- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Magisk
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G31 - inflációkövetés
- Mobil flották
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
Hirdetés
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
válasz <Adamsky> #76 üzenetére
" rohadt macerás úton tartani": látszik,hogy nem vezettél még suvot. Dácsia és egyéb tragacsokat ne vegyük alapul.
Lehet,hogy divat hullám,sőt.
Biztonságos dologhoz. Sokkal biztonságosabb,mint egy kicsi kocsi. Pesten belém tolatott anno egy részeg picsa és hála istennek x5-ön szinte semmi kár nem volt. Az ő kocsija (céges) teljesen behorpadt. És csak ez egy laza tolatás...Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Reggie0
félisten
válasz <Adamsky> #76 üzenetére
Ezek szerint nem nagyon ultel meg SUV-ban, max valami puruttya tipusban. A felfuggesztes pont hogy sokkal lagyabb, nagyobb a rugout, szinte mar hajoszeru. Peldaul Q7 vagy X5/X6.
Manapsag nem nagyon gyartanak alvazas autot, max telepjarok es furgonok, igy nem meglepo, hogy nincs megerositett alvaz se. Amugy se nagyon kell nagyon erositeni, boven eleg az a teny, hogy a szemelyauto a SUV-nak a padlolemezet kapja telibe, raadasul annak az elet es nem feluletet es nem az ajto kozepet, ahol a leggyengebb. A jobb markaknal meg meg is billenti a felfuggesztes a kasztnint, ha utkozest erzekel, hogy ha lehet inkabb a padlolemez ala csusszon be a masik.
[ Szerkesztve ]
-
julius75
aktív tag
válasz <Adamsky> #76 üzenetére
Nem csak a Volvo gyárt biztonságos modelleket, és nem minden Volvo modell a kategóriájában a legbiztonságosabb.
Az XC90 speciel pont az.
Ha nem írtózol zsigerből az SUV-tól, menj el egyszer egyet kipróbálni.
(lehetőleg prémium márka legyen)Van egy mondás, biztosan ismered: a tehénszar és légy esete....
-
Uzi74
senior tag
válasz <Adamsky> #82 üzenetére
"A lényeg viszont változatlan: az EV térnyerésével - sajnos vagy sem, - egyre több ilyen böhöm nagy autó lesz, mert a technikát valahogy el kell maszkolni. A kecses, lapos szedánoktól, formás kombiktól búcsút inthetünk. Lesznek a SUV-ok (és ezek alfajai: CUV, CAV, stb.) meg az ilyen szopott-gombóc forma nélküli autók, mint pl. a Merci EQS."
Ez sajnos jelenleg még igaz, mondjatok prémium kategóriás BEV-t100K EUR-ig , ami nem suv - porsche taycan és eqs csupaszon ? 2 éve még rosszabb volt a helyzet, minden SUV ellenérzésem ellenére rákényszerültem egy i-pace-re, még ez volt a prémium kategóriában a leglaposabb - inkább cross over, mint suv. (model S talán, de a beltér kérdőjelesen prémium). Hamarosan az IX4 talán betölti ezt az űrt meg talán az EQE lesz ilyesmi, később remélem jön majd egy EQC is ami nem suv, hanem C osztály alapú lenne.
Azt is hozzá kell tenni, egy BEV-nél a nagyobb tömeg nem annyival pazarol jobban, mint egy ICE esetén a rekuperáció miatt. A légellenállás a fő negatívuma a suv formának, autópályán 25-30KWh/100 a fogysztás (ami miatt nagyobb akksi kell bele, mint egy más kasztniba kellene) .
Egy EQS-el szerintem el tudnék élni, inkább mind model s, szopott gombóc ide vagy oda...