- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
moleculez
veterán
válasz Shadowbull #17 üzenetére
Vitathatatlan, gyönyörű, csak nem eautonak készült, és ez ilyen szerencsétlen megoldásokat szül. Azért egy eleve EV-nek tervezett járműnek más a helykihasznalasa, elrendezése is ésszerűbb.
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
válasz Shadowbull #17 üzenetére
Te is utálod ha nem látod az autó elejét, mert tömpe? Én falra mászok tőle. Sajnos a mostani autók nagy része olyan, és még raknak rá egy nagy bord-ot csak úgy pislogsz...
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
dj79
senior tag
válasz Shadowbull #7 üzenetére
meg handras is ilyennel ment nyaralni. amúgy szép a gép, de az ev6/ioniq5 vonal családi használatra, rezsicsökkentve jobban tetszene.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Shadowbull #27 üzenetére
nyilván egy ideális világban, ahol kettő ilyen elektromos értékű autót tudna megvenni az embör, ott megférne egy kiccsaládi meg egy ilyen kupé.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Shadowbull #25 üzenetére
"Karotta sajnos teljesen elvakult feketeöves tesla-dzsihádista lett ... "
Megnézted a link-elt videót? Nem csak Karotta, hanem Bertalan Miklós (instruktor a Nordschleife-n) is tesztelte. Érdemes az "előzmény filmet" is megnézni. Nem kell ehhez Tesla fan-nak lenni, hogy lássa az ember, ez most messze nem lett olyan jó. És van baj rendesen ...#29 Donki Hóte
"És ebből fakadóan nekem csúnyább." - dehogy! Egy villanyautó is lehet szép. Viszont az összes praktikussága elszáll, ha nem egy "gördeszka" az alapja.
Ez a BMW pedig - annak ellenére, hogy nem villanyautónak készült még - nem is szép. Szóval duplán dőlt meg az elméleted.[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Shadowbull #35 üzenetére
"Megnéztem ... " - láttad a csini kis soft-reboot-ot?
" ... néha hülyeségeket állító ... " - pl.?
" ... a garázsban gyakorlatilag a pályafutása mélypontja... " - miért is?
Ő lehet elfogult, de te mint jelenlegi / volt (nem tudom pontosan) BMW-s dolgozó, nem?
"Eleve a versenypályás mérés önmagában egy marhaság ... " - erre link-elsz egy versenypályás tesztet amiben a "sima" (milyen az a sima?) Model 3 Performance-nál jobb de a 2-esnél (?) nem. Tudtommal van az alap Model 3 (RWD), a Long Range (4WD) és a Performance (4WD).
" ... az i4 nem versenypályára készült ... "
Ahogy a Model 3 sem. Ennek ellenére ott is, és a való életben (használhatóság, praktikum, súly, stb.) is veri. Még 1×! Nekem igazából egyik se kellene.[ Szerkesztve ]
-
MrPetya19
addikt
válasz Shadowbull #25 üzenetére
Hát a tesztben azt írta pedig hogy az i4M a hülyeség, és ha i4-et szeretnél akkor sokkal jobb a sima belőle. (amiről asszem Bolla Gyuri elég pozitív tesztet is írt).
Én írtam a videó alá, hogy jó lenne ez az összehasonlítás a sima modelekkel is a sportos helyett, mert itt nyilván mások a szempontok.,,Az Epöl térképei Kelet-Európában sivatagot mutatnak." Bog
-
nihill
őstag
válasz Shadowbull #74 üzenetére
ezt olvastad? [link]
amikor 2020-ban beütött a covid miatti lezárás, egy darabig biztos volt hiány ez igaz, de a színfalak mögött közben szép csendben megoldódott a dolog, csaképp a cégek azóta is telibe hazudják mindenkinek a kamu-hiányt, hogy valamivel fenntarthassák a magas árakat -
nihill
őstag
válasz Shadowbull #76 üzenetére
Ha ekkora hiány van, nem kéne gondban lenniük akkor a gyáraknak?
Mert ennek ellenére rekord nyereségesek --> teljes mértékben érdekeltek a jelenlegi "hiány" helyzet fenntartásában. -
nihill
őstag
válasz Shadowbull #80 üzenetére
És az extrák kihagyása miatt akkor olcsóbban adják azokat az autókat?
Ha a "hiányból" anyagilag jobban jönnek ki, mit a régi "bőségből", akkor miért lenne érdekük újból többet gyártani kevesebbért?
Értem én hogy szívás van az alapanyagokkal, de valahogy mégis mindenből csak még jobban jönnek ki mint eddig. És akkor higgyem el hogy tényleg azon dolgoznak, hogy megszűnjenek az árfelhajtás okozó dolgok? -
-=MrLF=-
senior tag
válasz Shadowbull #87 üzenetére
eddigi alap dolgokat előfizetésessé tesznek, szerinted?
protonmail.com Secure Email Based in Switzerland . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . startpage.com The world's most private search engine from Netherland
-
válasz Shadowbull #97 üzenetére
Akinek meg kell az év nagyobb részében, az meg fizet. Hát... inkább ne.
Megveszed az autót, kifizeted a részeit, tiád lesz. Mi van, ha lejár a gyártói support? 10 év után nem fognak működni az extrák? Ez így nem túl átgondolt, nem túl hosszú távú.Mutogatni való hater díszpinty
-
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #101 üzenetére
Egyelore. Legalabbis nekem a velemenyem az, hogy ez csak egyelore van igy. Azert ez a velemenyem, mert ez az iparagakon ativelo tendencia.
Persze amig az van, hogy a mikrotranzakcio egy kiegeszito lehetoseg, es akar kesobb is vehetsz akar teljes aron is vegleges aktivalast, addig abszolut pozitiv es zsenialis cucc, ezzel nincs is baj, sot, gyakorlatilag csak elonye van.A problemam az, hogy ahol megjelenik a mikrotranzakcio, ott mindig megfigyelhetoek ugyanazok a folyamatok, es ezek mindig negativak. Ezert vagyok ennyire pesszimista a dologgal kapcsolatban.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
vicze
félisten
válasz Shadowbull #106 üzenetére
Hogy a jó fenébe ne lenne mindegy?
Konkrétan kifizettem az autót és nem használhatom a funkcióját, konkrétan benne van!
Ekkora mellébeszélést bameg, hogy nekem mint ügyfélnek irreleváns..."Nem igaz, nem fizetted ki a funkciót, ha nem vetted meg vagy így vagy úgy."
Semmi más mit hazugság, az autót fizeted ki egyben mindennel ami benne van. Amiről te beszélsz az továbbra is egy softweres korlátozás semmi más, ez mikrótranzakció amivel a gyártó lehúz.Értem, hogy benn vagy a BMW seggében elég mélyen, de ez már igen sikító pofátlanság.
Gondolom támogatod, hogy mobiloknál is előfizetésese legyen a kamera a BT a Wifi és egyéb HW funkciók használata miután megvetted téléjsáron a készüléket.
Az hogy jelenleg még meg lehet esetleg valamit teljes áron venni, egy dolog, elég nyilván való, hogy a végső cél a kizárólagos előfizetéses lehetőség.
Pontosan ugyan az a kérdéskör mint a right to repair-nél, én birtokolom a hardware-t vagy a gyártó olyan rendes, hogy megengedi, hogy használhassam. Az én tulajdonom, hogy a gyártóé?
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
válasz Shadowbull #109 üzenetére
Tehát azt mondod, hogy az én tulajdonomat a BMW birtokolja, mert nem használhatom a benne lévő fizikailag jelen lévő funkcióját?
"Nem új dolog ez egyébként, már húsz éve is benne volt minden autó vezérlőjében például a tempomat funkció, csak nem volt szoftveresen aktiválva, meg nem építették be a bajusz kapcsolót ha nem fizettél külön."
Megint ordas ferdítés és hazugság, mert ez egy HW elem beépítése, és nem egy meglévő HW szoftveres korlátozás, amiről itt szó van."Vagy ott vannak a teljesítményszintek"
Hm, ezt melyik gyártó is csinálta tippelhetek B-vel kezdőik és M a vége?"Amúgy meg ha nem tetszik nem veszel aztán kész. Szerencsére nem kötelező."
Aha... Hogy is volt ez máshol, valaki elkezdte a fejést és mindenki átvette mert nem volt elég ellenállás. Egy birkájuk már van, ahogy látom...Ja igen és US-ben pl. miért nem csinálja a BMW, miért csak EU-ban? Ez megválaszolnád?
Ja tudom ezt a gyártó dönti el....
Értem én a gyártó eldönti, hogy kit lehet lehúzni... -
BReal
addikt
válasz Shadowbull #109 üzenetére
De épp az a lényeg, hogy (elvileg) nem fizeted ki az adott extrát, hanem bérled/előfizetsz rá.
Szerk.: ez természetesen vizének ment volna.
[ Szerkesztve ]
-
bostone
addikt
válasz Shadowbull #151 üzenetére
Feláldozni a szépség oltárán a praktikumot?
Ültetett Warthburg?
Skoda 110R?
Fúrja az oldalam Horst Tappert mit szólna, egy fél napos út után a hátsó ülésen.
Meg úgy egyébként, az európai autógyártás mikor fedezi fel, hogy az átlagemberek magassága eléri a 180-190cm-t. -
bostone
addikt
válasz Shadowbull #153 üzenetére
Félreértettem a kategóriát. Tehát a klasszikus Porsche vagy Ford Mustang világában indul a teremtmény?
A méretet általános értelemben vett mivoltában jellemeztem, nem erre a modellre vetítettem ki a neheztelésem tárgyát.
-
bostone
addikt
válasz Shadowbull #155 üzenetére
Értem, hogy az élményautó, nem csapatszállító. Elsőre is felfogtam.
-
orion1025
őstag
válasz Shadowbull #136 üzenetére
Kérlek menj el szemészetre, ne zavarjon, hogy a legtöbb autó első kerékjárati íve magasabbra van húzva, nem véletlenül vannak olyan ültető szettek, ahol az első tengely általában 2 centivel lentebb van rakva... Velem kár ezen vitatkoznod, nálam ez paranoia, folyton ezt lesem, hányok ettől a megoldástól, pláne egy "prémium" autónál nettó igénytelenség. A formavilág pedig kínai, elvégre az a piac diktál, ugye ezt is tudnád, ha figyelgetnél néha, ezeknek a köpedékeknek meg a bóvli design jön be, azért ilyen putris a legtöbb új autó.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
válasz Shadowbull #158 üzenetére
Az ázsiai piacok mostanra sokkal jobban pörögnek.
Mutogatni való hater díszpinty