- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel topik
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
Hirdetés
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Mobilarena
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#58000384
törölt tag
Ismerősömnek is elveszett volna kb. 50 órányi Borderlands 2, ha nem lett volna felhős mentése... azért elég érdekes ez a mentéses dolog a PS3-nál. Lassan kezeli, időnként megsérül, egy áramszünet is gondot okozhat... szerencsére nekem még nem volt bajom vele *koppkopp*, de az Okami-nál azt hiszem ordítottam volna 70 óra után.
Bár PC játék is csinált már furcsa dolgokat. Talán a STALKER volt anno, hogy elmentettem a játékot egy kellemetlen zónában, majd visszatöltve bent maradt egy trigger, amitől kb. 2 másodperc után megölt a sugárzás a fűben. Nem volt olyan mentésem, amit vissza tudtam volna tölteni, ott annyi volt.
Ez a save editor nem akadályozza meg a játékoknál a trófeák nyitását? Mert így elég egyszerű csalás lenne.
Sirandrish: Ahogy előttem már írták, csak kimented pendrive-ra, aztán mindent törölsz (ha tuti sikerült mindent kimenteni), majd újra letöltöd, frissíted. Talán így megjavul. De ha a mentés sérült, és nem sikerül megjavítani, akkor ott sajnos nincs mit tenni, csak tanulni lehet belőle
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
válasz Sirandrish #64525 üzenetére
A Nintendo sem rossz megoldás, de szerintem inkább azt, hogy érdemes sűrűn menteni pendrive-ra. Kényelmetlen és lassú, de ez a biztos. A mentéseid ha visszamásolod, és nem jó, akkor azt hiszem van valami menü a rendszerben, amit elő lehet hozni bekapcsoláskor. Ott van valami adatbázis-újjáépítés, meg nem tudom mik (hard reset is), esetleg ott valamit megpróbálni... ja, ez az adatbázisos törli a leveleket, meg nem tudom mit. Sajnos jobb ötletem nincs
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
válasz Sirandrish #64528 üzenetére
Elhiszem Tarts benne szünetet (addig is hátha észhez tér), aztán max. később, már gyakorlottan újra nekiállsz. Vagy addig is ott az Origins.
-
#58000384
törölt tag
Végigvittem a Castlevania: SotN-ot csak simán (bad ending), meg fejjel lefelé is 140% körül, így már az egyik good ending lett. Dracula és Shaft elsőre meglettek (ugye a két főgonosz), nullát sebeztek. Alucard Shield + Shield Rod = halhatatlanság Amint ez a kettő meglett, onnantól semmi sem állt az utamba. Persze, ez egy kicsit olcsó megoldás, de a Zelda 2-t is úgy vittem végig, hogy a legvégén beguggoltam a sarokba és csak hadonásztam a karddal. Aztán ott van Richter, vele végigvinni olyan kicsit, mint a korábbi részek. Jó játék.
-
#58000384
törölt tag
válasz Sirandrish #64601 üzenetére
Hát az első kastélyt 100%-ban felfedeztem (nem volt meg viszont minden tárgy), 43-as szinten öltem meg Drakulát végül. A második kastélyban csak kerestem Vlad szerveit, a többi nem érdekelt, mert igen nehéz volt Galamoth-nál adtam fel a felfedezést, egyszerűen sehogy sem tudtam megölni, aztán összeszedtem az Alucard Shield-et, azzal meg már nem mentem vissza. Elkezdtem Richter-rel, de kegyetlen. Mindentől meghal
Az igazi fanok 400% fölé is tudnak menni De ott van például a bejáratnál az elzárt alagút, ami nincs befejezve (a Saturn verzióban új pályarészhez vezet), az is beleszámít, csak elég nehéz bejutni.
-
#58000384
törölt tag
válasz Sirandrish #64611 üzenetére
Hát azért annyira nem balf*sz, mert ha elég ügyes vagy, akkor könnyen átrepülsz bármelyik pályarészen vele (10 perc körül van a rekord), de ha elakadsz, akkor annyi Én is ezzel próbálkozok, a super jump az megy is, de figyelni kell. De amúgy pont ilyen volt az összes korábbi Castlevania is. Sőt, még ilyenebb. Ott ha vízbe estél, akkor instant halál volt.
