- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
ma Az EU-ban webről is telepíthetők ezzel appok, illetve bővül a nyomkövetőkre való figyelmeztető rendszer.
-
Xbox Game Pass [2024] - Az extra májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között a Senua’s Saga: Hellblade II-t kapják meg az előfizetők.
-
Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
it A Bloomberg szerint az Apple arra készül, hogy az USA-n kívül is piacra dobja a drága Vision Pro headsetet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Ebbol a szempontbol mindegy, tudnak versenyezni, nem mondjak azt hogy aaa ez igy lofuty es nem verseny .
A versenyzeshez a versenyzes tartozik hozza, ..egy markakupaban csak par dolgot allithatnak, de qva nagy verseny van benne.
Nyilvan az ember szereti magara allitani az autot, de nem mindehol lehet ezt megtenni, vannak sorozatok ahol nem...elvezni kell ott is, azt a megmerettetest, es versenyezni. -
#70869248
törölt tag
Sztem meg nehéz megmondani egy videó alapján, eléggé ugráltak az autók. Sztem a két eset független, az első egy vágás, ami amikor két autó egymás mellett van akkor nem simán vágás, hanem a két autó együttmozgása. Nem könnyű felmérni mennyire van a másik...mint ahogy a végén a balesetből ki is derült.
Sztem nem törlesztés volt a vége, egyszerűen befele mozgott mert megpróbálta levédeni, de a két autó már nem egymás mögött helyezkedett el..rengeteg ilyen van az online futamokon, mert nem könnyű felmérni mennyire kontrollálom én és mennyire kontrollálja a másik a helyzetet.
Online futamon ez sima versenybaleset, éles futamon valszeg büntetnék..mármint a befelehúzást baleset okozásért.
Ez az egymonitoros rendszer átka, nem lehet vagy nagyon nehéz felmérni az autók helyezkedését pro és kontra...és akkor még ott van a lag. -
#70869248
törölt tag
válasz #96349952 #5488 üzenetére
Sztem jól jönne egy oldal, ahova setup-t lehet feltölteni, és akkor bárki kipróbálhatja, anélkül hogy felmerülnének személyes gondok.
A legjobb az lenne, ha működne a setup lock, akár olyan formában is, hogy a feltöltött setup-t huzza le mindenki (jó áttétel, jó benzin..alap dolgok), és azt zárolná mindenki, ezt pedig a szerver nézné, ahol ütközés van az invalid, és drop/kick/hess.
pláne jó lenne, csak ötletelés szintjén, ha egy versenysorozat, egy választott basic setup-ra épülhetne, azaz idény elején mindenki megnézi a pályákat amin majd menni kell, csinál egy kompromisszumos alapbeállítást, és azt feltölti a szervergépre a saját csapatához, és onnan már nincs változtatás, azzal kell menni.
Szal lehetne használni valamire ezt a setup lock funkciót,...mert pl. én is olyan szimes vagyok aki állítja az autóját, vannak olyan bolondériáim amit be kell lőjek vagy mert jobban megyek úgy, vagy mert csak azt hiszem..végeredményben mindegy, ha nem tehetem nem érzem magaménak a technikát...még akkor is, ha ez kompromisszumos kell legyen, mert tudom hogy mindenki azonos szituban van. -
#70869248
törölt tag
Nem feltétlen kell HC szimet gyártani, sztem HC szimnek egy cím fog megmaradni a piacon,..esetleg kettő. Az iRacing természetesen, és talán az rF2 mint offline is használható ligázásra is alkalmas HC szim...de ehhez természetesen az is kell hogy talpra álljon elsősorban.
A PCars remélhetőleg ezt a mostani irányvonalat fogja folytatni, csak jobban, mindent jobban, az előző, jelenlegi rész tapasztalatait felhasználva.
Sajnos az általam annyira várt jó karriermód, mint a régi TOCA-ban, ahol volt hozzá levelezés, kis movie, hangsúlyosabb körítés, szal azt nem találom...mivel én szimeken kívül max CRPG-vel játszom, én szeretem az ilyen second life feeling-t is
Szal jó lenne ilyen is...[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
érdemes elolvasni, érinti a szim és a valóság témáját is, meg hát Norbi az mellett hogy többszörös bajnok, a leggyorsabb szimes, vagy a leggyorsabb szimesek egyike:
Szimulátorozol még? -
#70869248
törölt tag
ezt elég régen írtam, de lényeg nem változik:
belül a linkekre nem kell kattintani, már régen nem aktuális a tárhelyfelülnézet kerék toe out:
\ /
ilyenkor látható hogy nagy értéknél vonszolódik a kerék...nagy Le Mans-ba nem kell, mert buksz miatta az egyenesben. rövid pályán ha erős autóval mész sprintfutamot, akkor még gumihőre is lehet használni, mert a súrlódástól melegszik.
előlnézet negatív kerék camber (széttartás)
/ \
sík pályán óvatosan, mert ideges lesz tőle az autó, elől nagy széttartáson romlik a fékstabilitás, hátul kigyorson romlik a stablitás...mindkettő azért mert kisebb lesz a tapadási felület.
illetve jobban vigyázni kell a kerékvetőkkel is.
dombos pályán nagyon sokat lehet vele nyerni, ha mellé hagyjuk 'rádőlni' az autót, lágyabb merevítéssel megyünk.
elvileg nagy Le Mans:
nagy merevítés, közepes rugók laza rebound értékek, de erős bump. kis fékhűtés, kis radiátor, kis szárny, nagy guminyomás, hátratolt súly.
a váltó nyilván nagyon fontos, illetve a difi értékek, én alacsonyabb gázelvételi értékkel mennék, ez kicsit rossz a féktávokon, de jobb ráfordulni a kanyarokra. kb. ennyi...és szoros diffivel mennék, preload magas -
#70869248
törölt tag
válasz #34576640 #6298 üzenetére
driftelni nem fogsz tudni megtanulni játékban, egyikben sem.
Amikor már tudsz driftelni...legalább alapszinten, akkor el tudod dönteni melyik áll hozzá a legközelebb, és ott sem mindegyik autó...Az AC e30 az elég jó, sztem a legjobb, de már augusztus óta nem játszok semmivel, szal azóta változhatott ez az.
az életben megtanulni driftelni, azaz váltott íveket jó szögben és sebességben kihozni, és jó bemeneti sebességet elérni, egy ideig jó poén, aztán autótól függően nehezebb illetve könnyebb.
DE
végig fogod vigyorogni.
A játékban ez nem így van, túl sokat késik hozzá...és bizonyos érzékelések teljesen hiányzoznak.
Játékban játékból driftelni fogsz megtanulni, abban az AC elég szép kihívást nyújt megfelelő sikerélmény mellett, jó a tanulási folyamat azt mondanám. -
#70869248
törölt tag
Nem feltétlen kell, a komoly autók ugyan erre készülnek, de láttam már hogy egy drift mercinek kitört a felnije kézifékes bemenetnél 110-nél (mérték), erre a srác átült az utcaiba és gyá.
..a poén hogy annak is kitört uaz a kerék.
szal nem feltétlen kell, de egy pályaautóval nem lehet, egy utcaival inkább, a pályaautó az már másfele van állítva, egy utcai max sz@r. de ha van benne kraft akkor mehet.
Az AC-ban van drift beállítás, olyankor érezhetően más is az autó, azzal lényegesen könnyebb driftelni, meg nagyobb az erő. de lehet az utcai e30-l is. -
#70869248
törölt tag
válasz #34576640 #6424 üzenetére
szep a megcsuszas es a korrigalas is, viszont a drift az elporgetett hajtott kerekekrol szol.
nalad leesik a fordulat. Ez megcsuszas.
minel nagyobb a tempo annal tobb ero, vagy kevesebb tapadas kell hogy elporgesd a hajtott kereket. ha nincs elporgetve nincs drift...a drift lenyege hogy a hajtott kerekek tulporgetesevel szukited az ivet mig a kormanyzott kerekkel elfele tereled az autot, igy fog gumifustolve ivet rajzolni
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- Autóhifi
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Háztartási gépek
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mobil flották
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen