Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz Donki Hóte #984 üzenetére

    nem tudom mennyivel kell keményebbre fújni egy elektromos autó kerekét eddig mindig 2,5 barra fújtam a gumikat, most ennyi az elvárás (korábbi autón 2,2 bar volt)

    ha valaki keveset megy (érts napi 300 km alatt) akkor egy 3 fázisú ipari dugó elég nem kell sok minden hozzá és annyira nem is drága (+ 1 Fi relé + leválasztó kapcsoló a biztonság érdekében... cirka 40e ft összesen). Aztán ha lesz elektromos autó akkor a 3 fázisú töltő valami 150e körül van (talán AGTből van olcsóbb is)

    nekünk e208 aljában van az akku az ülések alatt és nagyon jó vezetni... A zoé az magasabb az nekem is kicsit billeget mikor vezettem.

  • yodamester10

    őstag

    válasz Donki Hóte #984 üzenetére

    Azért számít mert:
    Akkor lehet valamiről igazán véleményt alkotni ha tartósan használjuk.Én pl azért váltottam 2014-es Honda civic dízelről mert nem volt jó a felhasználási szokásaimnak.Reggel -6 fok melegítés 8km munkahely vissza délután melegítés 8km otthon párom elvitele a munkahelyre 2x 3,5 km.Itt nincs kuplungozás, itthon töltöm, számítógépen beállítom mikor indulok reggel hány fokra fűtse fel stb.Ég és föld a két autó.Mikor teletankoltam a Hondát kiírta,hogy 1254 km "hatótáv" ami menő volt nekem de soha nem mentem annyit egyhuzamban.Ez a lámpától lámpáig gyorsulás elmúlik idővel.A GTE 1599kg amiket írtál semmit nem venni észre belőle.Az a gond,hogy sokan csak a leaf-et ismerik :F Igaz az enyém PHEV és leaf-et és a hozzá hasonló elektromos autókat az életben nem vennék.Ja gumi nyomás elöl 2,7 bar hátul 2,3 bar sok?Milyen értékvesztésre gondolsz?Most egy 21 éves Passat mennyibe kerül és mikor megjelent?Én itthoni töltéssel kb havi 25 ezret spórolok a dízelhez képest.Későbbiekben ha tehetem tisztán elektromosra váltok de hatótáv parám volt és azért lett a PHEV.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák