Hirdetés
-
Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
ma Mármint szó szerint, de nem egészen. Kézbe vettük az ár/érték bajnok Fusiont és a fahátlapos Ultrát.
-
Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
gp Ahogy az várható volt jön a folytatás a népszerű videojáték adaptációhoz.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Nem miattad, de te is a problema resze leszel. Trend lett az egyre nagyobb, nehezebb, gyakran sokkal rosszabb alaktenyezoju autok vasarlasa. Minden szempontbol joval nagyobb kornyezeti terhelest jelent, attol fuggetlenul hogy epp diesel, benzines, hibrid vagy full elektromos.
Megertem a SUV-osok egy reszet, akik mondjuk a rosszabb utak miatt vesznek SUV-ot, vagy epp azert mert tudjak hogy hasznaljak majd foldutakon is, de a nagy tobbseg csak divatbol veszi es csak olyan utakon hasznalja ahova a klasszikus szemelyautok tokeletesek. Az szinten problemas amikor csak felfujnak egy autot, rapakolnak 1-200 kg-ot hogy kinezetben durcabb legyen, de a terepjaro kepessege meg csak annyit valtozik, hogy emeltek a hasmagassagan 2 centit. A joval magasabb doboz miatt meg 2 literrel tobbet fogyaszt es bizonytalanabb orszaguton, foleg kanyarokban, mert jobb futomuvet mar nem raktak ala.
Ha kieroszakoljak az EU-ban azt az elektromos valtast, amit beterveznek, konnyen lehet hogy a SUV divat veget jelenti majd, mert nem csak megfizethetetlenul draga lesz, de erosen csokkenti majd a hatotavot is az elonytelenebb forma. Annyit mar most latni, hogy elektromosbol a kisautok fogynak jobban, egyszeruen anyagi okbol, pedig most meg csak a penzesebb vasarlok szalltak be a buliba. Sokan leadnak egy teljes meretkategoriat a korabbi igenyeikbol.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Noukoum
veterán
Egyszerűen divat lett ma a SUV-utálat.
Sajnálom, van akinek ez a forma jön be, emellett sokkal kényelmesebb be és kiszállni, jobb és kényelmesebb üléspozíció, stb....
Azért ott van a negatív oldala is. Magasabb fogyasztás = nagyobb környezeti teher. A magasabb fogyasztás miatt nagyobb akkumulátor kell mert ugye a hatótávból senki nem akar kevesebbet. Nagyobb akkumulátor = nagyobb környezeti teher.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Farkas82
tag
Sajnos nem a SUV utálat lett divat, hanem a vétel. Az általad elmondott előnyök, magasabb üléspozició, kényelmesebb be-ki szállás megvan/volt az egyterűeknél is, mégis kihalófélben vannak habár praktikusabbak. A SUV-okat elsősorban kinézetük adja el, nem a kényelem vagy praktikum.
-
Korrektor
"Aham,...., de mégis az volt a fő érv, hogy egy SUV-val teszem tönkre a bolygót.
Marhaság, egy autó helyett egyet veszek.
Az aki félévente cserél telefont, 3 évente tévét, 120 pár cipője van otthon, és kényszeresen vásárol (pl. aliról mindent szart, ha kell ha nem), akkor azt hová soroljuk?"
Azért az már ne legyen érv, hogy ha mások másképpen pazarolnak, akkor én is fel vagyok mentve... -
Tigerclaw
nagyúr
"Aham,...., de mégis az volt a fő érv, hogy egy SUV-val teszem tönkre a bolygót." Nem, csak hozzajarulsz nemileg. Akiket felsoroltal azok ugyanugy hozzajarulnak, de ez meg nem ad felmentest neked.
Ez olyan mintha az mondanank hogy Hitler ota szabad gyilkolni, hiszen mi ez hozza kepest.
Persze itt most nem arra kell gondolni, hogy meg vagy belyegezve, csak latni, erteni kell hogy a sok kis rossz dontesnek komoly kovetkezmenye van/lesz. Sajnos a nagytobbseg ugy gondolja, hogy mit szamit hogy o mit csinal, pedig szamit, sot sokkal tobbet szamit mint gondolna, mert akar telefont veszel evente, akar sok ruhat, akar SUV-ot, vagy epp terepjarot, azzal nem csak kozvetlenul okozol kart, hanem megerosited a gyartot, hogy csak igy tovabb, ebben van a penz, illetve erosited a trendet, divatot, es ugye a tobbseg meg a kolomp utan agyatlanul.
