Hirdetés
- Yettel topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Három főkamerával futott be a Find X6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 6s - Nyomás utána!
- DIGI Mobil
Új hozzászólás Aktív témák
-
szasanyi
félisten
Ez frankó! Ideális válság-autó.
„A man has to look his best when it's time to get married... or buried." by Bowery King
-
Hallosz
senior tag
Határozottan jól néz ki, pedig picit "alfás"-ra sikeredett az eleje. A műszercsoport jobb oldala a befejezettlenség érzését kelti bennem.
De ettől eltekintve rendben van, az ára meg annyi-amennyi.Mert lakni, muszáj.
-
szasanyi
félisten
A helyzet az, hogy ez nem egészen van így! Én fényévekre vok tőle, talán te is és valszeg még sokan mások. De... linkehetnék cikkeket, híreket amik alapján nagyon sokan lehetnek akiknek ilyen árú autót venni nem gond!
„A man has to look his best when it's time to get married... or buried." by Bowery King
-
Pro Koryak
addikt
"Ha valaki felüti a konfigurátort a BWM oldalán, akkor 22 millió alól indul a történet, ami hmm. Jó, hát 22 millió zseton az még euróra váltva is combos, nálunk viszont az M Sport modell járt, ami további egy gurigát ad hozzá az árhoz"
Mi van? Benzinesnél meg mennyi is az "M betű" felára?
Mondjuk az íves, kellemes látványú műszerfal azzal a szögletes f.ssal csodálatos lett.
Ja, nem.
Komolyan miért kell ennyire balf.sz formatervet elfogadni, legyártani??????
Olyan, mint a kb. 8-10 éve divatba jött, a középkonzol felett kiálló kijelzők. Azok is mennyire otromba, minden szépérzéket nélkülöző megoldások. Minden agyhalott gyártó átvette, mert egy hülye elkezdte. -
Kéne...
Mondjuk a nem fog degradálódni az akku - minden akku degradálódikMax. lassabban. És az jó.
Veszek _hibás_ LCD monitort,fényképezőgépet, objektívet, routert ---- Mutogatni való hater díszpinty
-
Shadowbull
őstag
Közben Björn Nyland letesztelte a szokásos ezer kilométeres távján, meg csinált egy max. hatótáv tesztet. Mindkettőben kiválóan szerepelt az autó.
-
Hejj, ha lenne 25 millióm
de el tudnám költeni ezer más dologra
Ha édesapám még élne, akkor most biztosan azt mondaná: A francba!
-
k-adi
nagyúr
válasz
Donki Hóte #9 üzenetére
25ért nem kéne, 16-18ért talán
-
janeszgol
nagyúr
válasz
Pro Koryak #8 üzenetére
Hát most a jövő autói bekerülnek a garázsokba úgy érzem.
-
Greentea
senior tag
Kéne!
Egy 1.2-es Astra 10 millió.. Sajnos ez ennyi.
2x2 néha 5
-
moleculez
veterán
Rosszul vagyok amikor egy régi designt villanyositanak
(kivéve az eMantra project, az szexy
) De most komolyan, kardánalagút, kihasználatlan / indokolatlanul hosszú orr...
Kevés elmélet lett annyira alátámasztva, mint a Dunning - Kruger effektus.
-
Lincoln6echo
tag
Az ilyen és effajta cikkeket autókról,telefonokról inkább csak ismeretterjesztésnek tudom be és akkor nem b@szom fel magam...köszi szépen, jó tudni ezt is✌️
-
moleculez
veterán
válasz
Shadowbull #17 üzenetére
Vitathatatlan, gyönyörű, csak nem eautonak készült, és ez ilyen szerencsétlen megoldásokat szül. Azért egy eleve EV-nek tervezett járműnek más a helykihasznalasa, elrendezése is ésszerűbb.
Kevés elmélet lett annyira alátámasztva, mint a Dunning - Kruger effektus.
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Shadowbull #17 üzenetére
Te is utálod ha nem látod az autó elejét, mert tömpe? Én falra mászok tőle. Sajnos a mostani autók nagy része olyan, és még raknak rá egy nagy bord-ot csak úgy pislogsz...
Samsung Galaxy S9 Plus & Xiaomi Mi 10T 8/128 GB 5G Cosmic Black & Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB
-
moleculez
veterán
Hát ha azt nézem, hogy egy kimaxolt macPro sincs ettől messze árban, máris nem olyan drága
[ Szerkesztve ]
Kevés elmélet lett annyira alátámasztva, mint a Dunning - Kruger effektus.
-
<Adamsky>
veterán
"Ez frankó! Ideális válság-autó." - ha van otthon napelemed. Egyébként most, hogy az áram ára kissé megszaladt - és könnyen lehet, hogy lesz ez még több is - szvsz. nem annyira.
#2 Hallosz
" ... picit "alfás"-ra sikeredett az eleje."
Szerintem egy olasz formatervező a fél kezével a s*ggében is szebbet rajzol.#5 Pro Koryak
"Olyan, mint a kb. 8-10 éve divatba jött, a középkonzol felett kiálló kijelzők."
A jó ízlés már nagyon régóta (telefonokon a notch és a lyuk, autóknál a középre bek*rt - egyre nagyobb - "kínai tablet") nincs velünk.#7 Shadowbull
"Közben Björn Nyland letesztelte ... " - szégyellem, de nem ismerem a "mestert". Én csak Karotta tesztjét néztem meg nemrég, és az alapján az kell mondjam (pedig a Tesla-ért se vagyok oda), hogy manapság a Tesla gyártja a legjobb elektromos (!) BMW-t.[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
őstag
válasz
<Adamsky> #23 üzenetére
Karotta sajnos teljesen elvakult feketeöves tesla-dzsihádista lett, az i4et is lefikázta, holott a világon számtalan teszt mutatta meg hogy marhára nincs elmaradva a Teslától sem hatékonyságban sem hatótávban. Műszakilag, komfortban meg egy teljesen más szintet képvisel.
Björn Nyland csak a valós fogyasztás miatt érdekes, nem sokan csinálnak ilyesmit, pláne nem sokan végezték el már rengeteg autón, így lehet összehasonlítani. -
dj79
senior tag
válasz
Shadowbull #7 üzenetére
meg handras is ilyennel ment nyaralni. amúgy szép a gép, de az ev6/ioniq5 vonal családi használatra, rezsicsökkentve jobban tetszene.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
moleculez #19 üzenetére
Azért egy eleve EV-nek tervezett járműnek más a helykihasznalasa, elrendezése is ésszerűbb.
És ebből fakadóan nekem csúnyább.
Nekem az autó még ikonikus tárgy, nekem fontos, hogy szép is legyen. Aki már csak közlekedőedényként tekint az autóra, annak teljesen közömbös a formája.
Nyilván nem a szép formája, hanem a funkcionalitása adja el pl. a BMW i3-at, vagy a Dacia Springet
Ha édesapám még élne, akkor most biztosan azt mondaná: A francba!
-
dj79
senior tag
válasz
Shadowbull #27 üzenetére
nyilván egy ideális világban, ahol kettő ilyen elektromos értékű autót tudna megvenni az embör, ott megférne egy kiccsaládi meg egy ilyen kupé.
-
<Adamsky>
veterán
válasz
Shadowbull #25 üzenetére
"Karotta sajnos teljesen elvakult feketeöves tesla-dzsihádista lett ... "
Megnézted a link-elt videót? Nem csak Karotta, hanem Bertalan Miklós (instruktor a Nordschleife-n) is tesztelte. Érdemes az "előzmény filmet" is megnézni. Nem kell ehhez Tesla fan-nak lenni, hogy lássa az ember, ez most messze nem lett olyan jó. És van baj rendesen ...#29 Donki Hóte
"És ebből fakadóan nekem csúnyább." - dehogy! Egy villanyautó is lehet szép. Viszont az összes praktikussága elszáll, ha nem egy "gördeszka" az alapja.
Ez a BMW pedig - annak ellenére, hogy nem villanyautónak készült még - nem is szép. Szóval duplán dőlt meg az elméleted.[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz
Donki Hóte #32 üzenetére
döbbenet
és egyben szánalmas isez max 6ot érne a "valóságban"
szóljatok neo-nak glitch van a mátrixban (már egy ideje..)
-
Shadowbull
őstag
válasz
<Adamsky> #31 üzenetére
Megnéztem, erre alapozva mondom amit mondok.
Egy rettentő elfogult, néha hülyeségeket állító, féloldalas teszt. Karotta monológja a garázsban gyakorlatilag a pályafutása mélypontja...
