Hirdetés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
StevenJC
csendes tag
Üdv nektek!
A napokban feltettem a facebook leírás és Hartge külön segítsége alapján a csatlakozáshoz szükséges cuccokat, ennek ellenére a következőt tapasztalom a szerver keresőnél még mindig:A 0-24 jelszavas tesztszerver az "osztály" oszlopban "unknown"-t ír, ugyanakkor az időszakos szerver amin a tesztversenyeket futjátok ugyanitt "custom"-ot jelez.
Előbbihez nem is enged csatlakozni a jelszó után sem, arra hivatkozva hogy a szerver más vagy újabb verziót futtat. Az utóbbihoz még nem próbáltam csatlakozni mert mikor gépnél voltam, épp verseny zajlott, Hartge szerint ennek jónak kell lennie.
A kérdésem az, hogy valamelyikteknek van-e valami tapasztalata a fent említett problémával kapcsolatban, amivel csípőből meg lehetne oldani a csatlakozási problémát?
Előre is kösz. -
StevenJC
csendes tag
válasz subaruwrc #5001 üzenetére
Valszeg valami nem jól van nálam feltelepítve akkor. Már csak azt kell kitalálnom hogy mi az ami nem jó helyen van
A jelszót jól írtam be, hamar rájöttem a nagybetűre
Az az igazság, hogy elég régi a race a gépemen, azóta sok mod járt a gépen, pakolásztam is a dolgokat, szóval lehet hogy nem ártana egy tiszta telepítés lassan... -
StevenJC
csendes tag
Azt hiszem megvárom míg a jelenlegi káosz kicsit mérséklődik, újoncként nem próbálok az esetleges buktatókon pörögni.
Az új rendszerben a "mit-hova-hogyan" másolás dolgok nem tudom mennyire zűrösek, Hartge, ha neked végre sikerült a nulláról telepítés, megkérhetlek, hogy a korábbihoz hasonlóan írj egy összefoglalót?
Nekem az nagy segítség volt, kár hogy pont akkor kezdődtek a steam-es kavarások -
StevenJC
csendes tag
válasz HartgeH3-2.8 #5080 üzenetére
Köszi szépen, felpakoltam mindent, így sikerült is csatlakozni a szerverre!
Mentem pár tesztkört. Ha az időm lesz, alkalmanként csatlakozom a kollektív tesztekhez. -
StevenJC
csendes tag
válasz Steady74 #5100 üzenetére
Nekem régről megvan a Race On, most a telepítgetős kavarás után (nekem se ment egy ideig a reinstall ahogy Hartge említette is) feltettem azt is, (az online változatot) gond nélkül felkúszott...
Arra tudok gondolni, hogy esetleg a frissítést/javítást nem minden user kapja meg egyszerre, hanem valami szisztéma szerint esetleg szakaszosan vezetik be.
Mondjuk gőzöm sincs hogy ennek mi értelme lenne, csak egy tipp... Néha vannak meglepő magyarázatok. -
StevenJC
csendes tag
Létezhet hogy nem megy most egyik szerveretek sem? Elkerülte valami infó a figyelmem?
-
StevenJC
csendes tag
Köszönöm a lehetőséget, sajnálom hogy nem tudtam végig veletek maradni. Ha esetleg az első futamon valakivel csatában nem lettem volna kellőképpen korrekt, azt jelezzétek, nem tudom hogy mennyi a "tűréshatár"
Sajnos a replay nekem nincs meg, de úgy emlékszem a rajt utáni kavarodásban valaki eltalált hátulról, a felfüggesztésem kapott egyet ekkor, de számottevően nem jelentett problémát. -
StevenJC
csendes tag
válasz Motion_Blur #5171 üzenetére
Ezt az 1 liter benzint hogy centizted ki?
-
StevenJC
csendes tag
válasz HartgeH3-2.8 #5198 üzenetére
Nekem sajnos nem oldotta meg a két fájl frissítése az online setup-letöltés problémát. Továbbra sem látok egyet sem, bármilyen gyári moddal/bármilyen gyári pályán nézem...
[ Szerkesztve ]
-
StevenJC
csendes tag
válasz HartgeH3-2.8 #5202 üzenetére
Köszi, részemről ahogy írtam facebookon is, ha tudok, jövök.
A setup letöltés probléma remélem megoldódik, a remény hal meg utoljára... -
StevenJC
csendes tag
Az elmúlt egy-két napban időnként lett volna időm kicsit tesztelni, gondoltam benézek a szerverek valamelyikére, de ahányszor felnéztem, nem láttam PH szervert.
Van valami menetrend a közös gyakorlásokra, esetleg rendszeres szerver indításra? -
StevenJC
csendes tag
válasz HartgeH3-2.8 #5303 üzenetére
Felnéztem a szerverre, de nagyon kevés autó választható. Valami nem stimmel. Közben látom már dolgozol rajta
[ Szerkesztve ]
-
StevenJC
csendes tag
válasz subaruwrc #5315 üzenetére
Nem szeretnék semmiféle flém-esélyes témát kerekíteni a tegnapi helyzetekből, de engedjetek meg nekem néhány gondolatot erről.
Nyilván sokan vagytok a csapatban komoly szimulátoros tapasztalattal, bár itt köztetek én újoncnak számítok, korábban máshol, más kategóriában én is koptattam már eleget a kormányt.Ahogy észrevettem, Hartge szervezésével itt egy olyan rendezvénysorozat zajlik, ahol a "fíling" az igazán fontos, a valós versenysorozathoz legjobban hasonlító szimulátoros környezetben.
Emellett természetesen maga a versenyzés is lényeges, de úgy gondolom, hogy ahol a segítségek ilyen szinten engedve vannak, ott inkább a fílingen kéne a hangsúlynak lennie, nem az "éles" versengésen.
Magányos gyors körökre szinte mindenki képes, de a versenyzői kvalitástól függően a csaták és éles helyzetek kezelése már nem olyan egyszerű. Dávid mint újonc, valóban okozott necces helyzeteket, de az eseményeket többnyire látva azt vettem ki, hogy nem csak az újonc(ok) okozhat(nak) galibát.
Ráadásul az incidensek a szenvedő fél részéről is csökkenthetőek szerintem.
Szimulátorban nyilván nehezebb a teret érezni, ez nem kérdés. De részemről ha látom hogy valaki izomból közelít rám egy balesetveszélyes helyen, ha van rá lehetőségem, próbálok neki helyet hagyni.
Ez nyilván hülyén hangzik, hiszen ellenkezik a versenyzés lényegével, hogy védjem a pozíciómat ha támadnak. Ugyanakkor én úgy vagyok vele, jobb egy helyet veszíteni, mint baleset miatt kiállni a versenyből...
Tegnap nem egyszer fordult elő velem, hogy pozíciót vesztettem másokkal szemben, gyakran pont az ilyen hozzáállás miatt. Veszélyes helyen beszúrtak, ezért inkább kicsit több helyet hagytam - gyönyörűen el is mentek mellettem. De a versenyt mindannyian tudtuk folytatni, nekem ez a fontos.
Más tészta, ha a fenti helyzet két vérprofi pilóta közt zajlik, mert ott a necces helyzeteket is meg lehet nagyon szépen oldani, ezt aláírom. De egyrészt nem tartom magam különösebben profinak, másrészt míg nem ismerlek benneteket elég jól a pályán, én próbálok inkább óvatosan hozzáállni az ilyesmihez.
Bocs a tolsztojkodásért, remélem este veletek tudok tartani a futamon. -
StevenJC
csendes tag
válasz HartgeH3-2.8 #5328 üzenetére
Ez durva.
Nálunk anno mikor dedikált szerver szóba került, a legelején korrektül le kellett tisztázni a feltételeket. Eleve úgy mentünk oda, hogy adott volt a tarifa, nem volt semmi kérdés.Nálatok nem volt semmi konkrétum az elejétől fogva?
Az nem pálya, hogy valahova odacsalogatnak, beetetnek, hogy "hajrá, nyomjátok csak úgy haveri alapon, mert simán elfér a szerver", aztán amikor már kezd felfutni a dolog, akkor "fizess ha maradni akarsz..."Az egy dolog hogy a mai gépeket az ilyen dedikált szerverek nem nagyon terhelik, több is elfut egymás mellett gond nélkül, a sávszélesség egy idő után azért véges lehet. Nade pont az ilyesmi miatt szokták az ilyen felajánlások mellé a korrekt feltételeket is letisztázni már az elején.
Utólag beszólni és feltételeket állítani színtiszta parasztság. Szerintem. -
StevenJC
csendes tag
válasz SamuraiKenji #5360 üzenetére
Ezek az értékek nem tudom honnan keletkeztek, esküszöm nem voltunk ilyen gyorsak!
Sajnálom, hogy a második futamon nem tudtam indulni, mert nagyon élveztem az elsőt! Bevallom az elején szkeptikus voltam a tiszta rajtot illetően, de nagyon kellemeset csalódtam, le a kalappal srácok! A környezetemben induló autók nagyon korrekten harcoltak a pozíciókért, igazán klassz érzés volt a sűrűjében!
A versenyem jól alakult, a tempóm számomra meglepően elegendő volt az élmezőnyhöz. Az előttem autózó pilóták lassan mögém kerültek kisebb-nagyobb hibák miatt. A verseny vége felé pedig már a második pozícióban haladtam közeledve Gergőre, amikor az utolsó kanyarban majdnem beleszaladtam egy pályára visszatántorgó lekörözött versenyzőbe. Mivel úgy láttam hogy pont a versenyívem felé kolbászol, olyat rántottam izgalmamban a kormányon, hogy a kezemben maradt Lejött az asztalról... Az ütközést szerencsére elkerültem, de a lifegő kormány miatt kissé necces volt a célegyenes meg az első kanyar. Fejben is szétestem kicsit, így szinte garantált volt hogy hibázzak, le is csúsztam az első kanyarban.
Mire a pályára visszatértem, ketten is elmentek mellettem. Kicsit anyáztam a bénaságomon, aztán utánuk eredtem. A gumik vészesen fogytak, de ahogy néztem az előttem haladóknak is, így aztán a többiek újabb hibáit kihasználva visszaszereztem a második pozíciót.
No ennyit az élménybeszámolóról, bocs az újabb tolsztojkodásért
Gergőnek grat mindkét győzelemhez, és persze mindenkinek aki végig tudott menni, biztos sok élménnyel gazdagodtatok! -
StevenJC
csendes tag
Időnként emlegetitek a TS szervert. Használjátok egyáltalán rendszeresen? Érdemes vele foglalkozni csapat szinten? Ha igen, hogyan tudok csatlakozni?
-
StevenJC
csendes tag
Ránéztem a kínai wtcc futamra és meglepődtem a vonalvezetésen. Eddig azt hittem hogy az F1 nyomvonalát használják, de jobban megnézve látom hogy az első szektort másként veszik a wtcc-ben. Erre van megfelelő pálya a Race07-ben?
-
StevenJC
csendes tag
Igazából én sem értem a pályamódosítós értekezést, a magam részéről csak annyit láttam, hogy az F1 és a WTCC vonalvezetés más.
Személy szerint nagyon örülök, hogy az utóbbihoz létezik megfelelő verzió a szimulátorban, hogy ez kié és miért, az számomra érdektelen. Hála a készítő(k)nek, oszt nyomás tesztelni... -
StevenJC
csendes tag
válasz HartgeH3-2.8 #5373 üzenetére
Most vettem észre, hogy a TS kérdésre is válaszoltál Szóval köszi a lehetőséget, de ha itt a csapatban nincs különösebben igény az ilyesmire, akkor nem ragaszkodom hozzá.
Mi amikor Csabával tesztelünk, skype-n beszélgetünk közben, de az nyilván más mint egy hivatalos futam rendezvénye. Egyébként Csaba szemét a múlt héten műtötték, amint jobban lesz, szándékában áll csatlakozni az itteni tesztekhez. Ha a munkabeosztása engedi, a futamokon is részt venne majd rendszeresen. -
StevenJC
csendes tag
Azt olvasom, jön a Volvo Kínába... Hartge, ez ügyben várható bármi lépés itt a csapatban? Persze nem akarom senkiét a csalánba verni, csak érdeklődöm!
-
StevenJC
csendes tag
válasz HartgeH3-2.8 #5403 üzenetére
Nem szeretnék feleslegesen kavarni, de talán még nem késő. Én nem ragaszkodom Bennani autójához, így ha van mód olyan csapatot találni ahol két szabad BMW autó van, akkor szívesen lennék Csaba csapattársa.
-
StevenJC
csendes tag
válasz HartgeH3-2.8 #5408 üzenetére
Köszi az infót, tényleg nem akarok kavarni.
-
StevenJC
csendes tag
válasz JONAS77 #5412 üzenetére
Ehh Bocs, úgy tűnik egy kis félreértés történt.
A Proteam BMW csapatot én és Hitman kaptuk meg, mivel korábban, más versenysorozatban is voltunk már csapattársak, Hartge volt olyan kedves és elintézte nekünk hogy itt is egy csapatban lehessünk.
A te autó-választásoddal kapcsolatban is lesz nyilván valami intézkedés a részéről. -
StevenJC
csendes tag
Hartge, klassz lett a közvetítés, grat! Még pár ilyen, és egész jól megismerem a csapatot!
-
StevenJC
csendes tag
G25, nálam sincs semmi segítség (leszámítva az auto kuplungot)
Az SC témához hozzászólva:
Maga a tény hogy lehetőség van az IRL mintájára itt is használni, fíliges. A repülő rajttal kapcsolatban nincs tapasztalatom, de simán el tudom képzelni hogy ez a megoldás segít kiküszöbölni az esetleges pálya/egyéb bugokat, ez mindenképp jó hír.Viszont a "mezőny-összerázás" felvetés az SC által, nekem is fura. Egyrészt ahogy előttem már mondták, IRL ilyen nincs, másrészt a kiharcolt előnyt ezáltal csökkenteni, szerintem meredek (már-már igazságtalan?) lépés. Annál is inkább, hiszen az IRL mintájára a súlyozás itt is él, tehát valamiféle kontroll létezik.
Az más kérdés, hogy ez mennyit számít valójában, mivel az IRL (valós) körülmények egyébként csak hellyel-közzel ismerhetők fel a Race07-ben.
Elég csak azt megnézni, hogy míg IRL egy kínai pályán a körrekord 1:54 körüli, addig az itteni élmenők behúzzák az 1:51-et is. -
StevenJC
csendes tag
válasz Motion_Blur #5483 üzenetére
Köszi az infót!
Részemről a "lassan de biztosan" elvet próbálom majd megvalósítani.
Remélem tudok indulni a futamon, ha a gyerkőc is úgy akarja. -
StevenJC
csendes tag
válasz HartgeH3-2.8 #5486 üzenetére
Hartge, bocs, de szerintem így nem egyértelmű a szavazás kérdése
Most arról szavaz a közösség, hogy egyáltalán legyen-e SC, vagy arról, hogy használjuk-e mezőny-összehúzás célzattal?
Mert a posztodból úgy értem hogy alapvetően az SC mindenképpen marad, ugyanakkor a szavazás mintha erre vonatkozna... -
StevenJC
csendes tag
Kommy, köszi szépen!
Hartge: tervezel mostanában közös tesztet meghirdetni? Az idővel elég szűkösen állok, de ha lenne valami "hivatalos" programterv, akkor megpróbálnék ahhoz igazodni. Gondolom a közös tesztek mindenkinek jót tesznek.
Ez a hosszú szünet az IRL WTCC-ben kissé sok így a virtuálisban is...[ Szerkesztve ]
-
StevenJC
csendes tag
válasz HartgeH3-2.8 #5606 üzenetére
Nálam is gond van a nettel, akkor valszeg emiatt. Remélem megoldódik délutánra.
-
StevenJC
csendes tag
válasz HartgeH3-2.8 #5619 üzenetére
Nálam úgy tűnik már rendben van a net. Azok az oldalak amikkel reggel még gond volt, már bejönnek. Persze ettől még lehet hogy nincs vége a szívásnak, de azért drukkolok hogy összejöjjön a futam!
-
StevenJC
csendes tag
-
StevenJC
csendes tag
válasz subaruwrc #5660 üzenetére
Előrebocsátom, hogy minden elismerésem Hartge számára, amiért ilyen lelkesen és összeszedetten szervez.
Ugyan pár futamon már részt vettem veletek, de ebben a csapatban még mindig újoncnak számítok.
Nem teljesítmény, (azért az elmúlt versenyeken talán sikerült valamit letenni az asztalra) hanem beilleszkedés szempontjából.
Gondolom akik itt versenyeztek, a többség egyéb más csapatoknál is megfordul(t) épp ezért nyilván vannak tapasztalataitok arról, hogy egy jó csapatban mi az amit szabad és mi az amit nem.Nekem az a tapasztalatom, hogy bármilyen jó is az ha a rajtrács fel van töltve, azért érdemes egy alap színvonalat megcélozni, és törekedni annak a megtartására.
A "színvonal" fogalmába nagyon sok dolog belefér, kezdve az alap moráltól, a másik iránti alapvető tisztelettől, a valamennyire elvárható vezetői kvalitásoktól (az illető ne pattogjon palánktól-palánkig, vagy féktávon ne dózeroljon le másokat rendszeresen) egészen a kimondott/ki nem mondott szabályok betartásáig.Nem tisztem senkinek a vezetői képességét megítélni, nem is ez a lényeg most, hanem inkább a szabályok betartása...
Ha valaki idetéved újoncként, az az alap, hogy a szabályoknak utánanéz és lehetőség szerint megpróbálja betartani.
Ebbe ugyanúgy beletartozik a sík egyértelmű "parancs" betartása amikor a csapatvezetőtől elhangzik a "CHAT OFF", mint a már kissé kevésbé egyértelmű opció, hogy akár a verseny előtt pár perccel beesve nem azzal cseszem szét a csapattagok koncentrációját, hogy kérdezgetni kezdem, hány körös lesz a verseny... Ami amúgy teljesen jól megtalálható a versenyinformáció menüpontban...
Arról már nem is beszélve, hogy a "hol kell üzemanyagot tölteni a kocsiba?" kérdés pedig valóban megkérdőjelezi számomra azt, hogy az illetővel merjek-e egy Macau-szintű versenypályán együtt indulni...
Elnézést, akinek nem inge, ne vegye magára. Nem szeretnék nagyképűnek tűnni, de ez kikívánkozott belőlem.Csatlakozom Gergőhöz, a plusz súly nekem is alaposan odatett, az egyeneseknél szinte esélytelen voltam a többiekkel szemben
Azért próbáltam odatenni magam, így is élvezetes volt csatázni, remélem senkivel nem voltam a kelleténél durvább... Még mindig szoknom kell ezt a "vállt-vállnak" WTCC harcmodort. -
StevenJC
csendes tag
Egyetértek, lutri lesz szerintem is
Ráadásul a szimulátor hasonló pályákon nehezebb is talán mint a valós körülmények, hiszen a kevés visszacsatolás miatt szerintem nem lehet igazán hatékonyan és gyorsan menni úgy hogy ne legyen törés a vége. A valós vezetésnél sokkal több visszajelzés éri a versenyzőt, több helyről érzi hogy éppen mi a helyzet az autóval, az úttal, a gumikkal, stb...
Mi meg mivel főleg szemre és FFB-re hagyatkozva próbálunk vezetni, ennek csak a töredékét kapjuk vissza, ez azért messze nem ugyanaz.
Szoktam versenyezni a Nordschleifén, és ott is egészen máshogy néz ki egy vonatozás egymástól pár méterre, mint ahogy a valós közvetítéseken látszik. A szimulátorban mire észreveszem hogy előttem valaki valamit elkefél, ha túl közel mentem hozzá, nehéz korrigálni az ő hibáját. Míg a valóságban nem csak a szememre hagyatkozva érezném is mögötte, hogy mondjuk ha egy adott sebességgel beesünk egy kanyarba, akkor az már túl sok lesz, és ezért előbb visszaveszek.
Vagy ne mondjak mást, már csak a szélesebb látószög miatt is jobban érezni a teret, ezért az egymás melletti manőverek is sokkal kontrollálhatóbbak a valóságban.
A következő versennyel kapcsolatban lenne egy olyan javaslatom, hogy ha a csapat ideje engedi, többet kéne együtt tesztelni. Ez alatt azt értem, hogy a szerverre felcsatlakozva ne csak magányos körözgetés és tanulás legyen, hanem lehetőség szerint minél több vonatozás, váltott sorrendben... Főleg ilyen nehéz pályán nem ártana megszokni egymást minél jobban a pályán. -
StevenJC
csendes tag
Srácok, követem a fórumot, igyekszem a vérkeringésben bent maradni, de sajnos a szombati versenyekről úgy tűnik hosszú távon ki fogok maradni.
Közbejött az elmúlt hetekben egy meló, ami miatt a szombatjaim késő estig foglaltak, sajnálom de nem tudok veletek tartani.
Hartge, ha esetleg Hitman mostanában nagyon eltűnik, jelzem hogy náluk is megszületett a baba, ezért az ő indulása emiatt lesz erősen kétséges.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen