Hirdetés
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Uzi74
senior tag
Autpályás fogyasztási adatotok van esetleg? 25KWh/100 alatt volt 130-nál?
@abes: Ha áttöröd vele a szalagkorlátot láthatod az áttörést és az okozott kár is valóban nagyobb és semmi haszna nem volt
-
Uzi74
senior tag
Nem védeni akarom <Adamsky>-t, de ha figyelmesen olvasol az ocsóbb típusok futóművére írta a keményet, az aktív vagy állítható felfüggesztésekre lehet igaz a hajószerűség (ott is nyilván nem sport plus állásban). Az alap acélrugós kivitelel jóval keményebbek (vagy nem sportosra hangolt esetben billegősebbek) mint egy szedán acélrugós alapkivivtel (prémiummárkákat hasonlítunk). Ha mindkettőbe a légrugósat kéred, akkor nyilván más a helyzet, de egy hasonlóan konfigurált 5-ös jobban fog feküdni a kanyarban mint egy X5.
Biztonság szempontjából egy 2,2-2,5 tonnás szedán nem hiszem hogy rosszabb lenne, mint egy hasonló tömegű suv. Ehhez jön, hogy a borulásos balesetek jóval gyakoribban SUV-ok esetén - főleg az USA-ban a lágyabbra hangolt futóművel.
"A jobb markaknal meg meg is billenti a felfuggesztes a kasztnint, ha utkozest erzekel, hogy ha lehet inkabb a padlolemez ala csusszon be a masik." - ez is addig előny, míg nem az összes autó lesz ilyen - akkor azt fogod mondani mindenki vegyen F650 fordot vagy annál nagyobbat?
@FIREBLADE78 - a behorpadás mértéke nem sokat mond a biztonságról, sőt az komoly energiaelnyelő funkcióval rendelkezik. -
Uzi74
senior tag
válasz <Adamsky> #82 üzenetére
"A lényeg viszont változatlan: az EV térnyerésével - sajnos vagy sem, - egyre több ilyen böhöm nagy autó lesz, mert a technikát valahogy el kell maszkolni. A kecses, lapos szedánoktól, formás kombiktól búcsút inthetünk. Lesznek a SUV-ok (és ezek alfajai: CUV, CAV, stb.) meg az ilyen szopott-gombóc forma nélküli autók, mint pl. a Merci EQS."
Ez sajnos jelenleg még igaz, mondjatok prémium kategóriás BEV-t100K EUR-ig , ami nem suv - porsche taycan és eqs csupaszon ? 2 éve még rosszabb volt a helyzet, minden SUV ellenérzésem ellenére rákényszerültem egy i-pace-re, még ez volt a prémium kategóriában a leglaposabb - inkább cross over, mint suv. (model S talán, de a beltér kérdőjelesen prémium). Hamarosan az IX4 talán betölti ezt az űrt meg talán az EQE lesz ilyesmi, később remélem jön majd egy EQC is ami nem suv, hanem C osztály alapú lenne.
Azt is hozzá kell tenni, egy BEV-nél a nagyobb tömeg nem annyival pazarol jobban, mint egy ICE esetén a rekuperáció miatt. A légellenállás a fő negatívuma a suv formának, autópályán 25-30KWh/100 a fogysztás (ami miatt nagyobb akksi kell bele, mint egy más kasztniba kellene) .
Egy EQS-el szerintem el tudnék élni, inkább mind model s, szopott gombóc ide vagy oda...
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care