Hirdetés
- Netfone
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A Xiaomi nem késlekedik az Android 15-tel
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Tavaszi szél Pixelt áraszt
ma A Pixel 9a és az Android 16 is a vártnál korábban érkezhet.
-
XY6020L Sinilink DC-DC átalakító
lo XY6020L Sinilink DC-DC átalakítóAz ok amiért írok egyszerű, elakadtam, és nem találok információt egy kérdésre, de ezt...
-
Profiknak szánt, Thunderbolt 4-es SSD a ProGrade Digitaltól
ph A maximum 2,5 GB/s-os iramot diktáló megoldás 2-től 8 TB-ig skálázódik, és tetszetős a körítése.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skynet258
veterán
Sziasztok!
Nem találtam MG topikot itt a PH!-n pedig érzéseim szerint egyre több lesz belőle az utakon, köszönhetően jó ár/érték arányának - így gondoltam egy merészet és nyitottam egyet.
Jómagam is rendelkezem egy 1.5-ös benzines változattal Comfort+ kivitelben, nem lenne rossz ha kicsit összegyűlnék (tulajdonosok, érdeklődők és persze mindenki más) némi eszmecserére, közösségépítésre. -
Skynet258
veterán
válasz fererencz89 #2 üzenetére
Szia!
Majdnem fél évig tartott amíg valaki megjelent a topikba, pedig annyi MG-t látok már az utakon mint a fene. Mi alapvetően azóta is szeretjük, kényelmes és tágas szekér, az infotainment lassúságát és megszoktam (bár attól még nem szeretem). Melyik felszereltséget vetted?
-
Skynet258
veterán
válasz fererencz89 #4 üzenetére
Ezzel egyetértek, én is inkább a szövetet választottam volna, de Comfort+ mellé nem lehet, csak az alap szinthez. Nem is értem. Amúgy egyelőre nincs baj a műbőrrel sem, de majd nyáron a melegben kiderül. Jah, apropó meleg, nyáron állítólag újraindul majd a navi, mert melege lesz, az üvegeken nincs hővédelem, érdemes fóliáztatni...
-
fererencz89
őstag
Mit jelent ez a hővédelem? Bizonyosan le vagyok maradva autók terén, ez minden mai / európai autóban van? Rákeresve a fogalomra csak a fóliázásról tudok olvasni. Fogalmam sincs, hogy a régi Scenic-em üvegei védettek-e, fog-e hiányozni? Mondjuk hátsó ablakok fóliázásán gondolkodtam, láttam több helyen, hogy ajánlott. Az is elég lehet?
Nem szotkam hibázni.
-
Skynet258
veterán
válasz fererencz89 #6 üzenetére
A szélvédőről hiányzik egy réteg ami sok más gyártónál megvan, az szűri az UV-t meg kint tartja a meleget. Ergo a belső tér jobban melegszik mint más autóknál, emiatt szoktak rá fóliát tenni, hátra meg mehet a szokásos sötétítés is. Volt aki az első szélvédőre és a két oldalsóra UV szűrőset tett, hátsó ajtókhoz meg a hátsó széldédőre sötétítettet. Már nekem is ki van nézve hova viszem, lehet nyáron ezt meg is kell játszani mert nem akarok megsülni bent. A klíma sem birkózik meg vele állítólag. Persze mindenkinek más jelenti az alapot, kérdés ki milyen autóból ül át ebbe, stb. De elég sokan írták FB csoportokban ugyanezt, szóval lehet benne valami.
-
Bog
HÁZIGAZDA
Ma adtam le az MG ZS EV-t szűk egy hét után. Holnap teszt. Nem vagyok túl elégedett és ennek nem a hajtáslánc az oka, hanem a borzasztó UX és a sok ergonómiai kreténség. Hogy még én is besomjam a fejem a csomagtartóajtóba kinyitott állapotban az meg tényleg micsoda már a nem működő Android Autóról és a sírba kergető ráfutásgátlóról nem is beszélve.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Skynet258
veterán
Cirka 13 milláért én sem MG-t vennék megmondom őszintén, annyi pénzért többet várnék (látatlanban a BYD autói tetszenek és komolyabbnak is tűnnek de nem vezettem szóval csak ami videókból átjön annyit tudok). Az Apple Carplay jól működik nálam, de az infotainment baromi lassú az tény.
-
fererencz89
őstag
Hétfőn hoztam el az ZS-t. Hát..., tényleg nem egy versenygép (1,5 szívó benzin). Remélem, kicsit elhagy majd ebből a lustaságból (de még nem merem "kikormolni").
Asszonynak, gyerekeknek nagyon tetszik. Már megérte.Nem szotkam hibázni.
-
Skynet258
veterán
válasz fererencz89 #10 üzenetére
Ez egy nyugis családi autó. Én szeretek odalépni de ennek nem szoktam mert csak kínzás lenne . De szépen normálisan közlekedni teljesen okés.
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
Én is szemezek egy tök alap 1.5 szívó benzinessel.
Fogyasztasi adatokat tudnátok esetleg mondani?
Napi 20-20 km ingázás lenne Agglomeráció-Bp.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
fererencz89
őstag
válasz Ace Ventura #12 üzenetére
Szia!
Nekem kb 1 hónapja van meg, nem rég léptem át a bejáratós 1500km-t. Én is rövid távon ingázok vele (16-16km) falu és kisváros között. Széljárás, hőmérséklet, irány (magasabban- / alacsonyabb fekvő) függően 5,5-7l nálam. Nem sportosan, de normálisan haladok a forgalommal. Az eddigi összesített átlag 6,3l. Valamint a "legjobb" utamról is egy kép, Hatvanból Gyöngyös felé haza, mindkét városban kis kitérő, megállás, szintén haladtam a forgalommal.Nem szotkam hibázni.
-
Skynet258
veterán
válasz fererencz89 #13 üzenetére
Wow ezek elég jó adatok, én Pesten a dugóban a 10-et szoktam látni, aztán mire hazaérek jó esetben lemegy 8-ra. Igaz én szeretek dinamikusan menni (már amennyire ezzel lehet ugye), zöldnél is rálépek aztán haladjunk (már ha elöl vagyok)... de ilyen értékeket szerintem akkor sem tudnék elérni ha tojást rakok a pedál alá.
Mondjuk egy Budapest, az örök dugók városa. -
Ace Ventura
addikt
válasz fererencz89 #13 üzenetére
Ezek elég tisztességes adatok.
1.4 benzines Ford Fusion a 80 lóerővel eszik 6.7 átlagot, és az egy jóval kisebb autó.
Addig nézegettem, hogy még 1-2 elektromos hajtásút is láttam.
Lesz min gondolkodniÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
fererencz89
őstag
válasz Skynet258 #14 üzenetére
Pedig annyira nem erőlködtem, nem az alacsony érték volt a cél. Nyilván ezt a vidéki mászkálást nem lehet a fővárosi dugóhoz hasonlítani. Munkába a 16km alatt egy piros állít meg mindösszesen. Viszonyításképpen, a régi Scenic-emmel 7l volt az átlagfogyasztásom.
Nem szotkam hibázni.
-
fererencz89
őstag
Meg volt az első nagyobb (5 nap alatt bő 1600km) út az MG ZS-szel. Fiume volt a cél, de voltunk többek kötött Triesztben is. Pályán oda-vissza 110-120-as tempó és sok araszolás mellett 6l volt az átlag. Amikor meg ott a környéken (hegyvidék) nyomtam, akkor azért 8-10l is volt. Az egész napos utazás sem tört meg az autóban, műszaki gond sem volt semmi. Az mondjuk tény, hogy többet kellett visszaváltani, mint a megszokott...
6000+km-nél tartok egyébként.Nem szotkam hibázni.
-
Skynet258
veterán
válasz fererencz89 #17 üzenetére
Na a pályás fogyasztás az elég kellemesen hangzik. Azt én is észrevettem, hogy max ilyen 120-ig szereti a pályázást, afölött már szeret eléggé kajálni. Mi augusztusban megyünk Horvátország isztriai részére (kicsit kintebb csak mint te voltál), vélhetően minden ok lesz.
Én közben elvittem körbefóliáztatni mert már megőrültem ahogy a nap éget benne, mondom így egy hosszabb utat tuti nem vállalok be. B oszloptól hátra ment Skyfol HPPro15, első ablakokra UV védelem, meg előre fentre egy csík szintén HPPro15. Cirka 75k volt és bő egy óra, de már most érezni, hogy javult a helyzet, nem melegszik annyira mint eddig. Persze ebben az őrült melegben így is kazán amikor beülünk, de már nem kell maxon járatni a légkondit...Nálunk valami 7500km körül van most az össz. Volt viszont egy hibánk a fényérzékelővel, ez ahogy néztem széria hiba - gyakorlatilag elszáll a szenzor és nálunk nappal is felkapcsolta a fényszórót az automatika. Persze manuálisra átállítva nem volt gond, de ha már tudja az automatát, akkor tudja jól. Ez ingyenes csere volt, kábé egy óra alatt megvolt a márkaszervizben.
Láttam 70k-ért méretre készített szövetet az ülésekre, szerintem valamikor abba még beszállok. Normális a minta, jónak tűnik a varrás, lehet színt választani, szóval jobb lenne, mint ez a műbőr cucc amire csak ráizzad az ember. Ha lehetett volna alapból szövettel kérem, de a Luxury-nál nem volt opció sajnos... -
fererencz89
őstag
válasz Skynet258 #18 üzenetére
Fóliáztatni én is szükségesnek érzem, csak sajnos még nem jutottam el odáig. Rövid távon nem szeretem annyira, nem is oldja meg teljesen a melegedést a klíma, de ilyen hosszú úton jól be tudtam lőni, kellemes volt a hőmérséklet végig. Szóval, a klíma is ment útközben. Mondjuk, a hegyek között szívem szerint kikapcsoltam volna, mert nagyon hiányzott az a kis erő is a kapaszkodáshoz...
Öcsém egy 1,5dCi Scenic-kel ment előttem, talán fél literrel volt jobb a fogyasztása, de ő is azt mondta, hogy ettől magasabb tempótól megugrik a fogyasztás, pedig az 6 sebességes is.Nem szotkam hibázni.
-
Skynet258
veterán
válasz fererencz89 #19 üzenetére
Nekem az első autóm egy 1.2-es punto volt, kimentunk vele Németországba, hamar elneveztuk a klíma kapcsolojat turbó gombnak. 😂 Jött az emelkedő klíma ki, plusz 3 paci, azt "száguldás"... 🤓
-
fererencz89
őstag
válasz Skynet258 #20 üzenetére
Akkor éreztem magam kicsit kellemetlenül a kocsimban, mikor 70+km/h-nál harmadikba váltottam vissza, hogy az emelkedőn ne csökkenjen a sebességem, majd a visszapillantótükörben megláttam egy Volvo kombit közeledni, egy b.szó nagy lakókocsival, ami gyorsan el is húzott mellettünk.
Nem szotkam hibázni.
-
Skynet258
veterán
Na megvolt nekünk is az első hosszabb út, Horvátország, Isztria. Kényelmet tekintve jól vizsgázott az autó, úgy szálltam ki belőle, hogy még mentem volna tovább, ez mindenképp jó hír. Fogyasztás nem volt olyan vészes, 7 liter környéke, 130-140 a pályán, néha kicsit jobban nyomva, egyszerűen nem szeretek ott lassabban menni - így nézve ez jó érték. Fogyasztást nézve olyan 90-ig nagyon jó, 110-120 fölött ugrik meg inkább.
Hegyvidék, szerpentinek: ezt annyira nem szereti, városi közegben jól érzi magát, ott nem volt meg sem az odakívánkozó felfüggesztés, sem az erő, nem egy virgonc sportautó na. De ezt tudjuk is jól, szóval semmi probléma, és tulajdonképpen mindenhol elvitt ahol kellett. Emelkedőknél vissza kell váltani különben csak szenved.
Hamarosan jön az első éves szerviz (talán 2 hét múlva), láttam a neten horror árakat így kértem azért árajánlatot ahol vettük, valami 82k-t írtak, ez nekem tök okés (láttam 200k-t súroló sztorit FB csoportban, na az azért kemény). Fólia azóta is pöpec, semmi leválás, bubi meg egyéb hülyeség, megérte rákölteni. A szembesütő naptól sokat véd a szélvédőre helyezett csík, azt is érdemes lehet feldobatni, valami 5k volt asszem.
Még mindig egy jó és kellemes utazós autónak tartom, örülök, hogy a hosszabb túránál sem jött ki semmi különleges, és kényelmes volt végig. Jól pakolható, tágas szekér ez. -
Skynet258
veterán
válasz Skynet258 #22 üzenetére
Megvolt az első éves kötelező szerviz, 82k volt ahogy előzőleg is mondták.
A jövő évi viszont elég horror, 200k+, mert a gyártó előírása szerint gyertyát kell majd cserélni... hát nálunk kb addigra lesz benne 20k kilométer, szóval mondták ha ennyit megyünk csak az autóval akkor a gyertya csere nem igazán lesz indokolt, így egy cirka 70k lejön majd a végösszegből. Remélem így is lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen