- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 50 - apám nevében
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
julius75
aktív tag
válasz forumpista #30 üzenetére
Apósom első autója egy "nagypolski" volt.
1986 körül járunk.
Ez az egy jármú volt a családban, évi 20-25 ezret mentek vele, átlagosan 9-11 liter/100km fogyasztással.
Ha én most 2021-ben veszek a családnak egy Merci GLE-et, ami kb. 30 centivel hosszabb, 15-tel szélesebb és két arasszal magasabb mint az öreg autója volt, akkor miattam fog tönkremenni a Föld ugye, jól értem? -
julius75
aktív tag
válasz Tigerclaw #44 üzenetére
és Döglött Róka: az az összefüggés, hogy a fórumtárs szerint egy SUV vételével magas is erősen hozzájárulok a Föld pusztálásához.
Ezért kérdéztem, hogy anno apósom a 10+ literes fogyasztás nagypolskija mennyivel volt környezetbarátabb választás, mintha én ma veszek egy mérettel nagyobb, de esetlegesen kisebb károsanyag kibocsájtású autót?Megválaszolom: semmivel. Persze ha mindenkinek lesz a családban egy-egy autója azzal már igaz, sokkal több szennyet okozok, de csak azért, mert egy mérettel nagyobb az autóm....na ne legyünk már ennyire álszentek.
Egyszerűen divat lett ma a SUV-utálat.
Sajnálom, van akinek ez a forma jön be, emellett sokkal kényelmesebb be és kiszállni, jobb és kényelmesebb üléspozíció, stb.... -
julius75
aktív tag
válasz Tigerclaw #53 üzenetére
Aham,...., de mégis az volt a fő érv, hogy egy SUV-val teszem tönkre a bolygót.
Marhaság, egy autó helyett egyet veszek.
Az aki félévente cserél telefont, 3 évente tévét, 120 pár cipője van otthon, és kényszeresen vásárol (pl. aliról mindent szart, ha kell ha nem), akkor azt hová soroljuk?Kell valakit/valamit utálni. Van aki írigységből, van aki divatból, és van aki álszentségből teszi.
Ez utóbbiak az igazán gusztustalanok, hiszen általában a bort iszik vizet prédikál esete áll fent. -
julius75
aktív tag
válasz forumpista #63 üzenetére
Na tegyük tisztába:
- de igen is volt választása!
Pl. nem vesz semmit. Vagy jóval kisebb fogyasztású 120-as Skodát vesz.- nem szarok bele, hoztam egy példát, amit megcáfolni ugyan nem tudsz, cserébe jössz a szarozással......dícséretes.
- nincs bekattanva semmi, úton útfélen szembe jön a SUV ellenzék, írtam kikből áll
- nem tartozik ide.....miért is nem? környezettudatosság amiről vitázunk, abba pedig nagyon is beletartozik.
Persze ha találva érezted magad, akkor mingyá' más.....Végül pedig kérlek vegyél vissza a stílusból, nem egy homokozóban nőttünk fel!
-
julius75
aktív tag
válasz forumpista #69 üzenetére
Megpróbálom.
Az egyik és legfontosabb: ízlések és pofonok. Talán te is hordasz olyan cipőt, sapkát, órát, stb. amit én lehet, hogy bottal sem piszkálnék meg.
Na most, ha kiadok éppen 20+ milliót, (mert pl. megtehetem) egy autóért, akkor engedtessék már meg, hogy ha egy iX3 tetszik ne kelljen Model 3 performance-t venni....mert az alacsonyabb és esetleg rövidebb 20 centivel.Aztán elbagatelizálod ugyan, és kívánom soha ne is ismerd meg az igazi derékfájást, de hidd el, rohadtul nem mindegy hogy milyen magasra ülök be, szállok onnan ki, és milyen pozícióban teszem meg a vezetéssel töltött időt.
Aztán a leggyülöltetebb indok a SUV ellenzők körében, de akkor is igaz: egy XC90-ben nagyobb biztonságban tudom magam, mint egy Passatban. Tetszik vagy sem, a Volvo bizony jóval nagyobb autó, (a hátrányaival együtt), de amennyi idióta barom ma az utakon közlekedik, igen is jobbak vele az én és családtagjaim túlélési esélyei.
A mai SUV-okra pont az általad értelmes nevezett indok nem igaz, ugyanis nem valók terepre.
Egyik sem. Sem a GLE, sem az X5, sem az XC90, sem társai.
Terepre pick up, vagy terepjáró kell, nem SUV.Végezetül egy idézet (mert itt én be is fejeztem ezt a meddő vitát):
"Ha én lennék a törvényalkotó és kicsit is számítana a környezetvédelem, akkor az összes 1 tonna feletti autót brutális büntetőadóval sújtanék"
Szerencsére ahol ezek a dolgok eldőlnek ott picit szélesebbre van húzva a függöny......
Szép napot. -
julius75
aktív tag
válasz <Adamsky> #76 üzenetére
Nem csak a Volvo gyárt biztonságos modelleket, és nem minden Volvo modell a kategóriájában a legbiztonságosabb.
Az XC90 speciel pont az.
Ha nem írtózol zsigerből az SUV-tól, menj el egyszer egyet kipróbálni.
(lehetőleg prémium márka legyen)Van egy mondás, biztosan ismered: a tehénszar és légy esete....
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W