- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly
veterán
válasz Donki Hóte #984 üzenetére
nem tudom mennyivel kell keményebbre fújni egy elektromos autó kerekét eddig mindig 2,5 barra fújtam a gumikat, most ennyi az elvárás (korábbi autón 2,2 bar volt)
ha valaki keveset megy (érts napi 300 km alatt) akkor egy 3 fázisú ipari dugó elég nem kell sok minden hozzá és annyira nem is drága (+ 1 Fi relé + leválasztó kapcsoló a biztonság érdekében... cirka 40e ft összesen). Aztán ha lesz elektromos autó akkor a 3 fázisú töltő valami 150e körül van (talán AGTből van olcsóbb is)
nekünk e208 aljában van az akku az ülések alatt és nagyon jó vezetni... A zoé az magasabb az nekem is kicsit billeget mikor vezettem. -
yodamester10
őstag
válasz Donki Hóte #984 üzenetére
Azért számít mert:
Akkor lehet valamiről igazán véleményt alkotni ha tartósan használjuk.Én pl azért váltottam 2014-es Honda civic dízelről mert nem volt jó a felhasználási szokásaimnak.Reggel -6 fok melegítés 8km munkahely vissza délután melegítés 8km otthon párom elvitele a munkahelyre 2x 3,5 km.Itt nincs kuplungozás, itthon töltöm, számítógépen beállítom mikor indulok reggel hány fokra fűtse fel stb.Ég és föld a két autó.Mikor teletankoltam a Hondát kiírta,hogy 1254 km "hatótáv" ami menő volt nekem de soha nem mentem annyit egyhuzamban.Ez a lámpától lámpáig gyorsulás elmúlik idővel.A GTE 1599kg amiket írtál semmit nem venni észre belőle.Az a gond,hogy sokan csak a leaf-et ismerik Igaz az enyém PHEV és leaf-et és a hozzá hasonló elektromos autókat az életben nem vennék.Ja gumi nyomás elöl 2,7 bar hátul 2,3 bar sok?Milyen értékvesztésre gondolsz?Most egy 21 éves Passat mennyibe kerül és mikor megjelent?Én itthoni töltéssel kb havi 25 ezret spórolok a dízelhez képest.Későbbiekben ha tehetem tisztán elektromosra váltok de hatótáv parám volt és azért lett a PHEV.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Autós topik
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- World of Tanks - MMO
- Apple notebookok
- További aktív témák...