Ez ugyanaz mint amikor azt gondoljak sokan, hogy nem mennek el szavazni, mert minek, az o szavazatuk ugy sem szamit. Csak mivel tobbmillioan ugyanigy gondolkodnak, hoppa, mar meg is valasztottak Trump-ot, vagy epp Putyint, Erdogant, hogy ne emlitsek kozelebbi peldat. Minden dontes szamit. Ha nem gondolod hogy szamit, az olyan mintha azt mondanad te nem szamitassz. Te mutatsz peldat a kornyezetedben.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
forumpista
tag
Na tegyük ezt gyorsan tisztába:
apósod is károsította a bolygót az autójával meg te is.
Apósodnak nem volt választási lehetősége az autója kapcsán, neked van.
De Te beleszarsz ebbe, ennyi az egész, nem kell másra terelni a saját felelőséged meg apósodra mutogatni.Egyébként itt senki nem utál semmit, nálad van valami bekattanva hogy mi utáljuk az SUV-t.
Csak azt mondjuk hogy városokba totál felesleges a sok 2-3 tonnás "terepjáró" és hogy nagyon nem környezetbarát ez az irány.És igen van olyan is aki félévente cserél telefont, meg 120 cipője van otthon, ez is probléma, de ez megint csak nem tartozik ide. Semmi mást nem csinálsz, mint folyamatosan másra próbálod átterelni a saját felelőséged.
-
forumpista
tag
Meg tudnád nekem értelmesen indokolni hogy miért kell sok tonnás SUV-val járni Európában, de legfőképp a nagyvárosokban?
Tekintsünk el az olyanoktól hogy
- nem tudsz ki/be szállni az autóba
- nem látsz ki a kocsiból
mert akkor a közlekedésre alkalmatlan állapotban vagy és nem szabadna kapnod eü alkalmasságit egyáltalán.Az SUV mellett egyetlen értelmes indok van, ha valaki néha földúton/terepen is akar valamennyire közlekedni. Gyanítom az SUV vásárlók elenyésző kisebbsége használja erre a kocsiját...
-
<Adamsky>
nagyúr
Azt gondolom tudod, hogy a Volvo - szerencsére - nem csak SUV-okat gyárt. Szóval a biztonsággal történő érvelés számomra itt (is) megdől. Az egyedi "valid" igény a derékfájás lehet, de ha ennyi a derékfájó, ahogy SUV-ot látok az utakon, akkor tényleg nagy a baj ...
A SUV - leginkább - egy divathullám, aminek "hála" az egyterűek és a kombik - amiknek tényleg lenne értelme - kihalófélben vannak. A SUV nagy, nehéz, sokat fogyaszt (tök mindegy, hogy villany v. belsőégésű) és van egy jó kis felára a "normális" autóhoz képest. De mire fel?
A SUV-okat továbbá rohadt macerás úton tartani. Ezt az "olcsóbb" modellek esetén betonkemény futóművel oldják meg, aminek az a következménye, hogy ezek a nagy kerekű, szemre magas, jó rugózásúnak tűnő autók ráznak mint egy ekhós szekér.Még egy dolog a biztonság kérdésköréhez visszatérve: ezek a SUV-ok nagyon gyakran ugyanarra a padlólemezre épülnek, mint a hagyományos társaik. Vagyis sok esetben - kissé leegyszerűsítve - annyi történik, hogy a gyártó megemeli a felépítményt, nagyobb kerekeket tesz alá, kicsit "pufibb" kasznit farag rá, és kész a SUV. Nincs itt megerősített alváz v. bármi más. Ugyanaz az önhordó karosszéria van a SUV-ok alatt is.
A SUV - főleg most a nagy villanyos forradalom derekán - viszont már csak azért is jól jön a gyártóknak, mert tudják hová tenni azt a rengeteg akkumulátort. Egy filigrán és lapos szedán eset nagyon kilógna a lóláb, izé akksi.
Új hozzászólás Aktív témák
- 16" Apple Macbook Pro Retina 2019 Touch Bar + Toch ID eladó! Intel Core i7, 16GB RAM, 512GB SSD!
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- IPhone 12 Pro 128GB gyári független 2026. 01.18. Telekom garancia akku 100%
- HUAWEI Band 8 aktivitásmérő (fekete), keveset használt, karcmentes kijelző
- 96GB (2x48GB) Crucial Pro DDR5 kit/ új, bontatlan/