- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
axioma
veterán
2011-es ion-om van, az enyemben nem annyira jo, igy most mondjak ugy 70-75%-osnak, kortarsai kozul azert van siman 80%-os. Akkor megy tonkre igazabol, ha nincs hasznalva, ezt inkabb a sose toltott hibrideknel latni, sokkal nagyobb azoknak a szorasa.
Az ion a suzuki alto-ra rafizetett kulonbseget villannyal szamolva, heti 200km korul es parkolas (csak a melohelyi) nezve ugy 2.5ev alatt behozza. Masfel mar eltelt. Es kozben napelembol toltjuk mar.
A 2001-es priusnak(!) 2017-ben lett cserelve ujabbra az akkuja... (ujra mar nem lehetett de karambolos 2-esbol 5+ evvel fiatalabbra).
Szoval az akku tonkremenetelet igazabol aozk terjesztik, akik ellenerdekeltek az e-autozasban...