Tudom, tudom De a 200,6% sem a max, mint említettem, ott az a kis rész a kapunál, amit csak alulról lehet nyitni (és csak Alucard nyitja), az is hozzáad még 3-4 termet a számlálóhoz. Igaz, ahhoz is bugozni kell. Ez a 140% is olyan 7,5 óra gyümölcse, elsőre elégedett vagyok vele
-
#58000384
törölt tag
válasz Sirandrish #64614 üzenetére
Azért nem izgatott annyira a százalék, mert csak minimálisan eltérő ending-et lehet megnézni 160 és 200% felett.
3100 forint, de tavaly november elején 1400 körül volt, aztán levették a Store-ról, nem olyan rég került vissza. Trófea nincs, pedig lenne mire adni Bár az vicces lenne, ha járna egy arany a 999-es ATK-s Muramasa-ért Vannak elvetemültek, akik 1 hétig leragasztott turbo kontrollerrel ölik a medúzafejeket, hogy max szintre kerüljön a kard. 1 hétig.
-
#58000384
törölt tag
válasz Sirandrish #64616 üzenetére
Hát az Alucart felszerelés segít megtalálni, de az meg nagyon sokat ér, ha X-X!V"Q néven játszol Én mondjuk egyet sem találtam, de annyira nem is kerestem, hiszen ott a Shield Rod Annál erősebb dolog nincs a játékban, a statok nem is számítanak.
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
válasz Sirandrish #64618 üzenetére
Ja... ezeket az egyszerű de nagyszerű játékokat én is szeretem. Változnak az idők, a gépek már egy ideje bírják a 3D-t, nincs okuk platformereket csinálni a stúdióknak. Ja, meg változik a történet is, a Lords of Shadow 2-ből láttam egy jelenetet, Alucard ott Gabriel Belmont fia? Nem is értem De jó lenne egy újabb ilyen egyszerű játék, meg kell ölni Drakulát valakivel, közben ott az erdő, kastély, barlang, stb. amin végig kell menni, szörnyeket ölve.
-
#58000384
törölt tag
válasz perge666 #64620 üzenetére
Igen, arról Ha nem foglalkozol sokat vele, és neten bővített térképet is nézel hozzá, akkor a rossz befejezést szerintem elérheted 4-5 óra játékkal, de ha tovább keresgélsz, akkor azért van még bőven tennivaló, plusz egy új kastély. Annak nehéz lehet, aki nem szokott platformerekkel játszani, de amúgy nagyon jól el van osztva a nehézség benne. 4 befejezése van attól függően, hogy mit csináltál, plusz másodikra már választható Richter is, vele sokkal nehezebb a játék, cserébe nincsenek tárgyak, sem szintlépés, hanem menni kell.
-
-
#58000384
törölt tag
válasz james001 #64625 üzenetére
Hát akkor rendesen átalakították a sztorit Simon Belmont (aki a Mirror of Fate-ben elvileg szerepel újra) a régebbi részekben Juste unokája volt, az újban meg Gabriel unokája és Alucard fia, aki eredetileg eltűnt, hogy megszabadítsa a világot az átkozott vérvonalától. Hát nem egyszerű ezt követni.
A Son of Dracula-ban rájöttek a cselre, mikor egy oldalra fordított ládán olvasták a nevét -
#58000384
törölt tag
válasz james001 #64630 üzenetére
Kipróbáltam a Lords of Shadow 2 demóját, az alapján tetszik a játék Mondjuk volt benne egy rész, ahol Gabriel mondja, hogy "What is a man, but a miserable pile of secrets", aztán "Die, monster!". Ezek hangzanak el a SotN elején is, mielőtt Dracula meghal Reméltem, hogy leveszi a sisakot az arany páncélos paladin, és Richter lesz az, de nem derült ki. Majd megpróbálok beszerezni egy olcsó példányt belőlük
(#64633) Sirandrish: Ott a Harmony of Despair, próbáltad? Van benne kanapé-coop is.
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
Gondolkozok egy Skyrim LE-n, és azt szeretném kérdezni, hogy van valakinek tapasztalata a játékkal PS3-mon? Vagy esetleg ismer valakit, akinek megvan? Arra vagyok kíváncsi, hogy a durva mentési bugot javították-e, vagy továbbra is spórolni kell vele?
-
#58000384
törölt tag
Nagyon jó, mert az bizony baj lenne, ha egy 40-es szintű karakternél már 0 és 5 közötti FPS-t produkálna. Azt tudom, hogy X360-on picivel jobban fut (legalábbis mérések alapján), de szerintem nincs gond vele így sem. Megpróbálom becserélni 576-ban azokat a játékaimat, amik már nem hoznak lázba, aztán majd kiderül, hogy mit sikerül kihozni belőle Köszi!
-
#58000384
törölt tag
Sziasztok Urak!
Régen jártam errefelé, sajnos nem sok időm jutott a PS-re, de a Skyrim LE megvan 100%-ra Nagyon bosszantó tudott lenni a dolog, ráadásul bugos trófea is van, szóval leírás nélkül a platina esélytelen (a Bethesda tud róla, de nem javítják).
Annak idején kérdezgettem a játékról, most már tudom a választ: viszonylag stabil 30 FPS-sel megy, de előfordultak nagyon durva lassulások is, ezt javarészt az automatikus mentés okozta (PS-en nem értem miért ennyire lassú folyamat a mentések kezelése...), miután azt kikapcsoltam, a betöltési idők 40-50 másodpercről 10-20-ra csökkentek, ráadásul a random fagyások is megszűntek. Érdekes. Az külön öröm volt, hogy a teljes játékot és a DLC-ket is feltelepíti, szóval a lemez csak indításhoz kell. Ez jó lenne mindegyik játéknál.(#65887) istvansebok: A Dragon Age 2-t vagy a Far Cry Classic-ot sem lehet CRT tévén játszani, előbbinél még a párbeszéd lehetőségei is olvashatatlanok. A szövegméret állítása hasznos lett volna annak idején
-
#58000384
törölt tag
Hát igen, az nem jön be mindenkinek, én sem szeretem mindet. A Skyrim miatt anno megvettem X360-ra az Oblivion-t, és a rosszullét kerülget tőle azóta is Nem tudom, a színek, az NPC arcába zoomolás beszédnél, meg úgy minden miatt, pedig sokak szerint a Morrowind után az a legjobb. Ettől függetlenül azért végigvittem.
Wlac: Én már eltöltöttem vele pár órát, elég régen megvettem PC-re, szóval most a PS-en kifejezetten arra mentem, hogy minél gyorsabban meglegyen az összes trófea. Kellett hozzá pár exploit és bug, egy részét a Bethesda már foltozta sajnos. A töltési idő nagyon zavaró volt, ameddig rá nem jöttem, hogy a mentés okozza. Utána már nem kellett gondosan tervezni az útvonalat, hogy ne kelljen túl sokszor bemenni valahova. Ezt leszámítva teljesen jó a játék. Ha trófeáznál, akkor olvasd el az útmutatókat, mert a telkek vásárlásánál is lehet gond (azt például akadályozza a Dark Brotherhood főszál), a Daedric feladatoknál meg cselesnek kell lenni, mert az egyik artifact nem számít bele a 15-be az 1.9-es verziótól, és nem 1 óra mindet megszerezni.
A TLoU-t Grounded fokozaton végigvinném szívesen, de nincs meg sajnos a DLC. A Survivor fokozat nem volt annyira nehéz
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
Az normális, hogy nem működik a sorba állítás letöltésre? PS-en kell megkeresnem a játékot, mert gépen hibát dob.
[oWn]f4te: Azért nincs már elektronikus zene, mert megváltozott a világ azóta Ha most jönne új NFS, ami ráadásul tuningolós lenne (mert ugye egy U3-ra nagy az igény), akkor menne a dubstep.
Szerintem az NFS HP2 is még klasszikus, az új HP meg kb. hozza a szintet, ugyanolyan árkádos az egész. A The Run-t kipróbáltam X360-on, nekem az is tetszett, igaz, az már kicsit másabb.Az én kedvenceim a HP2, új HP, U1 és Porsche 2000 Na meg persze az NFS2SE, amiben farönkkel és budival is lehetett versenyezni!
-
#58000384
törölt tag
válasz kevepapa #65941 üzenetére
Én is szeretem mindkettőt (bár az SR1-et jobban, mert a 2-ben a Mulholland drive baromi idegesítő volt), de azért a nagybetűs hangulat mellett van egy nagybetűs nosztalgiaszemüveg is A Stunts sem hozott semmi forradalmi újítást a Stunt Driver és a Hard Drivin' után. Viszont nagy poén volt felszállni az égbe az F1-es kocsival a saját pályámon, ami csak ugratóból állt
-
#58000384
törölt tag
válasz kevepapa #65943 üzenetére
Az SR1 nagyjából ugyanaz volt, mint a 2, csak nem volt benne AdLib zene (csak a "prüttyögés"), voltak matricák a kocsira, volt a sima drag és kanyargós verseny, aztán ennyi. Kb. 20 perc végigvinni a játékot. Amúgy ha esetleg érdekel, ingyenes, ráadásul elég sok autóval bővítették. Én sem tudok sok játékot felsorolni, ami kifejezetten nagyon tetszett mostanában, de ez azért van, mert már nem játszok annyira, mint kiskoromban De a TLoU vagy az Okami még így is beférkőzött az örök kedvenceim közé. Hmm, aminek lelke van számomra, az a Duke Nukem 3D De persze ehhez kellett Jon St. John is.
