- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crytek
veterán
Lesz. Majd ha elterjednek ezek a járgányok és olcsóbb lesz az akksi bőven beesnek majd 8millió alá is...Aztán mindenki el tudja magának dönteni, hogy neki mi kell szinte "ingyen" kocsikázás. (otthon töltve nagyon olcsó) vagy drága benzines. De ha behal az akku akkor az rohadt drága sajnos...
Én is elektromos autóban gondolkodom de amíg nem lesz értelmes 6-8 millió körül (értelmes számomra ami alsó hangon megy majd 350km-et egy töltéssel) addig csak nézelődök.. Sajnos ez még nagyon sok évNext PC Upgrade: 2022
-
-
E.Kaufmann
addikt
-
axioma
veterán
2011-es ion-om van, az enyemben nem annyira jo, igy most mondjak ugy 70-75%-osnak, kortarsai kozul azert van siman 80%-os. Akkor megy tonkre igazabol, ha nincs hasznalva, ezt inkabb a sose toltott hibrideknel latni, sokkal nagyobb azoknak a szorasa.
Az ion a suzuki alto-ra rafizetett kulonbseget villannyal szamolva, heti 200km korul es parkolas (csak a melohelyi) nezve ugy 2.5ev alatt behozza. Masfel mar eltelt. Es kozben napelembol toltjuk mar.
A 2001-es priusnak(!) 2017-ben lett cserelve ujabbra az akkuja... (ujra mar nem lehetett de karambolos 2-esbol 5+ evvel fiatalabbra).
Szoval az akku tonkremenetelet igazabol aozk terjesztik, akik ellenerdekeltek az e-autozasban... -
Noukoum
veterán
válasz nyisziati #20 üzenetére
Persze aminek van 4 kereke kb az tényleg annyi. De ha akarsz más gyártótól egy olcsó kisautót az kapásból 4-5 millió és erre jönnek még azt extrák.
Ehhez képest már nem lennének messze az “olcsó” elektromos autók állami támogatással (ami tudtommal nincs). Cserébe jelenleg árban kárpótol az hogy még a mostani üzemanyagárhoz képest is fillérekből “tankolsz” otthon. És a zöldrendszám, a szinte zéró szervízigény.
Azonban nyilvánvaló hogy az e-autózás sem való mindenkinek a jelenlegi állapotában. De ez fog változni.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
válasz nyisziati #34 üzenetére
"A gond itt a szemlélettel van.."
Pontosan, csak nem úgy ahogyan gondolod.A BMW esetében az is meg kell fizetni, hogy nem sorozatban, hanem egyedi gyártásban készült autót kapsz. Pontosan azt a járművet készítik el neked, amit megrendeltél. Az ember munkáját gépek ellenőrzik, a gépek munkáját ember.
De rugaszkodjunk el a BMW-től, nekem a sorozatban gyártott autó is megfelel. De ezen járművek esetében is a legdrágább alkatrész az akkumulátor. Ezzel a költséggel nem lehet mit kezdeni. Legfeljebb az akkumulátor bérlést kell havonta fizetni, ha azt a konstrukciót választod.
Én három évvel ezelőtt cseréltem autót utoljára. akkor komolyan felmerült bennem az elektromos autó lehetősége. Akkor nagyjából 40 kilométert autóztam naponta munkába és vissza.
Egyetlen problémám volt és van. Nem tudom tölteni az autót. A lakásban háromfázisú áram van, de nem tudok megállni a lakás előtt tölteni a a járművet. Ez nem lenne tragédia, ha munkahelyen tudnám tölteni. De ott sem.
Benzines városi autó lett, az elektromos helyett. Sajnos.
Nekem az egy töltéssel megtehető távolság, még télen is elég. Nagyobb távolságra a családi autót használjuk.Amúgy az nem érv, hogy a magyar autók átlagéletkora bőven 10 év felett van. Európa többi országában is. A járművek minősége sokat javult az elmúlt évtizedekben.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Ezekiell
veterán
válasz nyisziati #61 üzenetére
Ha napi 100km-t ingázol, az már más probléma - de igazad van, el lehet érni. Taxisoknak meg pláne még sokkal többet is De azért nem ez az átlag, 100km-t ritkán ingázik valaki.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz nyisziati #64 üzenetére
Persze, van ilyen - de nem is az ő autójuk az i3 akkor vszeg. A nagyobb aksis már lehetne, de az meg drága.
Nekem is van barátom, aki hetente vasárnap megy Bécsbe, péntek este meg vissza (vidékről). Nem is gondolkozik EV vásárlásbanAki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
válasz nyisziati #66 üzenetére
Lehetséges, csak nem életszerű. Főleg a pályán nem.
Nekem van egy 1.2 literes, benzines városi autóm. Óvatos vezetés mellett le tudom nyomni a fogyasztását 3.8-ig. De ez csak dicsekvésre jó, mert kerülő úton kell mennem, Az alacsonyabb fogyasztáshoz hosszabb út tartozik. Autópálya városi szakasz, lámpák nélkül, sok alagúttal. Nyugodt hatvanas tempóban autózva.
Autópályán vagy beállsz valami teherjármű mögé vagy felveszed az a forgalom ritmusát. A kettő között csak éjszaka van lehetőség autózni, amikor alig van forgalom.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Uzi74
senior tag
válasz nyisziati #120 üzenetére
Az autókból nem olyan veszélyességű hulladék marad vissza, nem kell annyi ideig őrizni és magas a recycling arány:
[link]
"In 2017, scrapped passenger cars and light goods vehicles in the EU weighed a total of 5.7 million tonnes; 94 % of parts and materials were reused and recovered, while 88 % of parts and materials were reused and recycled."(Felreértés ne essék, a hulladékkezelés problémakörét nem akarom kissebbíteni, rengeteg javítanivaló van a területen)
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- Canon Ixus 285 HS
- Új! Bontatlan! Samsung 8TB 2.5 SSD eladó! Országos Szállítással