- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- DIGI Mobil
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mégse száll ki a Meizu?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Nézzük élőben az iD@Xbox Showcase legújabb adását!
gp Akik kedvelik az indie játékokat, azoknak érdeme lesz követniük a bejelentéseket.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mégse száll ki a Meizu?
ma Egyelőre nem úgy tűnik, mintha ne maradt volna azért valamicske erőforrás az AI mellett a mobilokra is; újabb Meizu készülék tűnt fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz yodamester10 #963 üzenetére
Miért érdekes az, hogy ki mennyit ment elektromos autóval?
Én mentem többször is, nagyon meghatározó élmény, de nem befolyásolja az értékítéletemet. Többször is vezettem ilyen autót, ami elsőre átjön, az a meglepő gyorsulás. Nullától ötvenig a legkisebb villanyautó is parádésan gyorsul, de ennek hátránya is van, mindig hamarabb értem a következő piros lámpához, mintsem az zöldre váltott volna, szóval akinek van villanyautója, annak pont azt kell megtanulnia, hogy ne gyorsuljon feleslegesen gyorsan.
Mivel nem csak egyszer-kétszer vezettem ilyen autót és nem csak a kereskedés körüli bejáratott tesztkörön, ezért éreztem a hátrányait is. Az elektromos autók jelenleg valójában nehezebbek, mint egy hasonló méretű hagyományos autó. Soknak alacsonyan van a súlypontja, de nem mindnek. Amelyiknek hátul van az akkupakkja, az bizony billeg a kanyarban, egy körforgalomban tud meglepetést okozni a viselkedése.
A nagy súly (amit nem tudsz kikerülni) meg a nagy gyorsulás (amit nem kell kihasználni, de kevés villanyautós állja ezt meg), párosulva azzal, hogy a villanyautók kerekeit keményebbre fújják, mint a hagyományosakét, bizony eszi a gumikat. A villanyautó kiméli a féket, de nagyon elhasználja a gumikat.
Szóval vezettem elektromos autót (Nissan Leafet többször, hosszabb távon is), de ugyanolyan élmény volt, mint a TGV-n utazni: wow, de azért otthonra ilyen nem kéne
Ha ingyen adnák, akkor persze (nagy duzzogva) elfogadnám, de ha a vételárat, a töltést/karbantartást és az eladáskor jelentkező értékvesztést is nekem kell fizetni, akkor bizony elmegy a kedvem a villanyautótól
Mivel építkezésben vagyunk, ezért felmerült, hogy a ház elektromos rendszerét napelemes kiserőművel egészítsük ki, tekintettel egy elektromos autó töltésére, de akárhogy számoltam, életemben sem tudnék annyi kilómétert megtenni az elektromos autóval, hogy megtérüljön a pluszköltség.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LEGO klub
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Külpolitika
- Windows 11
- Autós topik
- Digitális detox a Nokiától
- További aktív témák...