látom a szervizes videókon, hogy a japán autók zöme egy hulladék. Meg az van a használt tesztekben, hogy fél méteres lista a visszahívásokról. Toyotánál is. Mi a franctól jó egy autó, amire volt 15 visszahívás??? Miért nem csinálták meg a gyárban elsőre rendesen?

    Azt, hogy a toyota fapados, hagyjuk. Egyrészt mert ez szubjektív is, hogy kinek mi a fapados, másrészt az is változik, hogy milyen céllal vesz autót, harmadrészt meg ha odaértél vele, akkor már megoldódott a gondod. Ha odaértél.

    Én a pénztárcámmal szavaztam. 16 év vectrázás után megint opelt vettem.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz #90088192 #26 üzenetére

    oké, mégegyszer:
    SENKIT nem érdekel, hogy háromszor cseréltem vezérműszíjat. két okból:
    1. mert aki majmot tart, tartson banánt is
    2. mert miközben én többet fizettem a vezérléscseréért, közben egyáltalán nem fizetek a kasztni rozsdáinak eltüntetéséért, amiért te igen.
    meg egy rakás más hibáért se, amiket a toyotáról írnak mostanában.

    tehát lehet, hogy egy tétel több, a végösszeg kevesebb.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • ncc1701

    veterán

    válasz #90088192 #20 üzenetére

    Mondjuk az is tény, h egy euro5 dízel extrákkal, és egy euro4 szívó benzin "fapad" teljesen más kategória már a bonyolultsága miatt is.

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz #90088192 #34 üzenetére

    Inkább te vagy a speciális eset, azaz az a hely :D
    De különben már mesélted. :D

    Mutogatni való hater díszpinty

  • Diabolis

    tag

    válasz #90088192 #51 üzenetére

    Soha! Érted??? Soha!!!

    :D :D :D

    Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

Új hozzászólás Aktív témák