- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Új belépő a Honornál
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Xiaomi Mi Band 5 - bálványok alkonya
Hirdetés
-
Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
ph A 2 TB memóriát kezelő modell nem csupán a szemnek kellemes, és USB4 Type-C-ből, 10 GbE LAN-ból, illetve hangkodekből egyaránt kettő van rajta.
-
Új belépő a Honornál
ma Az X6b ránézésre ugyanaz, mint a tavalyi X6a, de több ponton erősít az elődmodellhez képest.
-
Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
it A Google Nevadában lévő adatközpontjai geotermikus energiával működnek a jövőben, megállapodtak az NV Energyvel.
-
Mobilarena
ASUS Padfone 2 - demokratikus átmenet
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hegasus
senior tag
válasz herkulesminusz #6949 üzenetére
nekem is fura, hogy az aksira csak 1 év lenne, főleg hogy beépített... az az 1 év a tartozékokra vonatkozik, és van ahol tartozékként mellékelik az aksit, ott ahol kivehető, ott el tudom képzelni, h arra csak 1 év van... de itt a telefon része.
mindenestre majd beküldöm aksi problémával és meglátjuk mit tesznek az ügyben (juniusban lesz 2 éves)Work it harder, Make it better, Do it faster, Makes us stronger.
-
herkulesminusz
tag
válasz Hegasus #6951 üzenetére
Na igen, erre én is kiváncsi leszek. Sajnos nekem is be kell küldenem, mert a fényképek amiket a poros lencsével lehet lőni...hát nem ilyen volt régebben (pedig a jack aljat rég ledugóztam, de ugyanúgy telement porral). Olvastam, hogy a vibráló kijelzőt is meg tudják csinálni - na az se olyan volt régebben.
Amúgy most direkt megint átnéztem a garpapirt, egyetlen szó nem esik az akksi külön garijáról, és szerintem igy egybeépített termék esetén ez nem is lenne logikus.
[ Szerkesztve ]
-
anrab
addikt
válasz herkulesminusz #6949 üzenetére
ha veszel egy laptopot, ott is lehet akármennyi garid de az akksira egy év van!
rákérdeztem e-mail-ben mert gyanús volt az akksim. -
herkulesminusz
tag
És az bele is van irva a garanciafüzetébe. És ugye ott azt te, mint végfelhasználó jogosult vagy, és tudod is cserélni, csak lepattintod a régit, az újat meg vissza. Itt viszont azon túl, hogy ez nincs sehova leírva még nem is tudod megcsinálni...illetve meg tudod, csak akkor ugrott a garancia. Tehát van egy 2 év garanciás telefon-tableted, amiben ha 1 év után megrohad az akksi vagy nem csináltatod meg, vagy fizetsz még vagy 15e-t (lehet többet), hogy foglalkoznak veled az akksi kb. 15e-s (lehet több) árán felül? Nekem ez nem egészen lenne kerek.
-
Nyick
tag
én többször gariztattam pf2-t, nekem mindig ráírták a papírra hogy az akksi is cserélve lett. Ezt csak akkor tudod meg ha szétszeded és megjelölöd, de akkor ugrik a gari, ha észreveszik.
[ Szerkesztve ]
-
pepetech
őstag
A tmobilnál eleve nincs 24 honap garancia. 1 év készülék garancia a 2. Év csak sziftveres dologra szól. Vagyis régebben így volt. Szerintem most is ívy van. Pl vettem most az asszonynak egy note 4 telot ott hivatalosan 12+12 honap van feltuntetve szoval 1 ev kedzulekre es 1 ev ha valami megbolondulna az agyaba.
Apple MacBook AIR M2, Apple iPhone 14 Pro, Apple Watch Series 5 Nike GPS, Huawei Freebuds Pro
-
The Panther
csendes tag
Nekem eddig kétszer volt gariba a telcsi, egyszer sem akku problémával, de mindíg cseréltek aksit is.
-
ScourgeA
tag
Inkább az a kérdés, ez éven belül vagy túl történt-e. Állítólag 1 éven belül minden szervizlátogatásnál cserélik az akkut és a hátlapot, csak megteszik-e ezt 1 éven túl is? Meg egyáltalán tényleg megteszik-e. Nekem pl. azt is mondták, hogy a hátlap csak roncsolással távolítható el, ezért jár az új szerviz után, de ezt én a gyakorlatban nem tapasztaltam, simán le és felpattintottam otthon.
[ Szerkesztve ]
-
ScourgeA
tag
Akkor be kell adni a Cordonba akkuvizsgálatra. Én ennek is utánajártam már, 2500 Ft a bevizsgálás díja, és nem lehet megvárni, ott kell hagyni a telefont.
Mintha valaki azt írta volna, hogy a Cordonban 25 eFt az akkucsere, de nem találom ezt a bejegyzést. Az is lehet, rosszul emlékszem. Bár ha az asuspartsos 16 eFt-ra rászámolom a szokásos magyar haszonkulcsot meg a 27%-Áfát, akár még több is lehet
-
ScourgeA
tag
válasz herkulesminusz #6955 üzenetére
Szerintem jól érted. Nekem ez nem újdonság, hasonló, mint az autón lévő garancia. Ahhoz, hogy a gari megmaradjon a hátralévő időben, márkaszervizben kell alkatrészt cseréltetni. Egy év a gari az akkura. Egy év után a szervizben cseréltetheted a saját költségen, így a többi részre megmarad a gari.
Én viszont azt nem értem, mi ez az "ez nincs ráírva a garancialevélre" álláspont. Nem lehet minden körülményt ráírni. Ugyanúgy, mint bármi más fogyasztói szerződésen, elég lenne egyetlen sor is, "irányadóak az ÁFSZ-ben leírt feltételek". Az meg egyértelműen fogalmaz.Engem ez már nem érint, mert egy hét múlva lejár a 2 évem is, az akkut meg magam meghozattam és kicseréltem. Kívánom minden érintettnek, cserélje nekik az ASUS garanciában az akkut egy év után is!
Msuto kolléga úgyis beadja a szervizbe, majd meglátjuk, mit intézett.
-
ScourgeA
tag
A Te eseted szerintem más, mint Prego kollégáé. Gondolom, nem azzal a hibával adtad be a telefont, hogy "1,5 éves a telefonom, de amikor felhívnak, annyira gyenge az akku, hogy kikapcsol a készülék". Nálam és nála ez volt. Ketté kell választanunk a kérdést. Ha valaki 2 éven belül egyéb hibával adja be a telefont, akkor akár cserélhetik közben az akkut is. Viszont ha nincs más hiba, csak az akku gyengesége 1,5 év után, ez szvsz nem jelent ingyen akku cserét. Én is filóztam, hogy beadjam-e a telefont "recseg a hangszóró" hibával, és közben jól kicserélik az akkut, de én már elvesztettem a bizalmam a Cordonban, és inkább magam lerendeztem a dolgot.
Most olyan érzésem van, mintha új telefonom lenne. Friss oprendszer van rajta, az akku meg napokig bírja. Jó érzés látni, hogy 24 óra elteltével (kb. 50 perc hanghívás, pár SMS, némi böngészés, este WiFi, pár perc FlightRadar24) 87%-on áll az akku.
-
Szeszkazán
senior tag
Na elkezdtem a garanciát intézni , kíváncsi vagyok hány nap lesz az egész (poros lencse,recsegés,akku % esések)
-
msuto
csendes tag
Nos, ma végre elvitte a futár a telefont. Eredeti dobozában küldtem el, töltővel együtt, mert úgy olvastam vagy az e-mailben vagy a garancia kiskönyvben. Nagyon várom mit mondanak..Az akksim egyébként nekem is rossz, viberem sincs mégis 20%-ot esik állandóan, habár ezt nem említettem meg nekik, mivel 1 év után nem biztos, hogy garanciális az akksi csere. Jelentkezem, amint tudok valamit.
-
Szeszkazán
senior tag
Ezt írták nekem mailban: "Ez úton tájékoztatjuk arról, hogy az akkumulátorra az értekesítéstől számított egy éven belül tudunk csak garanciális igényt elfogadni."
-
msuto
csendes tag
válasz Marcello83 #6968 üzenetére
Arra azért kíváncsi vagyok, hogy azt mi okozza. Nagybátyámnak is van PF2 és neki is volt egy ilyen állandó rezgése, töltöt se vette, mire kihívtam a futárt, hogy mehet a szervízbe addigra ismét felvette a töltést. és nem produkált ilyesmit..csak egyéb más bolondságot..
Hát reméljük igyekeznek megcsinálni. Mert hát hiányzik ez a kis mütyür.
-
ScourgeA
tag
válasz Szeszkazán #6969 üzenetére
Ugye. Köszönjük, hogy megosztottad!
-
korimv6
aktív tag
Tegnap lányom padfoneja kezdett rezegni. Még eredeti op.rendszer van rajta. Bekapcsolás közben dokkoltam a telefont a tabba, és kifagyott az Asus feliratnál folyamatos rezgés mellett. Próbáltam, hogy nyomtam a kikapcsoló gombot, de nem reagált rá. Mivel már volt szétszedve, hátlapot lekaptam, és lehúztam az akku csatiját. Ma reggel meséli kollegám, akinek szintén eredeti romos PF2 van hogy egyszer csak elkezdett rezegni a telefon, és teljesen lefagyott. Mivel neki garis még nem húzta le az akkut, hanem kb fél percig nyomta a bekapcs gombot, majd újraindult a telefon. Sajnos az akkuhiba lányomén is aktuális. Kiírja, hogy 40%-on van mégis kikapcsol, majd nem lehet visszakapcsolni, mert az Asus feliratot követően megint offol. Ha rádugom töltőre, akkor bekapcsol és 2-3% töltöttséget ír.
Körbe zárt villám.
-
-
Szeszkazán
senior tag
Nem kapkodja el az asus ügyfélszolgálat, bekérték a garanciához a papirokat (tegnap este elküldtem nekik), mindjárt dél és még mindig nem írtak.
-
Nyick
tag
Na lezárult egy korszak. Az ASUS nagylelkűen, kérés nélkül, visszaadta a telefon újkori árát (270e).
A 3. garanciális problémánál ottfogták a telefont és elindították a kártalanítást. A hiba az volt hogy dokkolásnál karcolódott a kijelző. Nem vészesen de azért látszott. Fóliát nem raktam rá, mert akkor még jobban nyalta volna.
Úgyhogy most búcsúzom ettől a fórumtól és továbbmegyek a Padfone infinitybe, mert azért lássuk be, ennyiért sehol nem kapni egy csúcs telefont és tabletet. A padfone 2 is jó lenne, de a kitkatal nagyon elszúrták.
Mindenkinek sok örömet a géphez!
ÜDV! -
ScourgeA
tag
Ma frissült a kamera szoftver, és mint az eddigi frissítéseknél, most is visszaáll alapértelmezett beállításokra minden. Tehát érdemes a 10 MP felbontást feltolni 13-ra, a minőséget meg standardről fine-ra.
[ Szerkesztve ]
-
Szeszkazán
senior tag
Ha meg szervizelik a kamerát, utána ugye nem fog újra beporosodni?
-
ScourgeA
tag
válasz Szeszkazán #6978 üzenetére
Legjobb ledugózni a fülhallgató bemenetet.
-
avlisz80
tag
válasz Szeszkazán #6978 üzenetére
Én is azt hittem!!!De már láttam kis gonosz porocskákat meg-meg mutatják magukat kb már 1hónap után!!!Nekem legalább is!
Honor magic 6 pro,PS5,LG 77g2,JBL ES90,Klipsch R12SW,Onkyo 9050
-
msuto
csendes tag
Tegnap este kaptam egy értesítő levelet, hogy 2-19 nap alatt elkészül a telefon javítása.
-
msuto
csendes tag
válasz Marcello83 #6973 üzenetére
Küldtek már valami értesítést, hogy mi baja a telefonnak?
-
ScourgeA
tag
Mert az érzékelő lapka eredeti méretaránya 4:3. Így a 4:3-os arány több információt tartalmaz. A 16:9-es képet a teló képkivágással készíti el a fényképezésnél, ekkor egy alsó és felső csík elveszik a képből, ezért ez 10 MP a 13 MP-lel szemben. Ha Te csak 16:9-es eszközön akarsz képeket nézegetni (pl. nem akarsz papírképet csináltatni), akkor ezt a vágást utólag is meg tudod csinálni.
-
Marcello83
tag
Nem küldtek arról semmit, hogy mi a baja, csak két nap után (kedden vitte el a futár) csütörtökön jött a mail (este 19h után), hogy kész és a futár viszi vissza. De sajna nem kaptam még meg pénteken. Gyanítom, hogy pénteken vitte csak el a GLS tőlük.
Samsung Galaxy S8 Active, Lenovo Legion 5
-
Marcello83
tag
Most jött a GLS futár. (ma munkanap van és szállítanak)
És kicseréltek egy millió alkatrészt. Sőt: el volt törve a töltő kábel, kaptam egy újat!Bekapcsolom és írom a tapasztalatokat!
Samsung Galaxy S8 Active, Lenovo Legion 5
-
Marcello83
tag
válasz Marcello83 #6990 üzenetére
Mi több, az alsó műanyagot is kicserélték!!! Tudjátok, ami a fémkeret folytatása, csak műanyagból.
Emberek, ha garis javításra küldötök be készüléket, mindent írjatok bele!!! Én is beleírtam a kábel hibáját (a múltkor új headset-et kaptam ugyanígy), plusz a műanyag keretet meg a SIM tálcát, mert el volt hajolva!!
Bravo ASUS, bravo Cordon.
Bevallom őszintén a második garanciális javításnál elgondolkodtam, hogy nem adom-e el, és veszek valami Samut, vagy bármi mást, de ezzel, hogy szinte újnak néz ki a telefonom és belül is szinte az, azt mondom, hogy legközelebb is Asus-t veszek (mondjuk ezért lett a notebook is az).
Amúgy KitKat maradt raja, de cseréltek kameralencsét (semmi bajom nem volt vele) meg egy csomó kábelt, akksit is talán, stb.
Nem írták, hogy mi okozta a hibát, de mivel egy héten belül megkaptam, így nem is érdekel.
Samsung Galaxy S8 Active, Lenovo Legion 5
-
Marcello83
tag
válasz Marcello83 #6991 üzenetére
Bocsi a sok komment miatt, de most veszem észre, hogy nem csak a keret alsó műanyag részét, hanem magát a fémkeretet is kicserélték!!! Na azt már tényleg nem írtam, de valószínű a SIM tálca, vagy az alsó rész miatt volt rá szükség. Így szinte új telefonom van. Karcmentes kijelző, keret és új akksi. Mi kell még?
Samsung Galaxy S8 Active, Lenovo Legion 5
-
avlisz80
tag
válasz Marcello83 #6992 üzenetére
Kicseréltek anno nekem is minden szart amit fel sem irtam!A baj az hogy ugyanolyan recsegő hangszóróval kaptam vissza mint előtte volt,a kamera lencse meg már most porosodik!Az alsó nemfém résszel nekem nem is foglalkoztak pedig már az első hónapban el kezdett kopni
Bár azt nem írtam hibaként mert úgy gondoltam úgyis azt mondják hogy hordjam tokban!Tavasszal visszaküldöm akkor lesz 1 éves beírom a keretet én is hátha!De hogy 1 árva hívást nem engedtek meg hogy a recsegő hangszóró jó lett-e a csere után azt azért ilyen nagy ASUS szinten nem kellene!Igaz egy csütörtöki nap vitte el a futár hétfőn már hozta is ezért jár egy piros pont!Honor magic 6 pro,PS5,LG 77g2,JBL ES90,Klipsch R12SW,Onkyo 9050
-
Marcello83
tag
Most nagyok jól bírja az új akkumulátor. Ha az ember játszik, akkor jobban roncsolja a telepet, illetve romlik az üzemidő játék nélkül is? (Real Racing 3)
Samsung Galaxy S8 Active, Lenovo Legion 5
-
avlisz80
tag
4 órától fél 8-ig 58 %-ra esett az akku ezzaazz!!!Nem is nyomkodtam!Biztos ezt is valami láthatatlan izé okozza!Egyem is meg azt a kényes drága lelkét,kár volt kicserélniük az akkut legutóbb!
Honor magic 6 pro,PS5,LG 77g2,JBL ES90,Klipsch R12SW,Onkyo 9050
-
Szeszkazán
senior tag
Ezt látom RMA oldalán: Product repair is in progress.-[WB1] Wait for Material/Spare Parts
Gondolom nem jó jel.. várakozhatok többet. -
sztyubit
tag
válasz Szeszkazán #6997 üzenetére
Nekem is ez volt de 2-3nap után megcsinálták
-
Szeszkazán
senior tag
Kinek hogy áll a garanciázás?
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Hardcore café
- Politika
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Bloodborne (PS4)
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Diablo IV
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...