Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #361 üzenetére

    A BL3 specifikusan a texture streaming beállítás miatt fut így. Ez nem igazán változtat a textúrák minőségén, de az egyre magasabb beállításokkal egyre agresszívebb a streaming, egyre több textúrát tölt be, és teszi ezt állandó jelleggel. A megoldás a low beállítás erre, mert akkor a streaming kevésbé agresszív, így kevésbé terheli a buszrendszert. Ettől a textúrák részletessége viszont nem igazán változik, csak a streaming jellege. Én is így játszom a 4 GB-os RX 570-en, mert mediumon már akadozik, és még a kurva x16-os csatoló se ment meg ettől, holott a Tom's Hardware tesztje szerint nekem ez Kánaán lenne. Játszanak vele ők így, ha akarnak. :)

    És csak megjegyzem pro tippként. Ha van a VGA-n 8 GB-nál több VRAM (a 8 GB az kevéske lesz), akkor érdemes a játékot a -NOTEXTURESTREAMING paraméterrel indítani, mert ekkor megszűnik a busz terheltsége is, tehát az x16-os PCIe VGA-kon is megszűnnek az akadások, amelyek a motor jellegzetességei miatt még Ultra szinten is jelen vannak.

    #363 lo_jo : A GT 1030 azért drága, mert lószar mennyiséget gyártanak belőle. :))

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák