- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robitrix
senior tag
válasz SkyLine3000 #25 üzenetére
Azért csendben megjegyezném a Tesla vs. eGolfhoz, hogy van köztük súlyban úgy 1200-1500 kg különbség. A Tesla nem csak azért nyom 2.6-2,8 tonnát mert van benne úgy 700 kg körüli aksi a padlólemezben, hanem azért is mert alapvetően eleve egy nagy böszme amerikai stílusú luxus limuzin szinte. Ha benzines volna vagy dizel akkor is lenne vagy 2,5 tonna. Ezzel szemben a golf alapból a felét nyomná. és hát plusz 1200-1500 kg cipelése is csökkenti a hatótávot és a fogyasztást. Tehát ha a méret eltérést is hozzá számolom a fajlagos teljesítményben nincsen lényegi különbség. Nyilván ha volna egy 2,2 tonnás nagy mercim és van egy smartom valahogy nem feltételezném, hogy a abszollut üzemanyag fogyasztásuk egyforma. Na kb. ennyi értelme az eGolfot egy Teslához hasonlítani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Főzőcskés topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- PlayStation 5
- Modding és elektronikai kérdések
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Canon MILC: EOS R és M topik
- További aktív témák...