Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bazsi125

    csendes tag

    Sziasztok! Új felhasználó vagyok itt. Kérlek titeket aki valamennyire jártas az Apple termékek garanciáztatásában olvassa el a posztomat és ha tud segítsen! Előre is köszönöm! Sajnos nincsen időm elolvasni az előző hozzászólásokat munkám miatt.

    Szóval a történetem a következő: 2015 Június 13-án vásároltam a kék T betűs szolgáltatónál egy Iphone 6 16 gb típusú mobiltelefont, amit vásárlástól kezdve egy a náluk vásárolt tokban tartottam, úgy hogy a telefonon még a gyári fólia is rajta volt, csak levágtam az alján kis kilógó részt, gondoltam még egy darabig legalább védi a készüléket, majd a 3. napon Június 16-án kivettem a tokból kicsit nézegetni a telefont (rápattintós műanyag-bőrszerű becsukható tok) és rátenni a hozzá vásárolt kijelzővédő fóliát mivel a telefonálás is elég szörnyű volt a gyárival (a hangszórónak nincsen kivágva luk és nem hallani semmit).
    Szóval nézegetem a telefont és látom hogy a hangerő gomboknál el van hajolva, direkt megnéztem még vonalzóval is, nem hittem a szememnek és tényleg el volt hajolva, elég minimálisan de feltűnő, irány a kék T betűs szolgáltató, elmondtam a történetem, megnézték a telefont, ők is látták valóban elhajlott, megírták a jegyzőkönyvet melybe direkt beleírta az ügyintéző kis hölgy, hogy a telefon 3 napon belüli vásárlás kérjük a cserét, a készülék karcmentes kijelző karcmentes, ép (még jó, hogy az, le sem vettem a gyári fóliát) az ügyfél védőtokot használt.

    A mai napon érdeklődtem, hogy miújság a garanciáztatott telefonnal, megnézték nekem, állítólag én is meg tudtam volna nézni itthon, erről semmilyen tájékoztatást nem kaptam, szóval a szolgáltató szervize a következő indokkal nem cseréli ki a telefont: " A gyártói állásfoglalás alapján a készülék nem cserélhető használatból eredő kozmetikai hibák miatt. " Igazából nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek... nem értem ezt a döntést mi alapján hozták, amikor konkrétan egy vadonatúj hajszál karcmentes telefonról van szó.

    Igazából abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy szerintetek mit csináljak, persze panasszal fogok élni a szerviznél is és a szolgáltatónál is, illetve még az, hogy a 3 napos csereigény dologban valaki tudna esetleg valami biztosat mondani, mire vonatkozik mire nem stb.

    A másik kérdésem hozzátok, hogy esetleg olyan opció lehetséges-e hogy egyenesen valamelyik Apple store-ba vagy nem is tudom van-e külön valami Apple szervíz ahová vihetném a telefont, hogy ne a szolgáltatóval kelljen szenvednem mert az ő szervizük ezek szerint nem túl reálisan értékeli a dolgokat és nem túl segítőkészek.

    Előre is köszönöm a válaszokat!

Új hozzászólás Aktív témák