- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoZoli
tag
válasz tomcat78 #354 üzenetére
Még ha nem is jelentős, de tízedannyiszor kell ráfordítani pénzt, időt, energiát.
Azért, ezek az autók nem olyanok mint a ZiU trolibusz, hogy egy-két kontaktor, ellenállás segítségével szabályozza a nyomatékot. Kíválóan fel lehet venni a forgalom ritmusát és így nem nagyon lesz többletkopás.
A drágaság is relatív. Új, elektromosak közt, itthon a legolcsóbb. Ha valaki egy downsize-olt, turbós motoros helyett, ezt veszi, mert megteheti, akkor is mind nyertünk vele, a lokális károsanyag kibocsájtás miatt.[ Szerkesztve ]