- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
de, pont JÓ megoldás, egy nagy hatótávolságú járműnél, teljesen akkumulátoros üzem inkább csak a városokban lehetséges, nagyobb távokra inkább "játékszer" egy akkus autó mint alternatíva.. ez pont megoldhatná a gondot. Ezzel a "csak benzinmotoros" autók véget érhetnek és nyugodtan térhetnek be a temetőbe...
ezen kívül jóval egyszerűbb a felépítés és kisebb a karbantartásigény (jelentősen) mint egy "hagyományos" hibrid ahol az elektromotor csak besegít a benzines autómotornak.. itt az egész hatáslánc elektromos (így "egyszerű"), csak gyakorlatilag cipelsz magaddal egy agregátort szükség esetére (és itt az utóbbi a kulcsszó, "szükség esetére".. pl. ha hétvégente leugranál a telekre, vagy néha-néha messzebb mennél, vagy nem volt jó a környék egyetlen elektromos töltője.. ez megoldhatja a bajod, de az elsődleges üzem az autónál továbbra is az elektromos).
[ Szerkesztve ]
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
k-adi
nagyúr
köszi hogy leírtad a saját tapasztalatodat
viszont egy dologban szerintem még tévedsz, miszerint ez a jelen már.
a legnehezebb idő mindig az átmeneti idő, az átállási idő.. ez van most, ez a jelen.amit te (és én és mindenki kb.) szeretnél jelennek, az a jövő, 2025+ után. elég megnézni 2015-2020 között milyen ütemű fejlődés történt eautozás terén... adni kell neki még 5-10 évet és jó lesz ez.. (vagy nem)
de a kérdés mindig a jelenben van, hiába tekintünk a jövőbe.
ha venni kell, akkor most kell venni kocsit és nem 5-10év múlva mikor már egyértelmű lesz a döntés. euro7 ide vagy oda...
ezért úgy gondolom, hogy a legnagyobb szarban most az van, aki jelenleg akar jó vételt csinálni hosszútávra ebben az időszakos helyzetben euro7, hibridek és e-autozás fejlődés közepette -
#06658560
törölt tag
A többiek tudnak a Teslánál többet is töltés téren, csak általában nincs elektromos hálózat, a
Mi bírná. És kurva drága telepíteni.
Még nem a jelen a tisztán elektromos autó, mert neked, akinek ideális is, mennyi paraméter együttállása esetén lett jó. Van garázs, ott tudod tölteni, nem mész sokat sem egy nap, sem egy évben. És még neked is drága. Ez nem a jelen, hanem egy nem túl távoli jövő a tömegeknek. -
veterán