- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zseko
veterán
válasz #06658560 #12 üzenetére
"Vagyis a mennyi energiát tud az elektromotor hajtásra használni, végső soron a Wankel-motor határozza meg az elektromotor által leadható teljesítményt."
Vagyis attól még nem az lesz, hogy max 60-nal gyorsulás nélkül. Ha egy Rex tudott autópályás tempóban, csak a benzinmotort használva töltésre 110-130-al haladni 1400 kilométert, elég nagy égés lenne ha ez nem tudná. De majd meglátjuk mit tud, ha kijön.
Hm, akkor az Amperát nagyon összekevertem valami mással.HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz #06658560 #19 üzenetére
Persze, ezért is írtam, hogy majd meglátjuk ha kijön. Egy elektromotor áramfelvétele elméleti korlátja persze hogy nagyobb lehet, de gond nélkül autóztak vele 130-al, így már eleve megbukott a max 60-al gyorsulás nélkül feltételezés. De ettől még persze a Mazdánál elcseszhetik, ez nincs kizárva, csak szégyen lenne.
Én gondolkodom Ampera vásárlásán, elektromos módban hozza a jelenlegi utazásaim 90%-át, messzebbre meg ott a benzines része. Ez a 200km hatótávú Mazda elképzelés viszont gyakorlatilag mindent lefedne az év 99%-ában, a probléma ott van, hogy hamarább rohadna el alólam még egy használt Ampera is, minthogy akár csak nullszaldósra is kifussa magát a használati idő alattHR24.hu
-
8th
addikt
válasz #06658560 #29 üzenetére
"És ezek közül melyik probléma REX módban?"
Mivel csak időszakosan rövid ciklusokban jár a benzines motor az első négy pont elég necces.
"Másik a hidegen meghajtás, olajszintre figyelés, hagyni kihűlni leállítás előtt, bejáratás a benzines, nagy teljesítménysűrűségű motorokra is igaz. A meghajtás után le ne állítsd az összes turbósra is."
És? Ez semmit sem változtat azon, hogy a wankel motor egy üzemórás rakás fos bármelyik emelődugattyús motorhoz képest. Az autóipar egyik legnagyobb zsákutcája amit a japánok egyszerűen képtelenek elengedni. Vergődnek vele de minek. Totális zsákutca.
-
sunone
aktív tag
A lent hivatkozott 45 kg-os wankel motor akár 90kw teljesítményt is le tud adni, amivel 42 perc alatt 0->80%-ra tudsz feltölteni egy autót kb 20 liter benzin elfogyasztása árán.
Persze ez csak egy átlag ipari motor, egy optimalizált, terhelés illesztett változattal ez akár meg is feleződhet.
-
Kinder
senior tag
válasz #06658560 #53 üzenetére
1, Így van.
Elméleteben tudnak többet, mint a Tesla, de ezt általunk is megvehető autóval még nem produkálta senki az 350 kWh-ra képes Ionity oszlopnál, csak valami enginered prebéta Porsche Taycannal.
Jelen pillanatban a megvehető autók közül a Model3-as Tesla vesz fel legnagyobb tempóban a világon leggyorsabb Ionity oszlopokról, 250 kWh-val.
Maradjunk annyiban, hogy egyelőre az elérhető max az új elektromos autókkal az utcai oszlopokról 100 kW / óra, de inkább csak az 50, vagy 22, 11... Ez pedig kevés.
Miközben a Tesla 7 éve 125, 5 éve 150, 2 éve pedig 250-el tud felvenni, és van is a 20.000 darabos ( némelyik 60 állásos! ) hálózatában mostmár sok ilyen v3-as töltő.
Ha minden autó gyártó cég beruházna valami hasonló töltőhálózatra, e-autó kánaán lenne.
De nem. Mert drága. Csak így nem vesznek e-autót. Ez a 22-es csapdája.
Mert Teslát többek között azért veszel, mivel max 200 km-enként van egy SuperCharger, ahonnan 10 perc múlva továbbmehetsz, és lesz..rod a többi töltőoszlopot, mert nincs rá szükséged, nincs nyűg a töltéssel.2, És ezért én még elő sem vettem a 220-as konektoros töltőt itthon ( első nap beraktam a szekrénybe ), hanem megyek a Fóti töltőre. ( A többi oszlopra való kábelem bent csücsül ugyan a csomagtatómban, de még rajta van a bontatlan gyári zsugorfólia.
És ez most nem a nagyzolás, meg az én vagyok a faszagyerek, hanem egész egyszerűen így kényelmes használni egy Teslát.
Így kéne minden elektromos autót használni, ha lenne esze a gyáraknak, lemásolnák, és akkor tökmindegy, hogy panelban, vagy kertes házban lakik az ember. 10 perc egy töltés, és lehet menni. De nem, még mindig arrogánsan kiröhögik a Teslát, és lufinak tartják, főleg a Toyota.Bízom abban, hogy valóban nem túl távoli jövőkep ez, ahogy írtad.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5