- iPhone topik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Blackview A200 Pro - hajtűkanyar a középkategóriában
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
Én mindig a végeredményt nézem, a bontó tele volt Holden (opel) Ford hulladékkal, míg Toyota, vagy Mazda azt úgy kellett vadászni.
Most hogy kiszorultak a Fordító és Holdenek, a német prémium, nem annyira prémium, meg a többi európai Amerikai sláger termék (Reklám: I bought a JEEP) ami tonnaszam kerül be a bontokba.Valami oka csak van... És nem a fanatizmus SZVSZ mert akkor a német prémium meg az opel a gazda dédelgetésebe otthon múlna ki 30 évesen.
De a bontó nem ezt mutatja, a japánok 15-20 éves korukban kerülnek a bontóba, addig a német prémium, nem prémium, és társai 10 éves koruk körül.
Ja mert a csoda autók fenntartási költsége hatalmas, és a megbízhatóság nem társul hozzá, eközben a hulladék japán azért még mindig olcsóbb fenntartani, és megbízhatóbb.
Ennyi, nem kell fanatzimust keresni, vettem egy 1.8 Toyota Corolla csodát, 180E km után én voltam az első aki váltó olajat cserélt benne. Mint a vaj, utánfutót huzok vele, hegyen völgyön, a motoron cserelem az olajat és a szűrőket. Érdekes szar láncos motor amin egysoros lánc van, így 200E után hallom már a láncot.
Mesélj az Ecotech 1.6 dupla vezermu tengelyes családjáról....mennyi időnként kell vezérműszíj cserén törni az agyunkat? Nem hallom 60E?Itt a baj..... tudod a világ boldogabbik felén egy 10 éves autón gazdasági totálkár egy vezérlés+gyertya+váltó olaj csere, egy olyan autón mint egy Opel. $100 /óra csak a munkadíj és az autót el tudod adni $2000 pénzért.
A Toyota érdekes módon 10 évesen is dupláját éri adott kategóriában.Ja és az én 1.8-as Corollám a szar olajevos széria, 5W-30 As olajból olajcserék között nem eszi le a nívó aljaig.
Ez vajon mit jelenthet?
Azt hogy Minden autó gyártó csinál hibás szériát, az nem volt sosem kérdés, a mai világba pedig egyre több lesz.
Tudom Opel sosem köp el, csak az még a Kadett rá volt igaz még az Isuzu motoros dizelre
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, Apple garancia, doboz, kék
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, nanoSIM, Apple garancia, doboz, szürke
- Macbook Pro 16" - i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke