Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz freeknight #3512 üzenetére

    Igazából áramtalanítás sem feltétlen kell, ha az user elkezd az ügyfélszolgálatosnak panaszkodni, hogy nem jó valami, akkor az ügyfélszolgálatos távolról újra tudja indítani és probléma meg van oldva, nem kell feleslegesen áramtalanítani, ez inkább ilyen hülye szokás, ami még ma is terjed, egyedül akkor van egy csepp értelme, ha a tápegység instabil, egyébként a szoftveres újraindítás megoldja szinte minden esetben ugyan azt a problémát, kivéve ha már hardveres gond van.

    Apropó ami a beállításokat illeti, elméletileg megmaradnak azok is, csak nem az alap felhasználónévvel és jelszóval kell belépni, hanem azzal amit az ügyfélszolgálat személyre szólóan megad, elméletileg akkor megmarad a konfiguráció, vagy azt is megkapja újraindítás után központilag, ez egy ilyen idióta próbálkozás volt a PR részéről a központi beállításra az első WiFi-s csodájukkal, de a szoftveres háttér egy kalap szar, a UPC anno készített hozzá egyedi stabil szoftvert, ahogy az Ubee modemhez is, de azokon se próbálkozott ilyen idióta központi módszerrel, pedig a UPC-nél azért megvolt bőven a megfelelő szakmai háttér a kábelmodemes technológiához, meg úgy a hálózatüzemeltetéshez, nem úgy mint a PR-nél.

Új hozzászólás Aktív témák