-
#58000384
törölt tag
válasz Synthwave #65952 üzenetére
Hát igen... koptak a billentyűk ezektől a játékoktól. A DN Megaton Edition meg a SW Classic Redux meg is van Steam-en. A ROTT meg jó nehéz játék emlékeim szerint, de a kutyamód az jó poén volt Meg volt valami szinkronom is a DN-hez.
LAN? Az túl modern dolog, mi kártyákkal megtoldva játszottunk COM-porton összedrótozva Doom-ot Néha fagyizott, de működött. A DN shareware meg 1 óra alatt át is ért LPT-n keresztül a 1,5kB/s sebességével. Aztán itt meg sokan panaszkodnak a PS wifijére
Elims: Nekem is holnap hozza a nyugdíjad
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
-
#58000384
törölt tag
Észrevételem a kiemelttel kapcsolatban:
Előnye egyértelműen az egyszerűbb vásárlás (használhatunk magyar bankkártyát illetve az itthoni boltokban vásárolhatunk PSN feltöltő kártyát) és talán egyszer majd a magyar nyelvű kezelőfelület is megjelenik. Lemaradt.
Az UK store egyedül rendelkezik weben keresztül elérhető online Store-ral, melyet itt találhatunk meg. Lemaradtak a bötűk Amúgy ezt nem értem, a link az angol store-ra mutat, ahol magyar fiókkal nem lehet vásárolni, viszont van magyar része is, nem kéne az en-hu oldalt linkelni helyette? Meg ez így nem kerek.
Én a multimédia alá beírnám az mkv-s részhez, hogy pillanatok alatt mpeg-et lehet csinálni belőle az mkv2vob nevű programmal, azt pedig már szereti a PS.
-
#58000384
törölt tag
válasz laci222laci #66122 üzenetére
Nem lehet külső eszközre telepíteni, mindenképpen kell bele rakni egy vinyót (2,5"-os). Mennyi helyet kér, és mennyi van amúgy?
ekko98: Jó játék a Beyond is, de gyengébb a Heavy Rain-nél, mert lényegesen lineárisabb, a történet alakulásába minimális beleszólásod van, és az irányítással is akad itt-ott gond. Egy jó hosszú film
-
#58000384
törölt tag
Vajon az MGR Revengeance - Blade Wolf DLC megéri az árát? Volt már akciós? Egyáltalán szoktak akciózni DLC-ket?
-
#58000384
törölt tag
Sziasztok!
Vettem PS2-es játékot, szépen ment is, de tegnap este már nem működött. Elindítottam, aztán kikapcsolta a kontrollert, ahogy szokta, viszont a kép nem jött vissza. Közben töltött, a gombnyomásra reagált, csak nem volt jel. Olvasgattam neten, ez kb. mindegyik ilyen PS2 Classics játékkal előfordul. Van erre valami megoldás, vagy el lehet kerülni? Ma reggel megint simán elindult, tegnap este viszont semmivel sem tudtam rábírni (minden kimenet-beállítás, mentés törlése meg ilyesmi megvolt).
-
#58000384
törölt tag
Persze, HDMI-n nézem, ráadásul az RCA kábelem a saját súlya alatt meg is tört Este megpróbálom, de úgyis működni fog, ahogy ma reggel is (többször is elindítottam, mindig jó volt). A PS1-es Castlevania is működött, csak ez nem. Neten írták többen ezt, ahogy azt is, hogy a Sony semmit sem tud vele kezdeni. Sokaknak a San Andreas meg a GTA 3 sem adott képet, ezért gondoltam, hogy esetleg más is találkozott már ezzel.
-
#58000384
törölt tag
A sima MOH sokkal jobb volt szerintem, de majd akkor meglátod. Az a baj, hogy a Warfighter nagyon repetitív, bár volt 2 küldetés benne, ami kifejezetten jó volt. A többi viszont végig ugyanaz. A multin meg berakott a legnépesebb szerverre, ahol 1 ember volt, szóval a multis trófeákkal gondban leszel (hacsak nem vették meg sokan az akció miatt).
-
#58000384
törölt tag
válasz Bogyi007 #66468 üzenetére
Baromi jó a Hot Pursuit, bár kicsit olcsó módon van növelve az izgalom benne, nevezetesen a gépi ellenfelek 1 másodperc alatt maxon vannak és szépen be is érnek Nekivezettem a falnak, fennakadt, repült. Hopp, de utolért ám, miközben padlóztam neki tovább egy Veyron-t. De tényleg végig oda kell figyelni, ügyesen driftelni, hogy az ember aranyat nyerjen.
-
#58000384
törölt tag
A Splinter Cell Blacklist-ben muszáj a küldetéseken végigmenni, hogy megjelenjenek a helyi coop küldetések, vagy van valami egyéb módja?
-
#58000384
törölt tag
Semmi baja nincs TPS nézetben sem a Skyrim-nek, az íj meg FPS nézetben is enyhén félrelő (PC-n van erre patch is). Lehet simán harcolni és varázsolni is. Ha mondjuk van egy tároló meg benne mindenféle tárgy és válogatni akarsz, akkor kell FPS nézetre váltani, mert a célkereszt nem oda mutat, ahova TPS nézetben, így olyan tárgyat is felvehetsz, amit esetleg nem akartál (de mondom, harc közben semmi hátránya nincs).
A nézetváltás meg az R3 gombbal történik. Én vittem már végig csak TPS nézetben. -
#58000384
törölt tag
válasz juhasz22 #66798 üzenetére
Hát az a videokártya a legrosszabb esetben is csak kétszer erősebb, mint ami a PS3-ban van
Nekem is megfelel a gép tudása, bár az is igaz, hogy PC-s játék után azért nagyon feltűnő, ha a PS-en 30-ra van korlátozva a framerate... darabosnak tűnik, és kevésbé pontos az irányítás. Ezért inkább csak olyan játékot keresek már, ami fix 60FPS-t tud. Ha az ember egyszer hozzászokik, akkor kellemetlen a felét nézni. Persze van kivétel, pl. a Last of Us. Az még úgy is perfekt
-
#58000384
törölt tag
Igen, a Ghost-tal játszottam is, mikor ingyenes volt. Teljesen jó volt. De mondjuk egy Crysis 3-nál már zavaró tud lenni, mert a 30-ról könnyen leesik, bár az elmosódás azért sokat segít (ugye filmeknél is ez az oka, hogy nem zavaró a 24 FPS). A MoH: Warfighter meg most nézem, hogy 30-ra van korlátozva, multiban nem tűnt fel
Talán a legrosszabbul a Sonic Unleashed megy, ez pedig elég vicces Werehog módban a szőr miatt elég durván be tud szaggatni. (A GTA IV-et ne is említsük)[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
válasz juhasz22 #66833 üzenetére
A PS3-ra egészen máshogy kell programozni, adott hardverre hardverszinten lehet (ún. low level api-k segítségével), PC-n meg vannak köztes dolgok (pl. DirectX), amikkel "univerzális" módon történik a programozás, hogy minél több eszközzel menjen a program. Ettől kevésbé van jól kihasználva a hardver.
Egyébként állítólag PS3-ra sokkal nehezebb fejleszteni, mint X360-ra, mert sokkal bonyolultabb.
A GTA IV semmilyen gépen nem megy jól, sem konzolon, sem PC-n. Azt a játékot el is lehet felejteni.Ha gyenge a PC, akkor persze, hogy jobb egy konzol, ezért (is) van Meg az egyéb élményekért, pl. kanapéra huppanni haverokkal, majd játszani valamit. Vagy a minőségi játékokért.
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
válasz Synthwave #66866 üzenetére
Minden amit írtál két okból nem lehetséges.
Az első, hogy sem pénz, sem idő, sem egyéb erőforrás nem volt erre. Ha ezt mind implementálták volna, akkor esetleg idén januárban jelent volna meg PS3-ra a játék, ami jó vicc lett volna. Amit mutattál, az egy mod. A Skyrim-hez is van rengeteg, ami a játék hülyeségeit javítja, plusz kihívást ad, szebb grafikát, stb, de ettől nem lesz rosszabb maga a játék. A fejlesztők is beleraktak volna még dolgokat, de ebből a két okból kifolyólag ott sem lehetett.
A második, hogy ha megnézted a másfél órás Grounded filmet a játék készítéséről, akkor szó esik arról, hogy mennyire korlátozta a fejlesztőket az elavult hardver. Egyszerűen a gép nem bírta volna tartani a 30FPS-t, meg tele lett volna töltőképernyőkkel (pl. a nyitott hoteles rész helyett lett volna egy zárt ajtó, amin belépve jött volna a Loading..., vissza meg már nem is lehetett volna menni). A helyszíneket is le kellett kicsinyíteni.
Ha szerinted túl sok fegyvert hord magánál Joel, akkor egyszerűen ne vegyél fel többet, mint gondolsz. Sokan nehezítik maguknak a játékokat azzal, hogy pl. fegyvertelenül viszik végig őket. A Grounded fokozat meg állítólag azért szépen nehezíti a játékot (nem tudom, nekem az nincs meg).
A clickerek meg pont azért vannak, hogy őket ne lehessen szemből megtámadni, ebben különböznek a többi ellenféltől (bár a shiv segít), kicsit gondolkozni kell körülöttük.A PS olvassa a dupla-rétegű BD lemezeket, hiszen nekem is olyan az összes BD filmem. Szerintem az annál nagyobb sűrűségű lemezeket nem olvasná (pl. 100GB-os). Elvileg így is szépen kitöltötték pl. az átvezetővideók a lemezt.
Vidd végig Survivor vagy Grounded fokozaton, és a nehézséget meg az AI-t utána gondold át újra.
[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
válasz Synthwave #66876 üzenetére
Súgok: a PS4 2 éve jelent meg, ma meg már alig jön valami PS3-ra. Korántsem lett volna akkora durranás a TLoU, mint akkoriban. Sőt, nagy eséllyel PS4-re jelent volna csak meg a játék.
Hogy ezekre miért nem gondoltak a fejlesztők...
Persze, a textúrák méretét is vegyük vissza 32x32-re, akkor egy egész várost renderel a lassan 10 éves VGA. Üdv újra, Nintendo 64! Értsd meg, hogy nem bírta volna a hardver. 256+256MB memória nem sok dologra elég. Centizgetni kellett, hogy mi mikor és hol jelenjen meg a játékban, meg mi ürüljön a memóriából. Talán okkal nem jött Witcher 3 sem PS3-ra (meg a 2 sem). A prociban is hiába lehet 6 magot használni, 2005-ös technológia, és akkor sehol sem volt Skyrim, GTA V vagy éppen a TLoU. Sokat fejlődtek a játékok, de azért véges a számítási teljesítmény. Túl sokat vársz el."gameplay >>>> gfx"
Szerintem meg inkább egy kellemes egyensúly. A DA:I borzalmasan ronda PS3-on, sokat ront az élményen."Azért ANNYI nem volt belőlük - meg az engine-nel is készültek."
Magas bitrátájú 720p-s előre renderelt videók, ezek bizony sok helyet foglalnak. Elég kiábrándító tud lenni, ha a játék grafikája szebb, mint az átvezető videó, mert az agyon van tömörítve és ez bizony látszik is. Többen azt hitték, hogy az átvezető nem is videó.A runner meg nem foglalkozik veled, ha halkan mész. A clickert nem tudod szemből megölni, az óriás gombákat meg sehogy, csak távolról. Az embereket vegyesen. Így megy ez. A játékot amúgy nem csak a hardcore játékosoknak tervezték.
"Nem csak azzal nehezítenek, hogy még gyorsabban amortizálódik az öntöttvascső meg egy pillangó is akkorát ver rád, hogy Holdkörüli pályára állsz?"
Az ilyen pont elég ahhoz, hogy kétszer is meggondold, hogy mit csinálsz. Amúgy nincs HUD, fejben kell tartani a lőszereid számát, ilyesmi.
Az sem jobb, ha könnyű fokozaton elmegy melletted mindenki bambán, nehéz fokozaton meg egy apró pisszenésre áttörik a falat és elkapnak.ProYeti96: Szia! A hangos hűtés és a melegedés a Fat gépek velejárója. Elhasználódnak, nagyon könnyen melegednek, azok ilyenek. Ha tényleg tiszta belül és a szellőzés is megoldott, akkor mást nem nagyon tehetsz. Ameddig nem kapsz YLOD hibát, addig használd, utána inkább keress egy Super slimet.
Wlac: Perfectionist szinten messziről gyanús leszel minden ellenfélnek, ott ismerni kell a pálya minden apró zugát, ahova rejtőzni tudsz, plusz az őrök útvonalát is meg kell figyelni (semmilyen segítség nincs az éjjellátón kívül). Nem annyira OP akkor Sam
A Sniper Elite V2-ben például lehet bombát tenni a hullára, amit az ellenfél szépen meg is talál. Nem lenne rossz.[ Szerkesztve ]
-
#58000384
törölt tag
Masírozz végig olyan ruhában, ahol a páncél van maxon, nem a lopakodás Tényleg pörgősebb, bár a Double Agent sem volt olyan, mint a PT vagy a CT. Egyébként mikor csináltam a mellékküldetéseket, akkor ugye azért jár bónusz, ha nem vesznek észre, így eléggé oda kellett figyelni. Még normál fokozaton is ha lelövöd az ellenséget, mielőtt pirosra vált a jelző, már észre is vettek. Mondjuk ez a nehézség mellé bosszúságot is hozott sokszor.
-
#58000384
törölt tag
válasz Synthwave #66886 üzenetére
Igen, ezért jelent meg PS3-ra is az Order, Witcher 3, Driveclub, meg jön az Uncharted 4, mert bár a PS3 kifutó termék, de még mindig tudják garantálni, hogy minden konzolon megmarad ugyanaz az élmény. Ja, nem.
Elég bajuk van azzal, hogy sokszor az 1080p@30FPS sem megy az új generáción, nemhogy kiadnak egy új exkluzívot a korábbi, sokkal korlátoltabb gépükre, amitől szabadulnának már. Ne magadból indulj ki, mikor azt fejtegeted, hogy mennyire fogyna. Ma már az új gépekre kéne jönnie egy ilyen TLoU-nak, amire esetleg a PS4 képes is lenne."Nem várok el túl sokat, csak okos programozást és szanaszét optimalizált engine-t."
Teszem hozzá, ezt úgy várod el, hogy semmilyen rálátásod nincs a dolgokra, illetve soha nem programoztál CELL procira. Ne tudd jobban, mint a fejlesztők. Azért mert az egyik játék így néz ki, a másik meg úgy, nem jelenti azt, hogy mind nézhet ki olyan jól. Millió dolog van a háttérben, ami befolyásolja a teljesítményt. Igen, még egy MI is ilyen dolog.Visszatérve arra, hogy Ellie-t nem támadja meg semmi: szerintem a filmben volt róla szó. Mivel sokszor keres búvóhelyet, miközben éppen elrohan 1-2 ellenfél előtt, így nagyon bosszantóvá vált volna, hogy nem lehetett sokszor lapulva elkerülni egy-egy tűzharcot, mert Ellie folyton felhívta magára a figyelmet, így ezt kikapcsolták. Persze lapulhatott volna jobban, ilyenkor szokott hátramaradni a társad egy játékban.
Ahhoz képest, hogy amúgy nagyon tetszik a játék, elég sok kivetnivalót találtál a játékban, meg a programozók munkájában.
-
#58000384
törölt tag
válasz Synthwave #66894 üzenetére
Mindig ez volt a trend, különben nem készült volna Doom 3 sem (ha már Carmack). Sőt, a Quake is így született, bár valóban készülhetett volna Build engine alatt, hiszen a játékélmény a legfontosabb, amibe nem tartozik bele a grafika. A DN3D baromi jó játék, de képzeld el, ha minden FPS ugyanarra a motorra épült volna, mert olcsó, és mert elfutott egy 486DX-en.
Ráadásul kevered a konzolt a PC-vel, mert utóbbin van ez a "de még picit lehet facsarni a motorból, még ezt is rá lehet terhelni a GPU-ra, picit emelünk a gépigényen" dolog. A PS3-ban lassan 10 éves technológia van, te meg a mai (PC-s) igényeknek megfelelő játékot vársz rá. Egyébként ilyen látvány mellett a stabil 30FPS-t én elég jól optimalizáltnak tartom.Ha már készítettél PS3 játékot, akkor visszavonom az állításom. Készítettél?
Persze, szerintem sem tökéletes játék, de te kb. az összes játékelembe belekötöttél, nekem egy ilyen játék nem szokott nagyon tetszeni
Végezetül a fejlesztési idő kitolása további hatalmas pénzösszegekbe került volna, az optimalizálást lehetett volna elölről kezdeni, a Sony-t rossz színben tüntette volna fel, hiszen nem a jelenlegi generációval foglalkozna, hanem az előzővel (sugallva, hogy még az is teljesen jó, felesleges a PS4), a Naughty Dog-ot meg a PS4 és PC tulajok küldenék el melegebb éghajlatra. Ilyesmibe is bele kéne gondolni.
Bogyi007: Én nem láttam nagyon spoilert, meg most arról szólna a dolog főként, hogy mik a PS3 képességeinek határai (mert az überbrutál TLoU többek között emiatt nem lett olyan, mint amiről szó van).
-
#58000384
törölt tag
válasz Synthwave #66922 üzenetére
"A PS3-nak elég jó erőtartalékai vannak a kora ellenére"
Most ezen megint felesleges vitázni, mert úgy állítasz dolgokat, hogy fogalmad sincs róla. Te otthon a fotelből ezt így elképzelted, amire a fejlesztők nyilván nem is gondoltak, pedig aztán milyen jó játék lehetett volna!
"hanem szép színeket, kontrasztot, meg en bloc art direction-t is"
Persze. Készülhetett volna a játék olyan grafikával, mint a de Blob 2, mert az is nagyon hangulatos és szép játék (tényleg), ettől biztos jobban is ment volna, az apokaliptikus hangulata meg ugyanilyen maradt volna."Mert kritikus szemmel nézem a dolgokat, főleg, ha pénzbe kerülnek."
Egy dolog ésszerű kritikát megfogalmazni (pl. ha tele van buggal a játék, ronda a grafika más játékokhoz mérten, nem jól működik az irányítás, unalmas a zene, logikátlan, macerás a menürendszer, stb) és más dolog hozzá nem értő módon kritizálni valami olyant, amiről nincs fogalmunk.
Én meg mondhatnám, hogy szerintem ha Joel úgy mászna a házak falán, mint Connor az AC3-ban, akkor lett volna jó játék. Sőt, ha gránátot dobok, szeretném, ha falak omlanának le.Okkal szenved a Skyrim alatt is a PS3, nemhogy még legyen egy open-world TLoU, amiben mindent belepakoltak földig butított grafikával, mert szerinted az úgy jobb.
Egyébként az N64 grafikát először viccnek szántam, de már lassan ott tartunk, hogy a textúrák legyenek kicsik, a képi effektek háromnegyede legyen kikapcsolva, meg a modellek alacsony poligonszámúak legyenek. Jöjjön vissza az Oblivion grafikája 2015-ben. Esetleg 720p helyett menjen 576i-ben. Legyen akkor PS2.
" Ennyi erővel én is nekedszegezhetem a kérdést; te készítettél?"
Én nem készítettem PS3-ra játékot, de nem is állítok dolgokat, amikről fogalmam sincs. Ellenben egyrészt ott vannak a játékok, amik szépen mutatják, hogy milyen kompromisszumokkal tart stabil FPS-t a gép, másrészt ott van a Grounded film, ahol egy fejlesztő például a memóriára panaszkodott végig, hogy egyszerűen nem fér el az, aminek kéne.
Egyébként annyi tapasztalatom nekem is van, hogy tudom, mikor a gép nem képes renderelni valamit, mert nem fér el a memóriában, és lehet butítani.A határidőkön pedig olvass tovább, írtam még. Semmi köze a "plebsnek" ehhez, de úgy tűnik, hogy egy pipeline-t sem láttál játékfejlesztésnél, illetve a pénzügyekhez sincs sok közöd, mert sem a Sony, sem a Naughty Dog nem szeretetszolgálat. A DLC-t meg ennél a játéknál felesleges felhoznod, mert teljes értékű volt anélkül, hogy bármit megvettem volna hozzá.
A PC-tulajoknak csak annyi köze lenne ehhez a kitolt megjelenéshez, hogy (okkal) szidhatnák a Sony-t és a Naughty Dog-ot. Mintha a Microsoft kiadna egy minden téren feltuningolt és modernizált Halo-t, ami csak XP-n megy, mikor dübörög a Win10.
Még mindig nem érted, hogy mikor már két éve kint van a PS4, framerate gondokkal küzdve, akkor a konzoltulajok nem egy PS3-ról átportolt játékot várnak, amit értelemszerűen elsődlegesen arra fejlesztettek, annak minden korlátját figyelembe véve. Lesz majd port, esetleg nagyobb felbontás, de a játékelemek nem változnak, a PS4-es verzió is pont annyit fog tudni, mint a PS3-mas. Érted?Álomvilágban élsz.