Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tibee86

    veterán

    válasz otps #7659 üzenetére

    "Ja, hallottam még ilyen finomságokat, hogy az iStyle számlát is kér a Magyarországon vett telefonhoz; ha külföldön vetted, nem kér. Külföldi bolt/szerviz nem kér. Az iCentre sem kér."
    Ezt rosszul hallottad. A honlapjukon ez szerepel:
    "Szervizünk dímentesen vállalja a világgaranciával értékesített, rendeltetésszerűen használt Apple berendezések (kizárólag Magyarországon is forgalmazott típusok) teljes ügyintézését és javítását, amennyiben a gép vásárlását igazoló számla rendelkezésre áll."
    Gyakorlatban csak akkor kérnek számlát, ha nem lehet bekapcsolni a telefont és nem tudják kiolvasni belőle a serail számot, de erre hivatkozva bármikor bekérhetik. Apple ügyfélszolgálat szerint ez így teljesen rendben is van. iCentre még februárban nem kért számlát a tégla iPhone-hoz.
    A garanciában cserélt telefonoknál nem sokat ér ez a honlap, nekem február elejét írja (eredeti dátum), valójában pedig szeptember végéig garis.

    [ Szerkesztve ]

  • Simi87

    senior tag

    válasz otps #7659 üzenetére

    elvileg a többiek is be fogják vezetni a számlakérést. A legbiztosabb az, ha a vásárlás elött felhívod az iStyle-t például, és náluk kérdezed le a telefont, hogy gyári független-e, és egyebek. Van egy elég nagy népszerüségnek örvendö bolt, akik pl. külföldi nyitott vodás telefonokat árulnak. Ha azt tiltják, akkor itthon csak harmincas kártyával fog menni a telefon. ök meg mutogatnak a szolgáltatokra. (elnázést az ékezetek kuszaságáért.)

  • kali

    legenda

    válasz otps #7659 üzenetére

    ez a kiértékelés csak annyira jó, hogy a készülék rendelkezik gyártói jótállással, de azt nem vizsgálja, hogy az ahhoz szükséges, meghatározott feltételek adottak vagy sem.
    lehet olyan szolgáltatós a készülék, amivel akár már abban az országban sem foglalkoznak jótállás/szavatosság szempontjából a független készülékeket árusító apr...stb üzletek vagy szervizek, pláne nem eltérő országban/régióban, mert a "világgarancia" mellett is vannak kötött szabályok, lásd; hazai szolgáltatós készülékeket nem vihettél hazai apr...stb üzletekbe/szervizekbe sem, a telekom esetén is csak néhány hónapja, mióta a szolgáltatós szerviz megszűnt, és annak megfelelő eltérő megállapodás született, de addig nem, ráadásul a szolgáltató jótállási jegyet is ad a készülékhez, és arra sokszor szükség is van az ügyintézés során, amíg a függetleneknél nincs ilyen, legalábbis alapesetben.
    kusza dolgok ezek, sok hibalehetőség adott, teljesen biztosra csak a hivatalos forrásból történő vásárlás esetén lehet menni, megfelelő számlával és/vagy jótállási jeggyel felvértezve, bármennyire is próbálják meg kiforgatni, saját hasznukra sarkítani bizonyos gsm boltok...stb a világgarancia fogalmát, csak ezen a fórumon is olvasni eseteket, amikor a kedves vásárló húzta a rövidebbet, mert olcsón akart jót...

Új hozzászólás Aktív témák