Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz otps #7659 üzenetére

    ez a kiértékelés csak annyira jó, hogy a készülék rendelkezik gyártói jótállással, de azt nem vizsgálja, hogy az ahhoz szükséges, meghatározott feltételek adottak vagy sem.
    lehet olyan szolgáltatós a készülék, amivel akár már abban az országban sem foglalkoznak jótállás/szavatosság szempontjából a független készülékeket árusító apr...stb üzletek vagy szervizek, pláne nem eltérő országban/régióban, mert a "világgarancia" mellett is vannak kötött szabályok, lásd; hazai szolgáltatós készülékeket nem vihettél hazai apr...stb üzletekbe/szervizekbe sem, a telekom esetén is csak néhány hónapja, mióta a szolgáltatós szerviz megszűnt, és annak megfelelő eltérő megállapodás született, de addig nem, ráadásul a szolgáltató jótállási jegyet is ad a készülékhez, és arra sokszor szükség is van az ügyintézés során, amíg a függetleneknél nincs ilyen, legalábbis alapesetben.
    kusza dolgok ezek, sok hibalehetőség adott, teljesen biztosra csak a hivatalos forrásból történő vásárlás esetén lehet menni, megfelelő számlával és/vagy jótállási jeggyel felvértezve, bármennyire is próbálják meg kiforgatni, saját hasznukra sarkítani bizonyos gsm boltok...stb a világgarancia fogalmát, csak ezen a fórumon is olvasni eseteket, amikor a kedves vásárló húzta a rövidebbet, mert olcsón akart jót...

Új hozzászólás Aktív témák