Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz zseko #18 üzenetére

    "Ha egy Rex tudott autópályás tempóban, csak a benzinmotort használva töltésre 110-130-al haladni 1400 kilométert, elég nagy égés lenne ha ez nem tudná. De majd meglátjuk mit tud, ha kijön."

    Azért igen könnyen el lehet baszni egy hajtást, láttunk már rá sok példát. S egy elektromotor áramfelvétele elméleti korlátja szerintem minden esetben nagyobb egy REX motor által leadható energiamennyiségnél.

    "Hm, akkor az Amperát nagyon összekevertem valami mással."
    Nagyon hülyén kommunikálták és nagyon szépen eldugták a direkt hajtás lehetőségét. A második generáció már másképp működött, de azt nem követtem, az már nem érdekelt.

  • Jozsó

    tag

    válasz zseko #10 üzenetére

    Úgy értettem, amit írtam, hogy mondjuk lemerül az aksi. Legyen mondjuk a kis motor 35 LE (vagy akármennyi) onnantól (mivel az aksiban nincs áram) csak az a teljesítmény tudja mozgatni az autót, amit a benzinmotor közvetlenül előtte beletöltött. Tehát mondjuk 35 LE. Ha gyorsítanod kell (és még mindig nincs az aksiban áram, hiszen azt abban a pillanatban ki is vesszük, ahogy beletöltöttük) és plusz teljesítmény kéne, azt akkor sem tudod mexerezni sehonnan, mert a motor továbbra is csak 35 LE-t pumpál be, amit az aksi másik végén ki is veszel. Pillanatokra persze lehet jobb, mondjuk ha fékezéssel, vagy lejtőn lefelé sikerül egy kis plusz áramra szert tenni, de folyamatos haladásban marad csak a benzinmotor által beletöltött áram.

    Vagy a másik lehetőség, hogy mikor lemerül az aksi akkor félre állunk és várjuk, hogy a benzinmotor feltöltse azt.

Új hozzászólás Aktív témák