- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Macrodroid
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Befutott a Xiaomi 12 Lite is
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
-
242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
it A Cortana szabadalmat sértett, így a bírói döntés alapján 242 millió dollárt kell kifizessen a Microsoft.
-
Elvörösödik az Xperia 1 VI
ma Újabb kiszivárgott képek, pontosított specifikációk a japán csúcstelefon kapcsán.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fabianus
tag
Ne haragudj, de nem tudom megmondani, hogy valóban csak második vagy a harmadik autójukat cserélik-e elektromosra. Nincs rálátásom Norvégiára, csak ötletelek. Valószínű, hogy az első elektromos megvásárlásával a többség igen. De ezzel sem mondtam semmit. Mert, ha átlagban van két autó egy háztartásban, akkor amikor az egyiket kicserélik elektromosra, akkor magától értetődően még ott van mellette egy belsőégésű. Nem tudom.
Meg ugye mi az, hogy elsődleges, amit naponta használ, vagy amibe belefér a család, csomagok és biztosítani tudja a teljes család mobilitását?Csak a logikai csavarodra akartam rávilágítani.
Megnéztem azt is amire válaszoltál. A kolléga leírja azt a folyamatot, ahogy egy kormány támogatni szokott egy olyan technológiát, amit úgy gondol, hogy kedvező, hosszabb távon piacképes, de a holtponton való átjutáshoz, a technológia gyorsabb terjedéséhez ideiglenesen segítséget nyújt.
Abból a szempontból nem értek vele egyet, hogy ez általánosan rossz lenne. Lehet, hogy ő sem ezt gondolná, ha más lenne a téma. Láthatóan ő az elektromos autókban nem hisz.
Nekem ebben a hitvitában nincs sarkos véleményem. 30 éve kb. ugyanezekről az alternatív hajtásmódokról olvastam (elektromos, hidrogén, bio üzemanyagok). Kb 20 éve láttam az első hibrid Priust az egyetemen, és lassan 10 éve az első Nissan Leaf-t, mint sorozatgyártású, direkt elektromosnak fejlesztett autót. Azt látom, hogy a Leaf megjelenése óta csökkentek az árak, nőttek az akkukapacitások, rövidült a töltés. Meg azt is látom, hogy ez még messze van a támogatások nélkül piacképestől. Lehet, hogy az elektromosoké a jövő, és a hibridekbe kár is lett volna pénzt ölni a legtöbb gyártónak, mert csak átmeneti megoldás. Lehet, hogy a hibrideké (plug in), mert városban hozhatják az elektromos autók előnyeit, autópályán meg amúgy sem nyerő egyelőre az elektromos. Lehet, hogy tartósan vegyes piacra kell készülnünk, és nem lesz egyértelmű nyerő, ahogy a benzin dízel kérdésben sem lett. Meg az is lehet, hogy ilyen évtizedes léptékekben, mire bármelyik elterjedne, jön egy újabb technológia, és nem a hibrid lesz a kihagyható átmenetei technológia, hanem mind, amiről most beszélünk.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Pavilion Laptop 14
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen