- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
- Redmi 9 - sok bába közt elvész a gyerek
- iPhone topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Végleg elkaszálták a Life by You fejlesztését
gp Többszöri halasztás után végül kiderült, hogy mégsem jelenik meg az életszimulátor.
-
Itt a Logitech Keys-To-Go 2
ph A táblagépekhez és más kisebb méretű mobil eszközökhöz szánt billentyűzet háromféle színben lesz megvásárolható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
En jo otletnek tartom a SC-et arra, hogy innentol kezdve ujra manualis repelu rajt legyen mint anno parszor csinaltuk igy kizarva a bugokat es az SC lesz a fel vezeto autonk mint eloben is aki diktal egy komotosabb tempot, majd ki megy a boxba elolunk meg mi fel allunk alakzatba a repulo rajtohoz.
Viszont ha a WTCC-et modellezuk akkor ne tegyunk mar bele mar olyat ami nincs a valosagban se.Nagyon nem tartom jo otletnek azt, hogy bejojjon akkor ha leszakadna 10-20mp-re par a ember a vegen teszem azt egy dulakodas, kicsuszas miatt igy semmive teva azoknak az embereknek a kiharcolt x masodperces elonyet amit megszerzett. Iyen nincs WTCC-ben. Egy manualis repulo rajt ot is nehez jol osszehozni nem, hogy kettot... Suzukan is volt lekorozes eloben is ahogy nalunk is. Ott is voltak hezagok a mezonyben, nalunk is volt. Ilyenert nem kuldenek be SC-et. Ha nagy baleset van akkor meg megint csak azt tudom mondani, hogy ott az ESC es maris eltunt az auto a palyarol ilyen szempontbol nincs jelentosege se igeny SC-re.
Nem bannam leirnak masok is ezzel kapcsolatban a velemenyuket.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''