Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • anzo

    senior tag

    válasz raulicio #800 üzenetére

    Én már jártam meg az Acer szervizzel és mondhatom, hogy kritikán aluli.
    De abban nem értek veled egyet, hogy ha nem 160e -be kerül akkor elnézzük, hogy a support egy 0. Valahogy én úgy vagyok vele, hogy igenis ha vettem valamit 100e Ft-ért akkor elvárom, hogy ha valami gondom van a készülékkel azt minél előbb javítsák meg vagy cseréljék ki a készüléket ill. adják vissza a pénzemet.
    Tehát teljesen mindegy, hogy mennyibe kerül valami a gyártónak vagy az importörnek kutya kötelegessége megoldani ezeket a problémákat.
    Az pedig, hogy a kijelző széria hibás az előfordul az első kiadásoknál minden gyártónál de törekedni kell arra, hogy ezeket a darabokat minél előbb kiszűrjék és cseréljék ki vagy javítsák meg.
    Csak hát addig amíg a magyarországi supporton azt mondják, hogy az Acernek a legújabb PDA-ja a DX900 akkor azt hiszem nincsen miről beszélni. :W :W :W

Új hozzászólás Aktív témák