- Mobil flották
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 - tavalyi termésből főzve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyisziati
veterán
13 millió... És a konkurrencia is ennyi...
Kb. olyan érzésem van, mint a 400-500 ezres mobiloknál. Jó lenne egy, a mi zsebünkhöz mért járgány.
Mondjuk nem csodálkoznék, ha pár éven belül beindulna a kínai autók ilyen-olyan szürkeimportja. Ilyen árak mellett lenne kereslet egy hasonló teljesítményű, de csak 2-3 millióba kerülő járgányra. -
nyisziati
veterán
Elterjedni? Azt erősen kétlem. Talán a hibridek teret nyernek, de a tiszta elektromosak nagyon korlátozottak. Ráadásul ott a töltési idő.
Ezek egy szűk réteg autói, mondanám a gazdagok játékszere.(#5) axioma utánaérdeklődtem a használtaknak, de fázok az aksitól. Ha azt cserélni kell, az nagy bukta.
(#6) E.Kaufmann te vagy a kivétel.
-
nyisziati
veterán
válasz E.Kaufmann #10 üzenetére
Mindkettő.
Én a környezetmben lévő "petrolhead"-ektől dicséretet még nem hallottam róla. Igaz, más elektromos autóról se.
De az i3 különösen csípi a szemüket, mert ugye a BMW-nek számukra különleges jelentősége van... -
nyisziati
veterán
A gond itt a szemlélettel van/lesz. 100 éve arra mentek rá, hogy minél előbb beinduljon a tömeggyártás, majd önköltség+10-20-30 % haszonnal továbbadják a készterméket.
Ma ezzel szemben belövik a célközönség pénzügyi tehetségét, megszabják az árat, az önköltséget pedig a minimumra szorítják.
Nem úgy tűnik, hogy túl nagy lelkesedéssel akarnák az iparágat átállítani a tisztán elektromos üzemre. Ha ezt akarnák, már rég szignifikáns részét az össz gyártott autóknak az elektromos autók tennék ki. De bőven nincs így. -
nyisziati
veterán
Na igen, kollégám fia is Münchenben lakik, ő is inkább olcsó dízelben gondolkodik.
Mondjuk most be is jött, egy 207-es Peugeot-t vett (112 LE), és állítása szerint 4 liter alá le tudja szorítani a fogyasztását.
Persze nagypapatempóban, pályán se nyomja neki, mert 120 fölött már elkezd fogyasztani. -
nyisziati
veterán
A német autógyártók pedig kb. 12 millió tonnányi új autót gyártanak, amiből kb. 10-15 éven (vagy max. 20) belül hulladék lesz.
És ez a mennyiség évente újratermelődik.
És ők csak a németek, rajtuk kívül még tucatnyi ország van hasonló volumennel. Vagy sokkal többel, mint a kínaiak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Dell Optiplex 5040 PC (i5-6500, 8GB ram, 256GB SSD, win10-11 oem dell gyári)
- Csere Gamer laptop-telefon LIAN LI ROG 011 XL DYNAMIC/r5 5600x/16gb/ msi b550/1.5tb ssd/3tb hdd
- 16GB Samsung DDR4 2400MHz M471A1K43CB1-CRC (2 x 8GB) SO-DIMM laptop memória
- Gyönyörű MOZA Mini-P stabilizátor, Gimbal eladó
- Gamer PC i7-9700F ASUS TUF B365M+ 16GB DDR4 ASUS GeForce GTX 1650 500GB SSD 2TB HDD