Eleve a versenypályás mérés önmagában egy marhaság, mert az i4 nem versenypályára készült, de ha már oda viszik, legyen már objektív, mint például ez:[ Szerkesztve ]
-
vicze1
félisten
"Ezt amúgy az NXP csinálja, ők felelnek a dolog biztonságáért is, ami jóval komolyabb szint, mint az általánosságban használt RFID megoldások, eddig nem sikerült feltörni, pedig r, ha valak100 ezer dollárt éi egy UWB-s Teslát megnyit. "
Ezt nem ártana korrigálni.
Jelenleg csak a BMW és a Genesis GV60 használ UWB szorzatgyártásban, Tesla továbbra is BT LE és NFC-s kártya(nem szabványos Digital Key 2.0). Illetve az NFC minden UWB-t támogató kocsiban ugyan úgy támogatott. 100 000$-os Bug Bounty-t egyikre se találtam.(???)
NXP egy a jó pár gyártóból aki UWB chipet gyárt, maga a Digital Key Release 3.0 a Car Connectivity Consortium terméke, ez maga a szabvány, így nem tudom a NXP hogy jön képe a testers guide-on kívül. Tehát az NXP nem felel a biztonságért azt a Digital Key szabvány teszi.
Digital Key 2.0 NFC alapú volt (nyilván RFID az NFC is, de azért kicsivel több), és hát az általános elterjedésről ennyit: link. -
<Adamsky>
veterán
válasz
Shadowbull #35 üzenetére
"Megnéztem ... " - láttad a csini kis soft-reboot-ot?
" ... néha hülyeségeket állító ... " - pl.?
" ... a garázsban gyakorlatilag a pályafutása mélypontja... " - miért is?
Ő lehet elfogult, de te mint jelenlegi / volt (nem tudom pontosan) BMW-s dolgozó, nem?
"Eleve a versenypályás mérés önmagában egy marhaság ... " - erre link-elsz egy versenypályás tesztet
amiben a "sima" (milyen az a sima?) Model 3 Performance-nál jobb de a 2-esnél (?) nem. Tudtommal van az alap Model 3 (RWD), a Long Range (4WD) és a Performance (4WD).
" ... az i4 nem versenypályára készült ... "
Ahogy a Model 3 sem. Ennek ellenére ott is, és a való életben (használhatóság, praktikum, súly, stb.) is veri. Még 1×! Nekem igazából egyik se kellene.[ Szerkesztve ]
-
-
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
Donki Hóte #42 üzenetére
Ahha, sose néztem az elejét parkolásnál, de majd rászokok. 😉
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
pusszycat
nagyúr
Mert olyan autóim voltak és megszoktam, h rálátásom van a dolgokra, meg könnyebb becentizgetni az előttem haladót, sokat szórakoztam ezzel, a tömpével meg kb. fogalmam sincs, h fél méter vagy több vagy kevesebb.
Samsung Galaxy S9 Plus & Xiaomi Mi 10T 8/128 GB 5G Cosmic Black & Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB
-
Csak egyszerű kérdések;
Miért ilyen korcs a legtöbb villanyos autó?
Miért van magasabban a kocsi eleje, mint a hátulja?
Ez valami kínai design Phéjembé?"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
Yeffy
veterán
kinek mennyire jön be a márkaidentitást agresszíven hirdető BMW-s formai jegy, ezen a modellen kevésbé rettenetes, mint az iX-en (vagy az XM-en), de azért elég hangsúlyos.
jah. tovabbra is otvar a terjedotudomarmint hodfogak, pedig egy 8er-jellegu veseparral egy kifejezetten dogos (egyebkent remek sziluettel rendelkezo) gep lehetne.plusz a behanyt kocka kijelzok az ives muszerfalon szinten wtf. egybk nem rossz.
Big girls ride harder. || Kondi powaa'! ヅ
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma Nem csak ahhoz képest sikerült jól, hogy nem villanyautós platformra épült. És nem kell a csúcsmodell ahhoz, hogy bőven elég legyen mindenre.
- Adobe Creative Cloud All Apps Licenc kulcs
- Olcsó aszatli gépek - 1-3 generáció , i3 - i5..., számla, 1 év gari
- Sony A6400 MILC fényképezőgép + Extrák! + Sigma 56mm + Sigma 16mm objektív
- ASUS TUF RTX 3070 doboz, 3 hó magyar garancia
- Eladó Dell XPS 13" 9370 - I7 8550U/8GB/256GB/4K UHD IPS Touch kijelző
Állásajánlatok
Cég: Fluffy Stone Media GmbH
Város: Budapest
Cég: pepris.de
Város: Budapest