Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fabianus
tag
Azzal a felettébb téves feltételezéssel élsz a százalékszámításnál, hogy a tulajdonolt autók aránya, és a 2018-ban eladott autók aránya egy és ugyanaz. Mintha évente kidobnák az emberek az autóikat, vagy teljesen konstans lenne minden évben a piac. Pedig a linkelt cikkben is benne van, hogy mennyi is volt a korábbi években. Így pedig teljesen reális mindkét állítás. Az is, hogy második, harmadik autónak veszik, meg az is, hogy a piac 58%-a.
Százalékszámítás??? :-)
-
Fabianus
tag
Ne haragudj, de nem tudom megmondani, hogy valóban csak második vagy a harmadik autójukat cserélik-e elektromosra. Nincs rálátásom Norvégiára, csak ötletelek. Valószínű, hogy az első elektromos megvásárlásával a többség igen. De ezzel sem mondtam semmit. Mert, ha átlagban van két autó egy háztartásban, akkor amikor az egyiket kicserélik elektromosra, akkor magától értetődően még ott van mellette egy belsőégésű. Nem tudom.
Meg ugye mi az, hogy elsődleges, amit naponta használ, vagy amibe belefér a család, csomagok és biztosítani tudja a teljes család mobilitását?Csak a logikai csavarodra akartam rávilágítani.
Megnéztem azt is amire válaszoltál. A kolléga leírja azt a folyamatot, ahogy egy kormány támogatni szokott egy olyan technológiát, amit úgy gondol, hogy kedvező, hosszabb távon piacképes, de a holtponton való átjutáshoz, a technológia gyorsabb terjedéséhez ideiglenesen segítséget nyújt.
Abból a szempontból nem értek vele egyet, hogy ez általánosan rossz lenne. Lehet, hogy ő sem ezt gondolná, ha más lenne a téma. Láthatóan ő az elektromos autókban nem hisz.
Nekem ebben a hitvitában nincs sarkos véleményem. 30 éve kb. ugyanezekről az alternatív hajtásmódokról olvastam (elektromos, hidrogén, bio üzemanyagok). Kb 20 éve láttam az első hibrid Priust az egyetemen, és lassan 10 éve az első Nissan Leaf-t, mint sorozatgyártású, direkt elektromosnak fejlesztett autót. Azt látom, hogy a Leaf megjelenése óta csökkentek az árak, nőttek az akkukapacitások, rövidült a töltés. Meg azt is látom, hogy ez még messze van a támogatások nélkül piacképestől. Lehet, hogy az elektromosoké a jövő, és a hibridekbe kár is lett volna pénzt ölni a legtöbb gyártónak, mert csak átmeneti megoldás. Lehet, hogy a hibrideké (plug in), mert városban hozhatják az elektromos autók előnyeit, autópályán meg amúgy sem nyerő egyelőre az elektromos. Lehet, hogy tartósan vegyes piacra kell készülnünk, és nem lesz egyértelmű nyerő, ahogy a benzin dízel kérdésben sem lett. Meg az is lehet, hogy ilyen évtizedes léptékekben, mire bármelyik elterjedne, jön egy újabb technológia, és nem a hibrid lesz a kihagyható átmenetei technológia, hanem mind, amiről most beszélünk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Steam Deck
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kompakt vízhűtés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Suzuki topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...