- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BReal
addikt
És bizony ez a fő drágító tényező, nem a chiphiány. Egy 2021 decemberi cikk szerint az addig eltelt 2 évben kb. 20%-kal nőtt az új autók ára. Azóta eltelt 8 hónap, mondjuk legyen ez a szám 25% mára. És ezt most hasonlítsuk össze a fantasztikus forint 50%-os drágulásával. A 2001 nyarán vásárolt 4 ajtós VW Polo 1,4 16V 75 LE alapfelszereltséggel 2,6 millió Ft volt 250 Ft-os EUR árfolyammal számolva. Ugyanez a kocsi a mai árfolyamon 4,2 millió Ft lenne. Ha jól néztem, 4,5-5 millió Ft körül volt 2004-ben egy új VW Bora. Ugyanaz a kocsi ma 7,3 millió Ft lenne. Tragédia.