Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddsteel

    aktív tag

    válasz Lauda #6723 üzenetére

    Pedig a kocsi (szerintem a start-stop miatt) akár 15,3V-os tüskékkel is tölti. Szóval lehet pillanatnyi érték 14,4V felett. Van kis voltmérő beépítve és látom, hogy nem úgy tölt, mint a régi Opelem (standard 14,2-14,3V körül), hanem van, hogy nem tölt, van, hogy 15,3V-tal is tolja. De ezt viszont jó tudnom, hogy teljesen zárt a rendszer (biztos ez, hisz minimális gőz mindig képződik, nem?Erre van a biztonsági szelep gondolom.), így nem lesz vízveszteség. Ettől függetlenül én legalább annyi időre úgyis leveszem, amíg közlekedek vele heti 1-2x. :) Max 1-2 napig szoktam rajtahagyni, annyi idő alatt a CTEK feltölti 13,0-13,1V közé (érdekes, autóval akármennyit megyek, akár többszáz km-t egyszerre, 12,8V örül van a max, amíre feltölti, ez nem tuom, miért van).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák