Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zseko

    veterán

    válasz Jozsó #3 üzenetére

    Nem tudom pontosan hogy értetted amit írtál, viszont érthetően leírták a cikkben, hogy ez a motor nem az autót fogja hajtani. Szóval ha lemerül az akkumulátor, akkor ez a motor azt fogja tölteni. Maximum ahhoz lesz köze, hogy milyen gyorsan tud áramot termelni, a sebességhez és a gyorsuláshoz semmi. A fogyasztásra lennék nagyon kíváncsi ebben a módban, mert a BMW i3 Rex-é kb. egy kalap szar, attól a régi F Astránk is kevesebbet eszik.

    #8 youngboy nem, tudomásom szerint az Amperában rendes benzines szívómotor van, ami a kerekeket hajtja.

    [ Szerkesztve ]

    HR24.hu

  • TeeBee73

    addikt

    válasz Jozsó #3 üzenetére

    Esetleg, akkor is jól jön, mikor Március 15.-n leszakad a hó, és 4-6 órát kell a kocsiban fagyoskodni. Az akksi addig nem bírja fűteni a járgányt.

    "4Z 1N73LL1G3NC14 4 V4L70Z45H0Z V4L0 4LK4LM4ZK0D45 K3P3553G3" -573PH3N H4WK1NG

  • tovgab

    aktív tag

    válasz Jozsó #36 üzenetére

    Az i3 REx változatban a C650-es robogójuk 2 hengeres blokkja volt (650ccm/26Le). A Mazda 20 évvel ezelőtt már tudott 1300ccm-ből 192 lóerőt (RX8). Ha az azóta eltelt időszak fejlesztéseit arra fordították, hogy fajlagosan erősebb ne, csak tartósabb legyen a blokk, akkor is 6-700ccm-ből simán kihozható 90Le/67KW!! Persze majd a megjelenés után tudunk biztosat, de a Mazdát ismerve, megelőlegezem nekik a bizalmat, hogy ilyen gondok nem lesznek vele.

    [ Szerkesztve ]

    O+ 5T ► Samsung Note 9 ► Huawei Mate 20 Pro ► Xiaomi MI 9 SE ► O+ 7 Pro ► O+ 8 Pro ► Poco F4 GT ► iPhone 13 Pro Max ► iPhone 15 Pro

  • zseko

    veterán

    válasz Jozsó #36 üzenetére

    Értem, akkor végülis arra gondoltál, amire gondoltam, hogy gondoltál :) Kicsit hülyén fogalmaztam össze, na mindegy, de biztos érted :DDD

    Azóta már válaszolt rá tovgab, én még annyit tennék hozzá, hogy youtube-on van egy csúnyán kamu clickbait címes videó (most újra is néztem a tényleges adatokért) ahol egy i3 Rex-el jönnek haza 1400km-t, csak benzinnel, vagyis hálózatról nem tölt rá, csak amit a motor termel. Ott 35%-ra merül le az aksi a végére, de hozzá kell tenni, hogy 75% fölött nem is engedi használni a benzines motort.

    Tehát valójában csak 40%-ot merült az 1400km alatt, aminek a nagyon nagy része ráadásul autópályán ment, 110-130-as sebességgel. Az átlag elektromos fogyasztása 17.3kWh/100km volt. Ez ~2.875%-os aksi merülés 100km alatt.

    Ez alapján persze abban igazad van, hogy ennél is csökkent az aksikapacitás benzines használat alatt, mert nem tudta túltermelni (tudom, nem pont erről írtál, hanem hogy nullára merült aksiról indulunk), viszont ahogy látható, nem olyan mértékű ez a hatás, mint gondolod. A fenti számok alapján még másik kb. 1200km beleférne a teljes lemerülésig, és hogy eljussunk oda amit írsz. És az autópályás tempó gondolom jobban is igénybe vette ezt, mintha sima városi, vagy egyszerű helyközi poroszkálás lenne.

    És ha azt nézzük, hogy ezt 26LE(19KW)-os motor hozta, akkor az általad írt 35LE(26KW) teljesítménnyel nem hiszem hogy gond lenne akkor sem, ha teljesen lemerül - ami ugye nem teljesen reális, mert szerintem senki nem fogja megvárni, hogy csutkára lemerüljön az aksi, hamarabb fogják vagy ők, vagy az elektronika bekapcsolni a benzinmotort, mintsem ez bekövetkezne.

    HR24.hu

Új hozzászólás Aktív témák