- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 Pro - pro és kontra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
ph Az új Vivobook S 15 ráadásul az első ilyen, hazánkban is elérhető PC lehet, és már júniusban megvásárolható lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tha_answer
őstag
válasz #06658560 #1376 üzenetére
Jaja. Megsugom a villanypajtiknak ha joltevedek meg az 1800as evek legvegen egy konnyufem illetve specialis otvozetu karosszerias (tungsten) elektromos hajtasu kocsi lepte at eloszor a 100 kmh-t. A szazadelon a porsche mar agymotoros elektromos kocsit csinalt. Mint mondtam varosi hasznalatra mar akkor jobbak voltak, a magnasasszonyok nemhiaba hasznaltak.
Igy van. Az icebe van meg potencial. Pl mahle tjet, vagy a legujabb kutatasok amik drasztikusan csokkentenek a kibocsatast es novelnek a hatekonysagot. Pl ultrahangos gyujtas.
[ Szerkesztve ]
-
Rolly
veterán
válasz #06658560 #1376 üzenetére
Akkuk fejlődéséről írtam amik azért jelenleg 5-6 évente duplazzak az energiasűrűséget... Jelenlegi technológiával egy 2 tonnás autó kb 150 kWh max akkut tudna hordozni ami nyáron 90 körüli tempóval 1000 km a 0-80 töltés pedig 40 perc körül van.
De a kisebb 1,5 tonna alatti autóknál most a 50kWh akkuk vannak a legújabb akkutechnologia ekkora kocsiba 70-75 kWh kapacitást tud belerakni. Ami meg akar 500 kmt iseg tud tenni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs