Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Macika66

    addikt

    válasz majszter99 #11059 üzenetére

    :D :D :D

    Megsértődsz ugye, ha azt mondom, hogy nem tudod, miről beszélsz? ;)

    Tudod milyen 'megfelelő szervizháttere' van az Oneplusnak?

    Az 1 év 10,5 hónapos (tehát majdnem 2 éves!!!) OP3-at kiküldtem a szervizbe, Varsóba, mondván szerintem csökkent az akksi kapacitása (valójában megörökölte a nagyobbik fiamtól a kisebbik fiam és új akksival akartam kezdje nála a teló). Hétfőn délelőtt jött érte a futár, kedden reggel 9-kor már a szervizben volt Varsóban, délben már készen is volt, INGYEN cserélték benne az akksit (szerintem meg se mérték, valóban fáradt-e), délután már írták is, hogy elindult vissza.
    Este begyűjtötték, szerda reggel indult Varsóból Pestre, majd csütörtök délelőtt a kezemben volt a készülék, bónuszként kaptam rá egy képernyőfóliát a vele küldött, kicsit törött, nem gyári védőüveg helyett.

    De mondhatom a tavaly tavaszi esetet, amikor ugyanennek a telefonnak tönkrement a főkamera AF-je.
    Akkor is hétfőn vitték el, de március 15. volt szerdán, emiatt csak pénteken ért ide.

    Ha ezt akár a Samsung, akár a Huawei, akár bármelyik 'nagy' megcsinálja, meghajlok előtted, hogy én gondolom rosszul...

Új hozzászólás Aktív témák