- iPhone topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Mobil flották
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Realme GT 5G - versenyképes
- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
arnyekxxx
veterán
válasz SkyLine3000 #25 üzenetére
szóval vezetési élmény = hang+váltás
nincs több kérdésem
-
ripla
őstag
válasz SkyLine3000 #25 üzenetére
Nem kötelező venni, járhatsz tömegközlekedéssel, biciklivel, vagy gyalog is, van választási lehetőség.
-
Uzi74
senior tag
válasz SkyLine3000 #25 üzenetére
Akkor itt nagyon unhatták magukat, mert nem kellett váltani
[link] -
Robitrix
senior tag
válasz SkyLine3000 #25 üzenetére
Azért csendben megjegyezném a Tesla vs. eGolfhoz, hogy van köztük súlyban úgy 1200-1500 kg különbség. A Tesla nem csak azért nyom 2.6-2,8 tonnát mert van benne úgy 700 kg körüli aksi a padlólemezben, hanem azért is mert alapvetően eleve egy nagy böszme amerikai stílusú luxus limuzin szinte. Ha benzines volna vagy dizel akkor is lenne vagy 2,5 tonna. Ezzel szemben a golf alapból a felét nyomná. és hát plusz 1200-1500 kg cipelése is csökkenti a hatótávot és a fogyasztást. Tehát ha a méret eltérést is hozzá számolom a fajlagos teljesítményben nincsen lényegi különbség. Nyilván ha volna egy 2,2 tonnás nagy mercim és van egy smartom valahogy nem feltételezném, hogy a abszollut üzemanyag fogyasztásuk egyforma. Na kb. ennyi értelme az eGolfot egy Teslához hasonlítani.