Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • penge111

    addikt

    Az Ac Origins után úgy gondoltam, hogy nem árt egy kis pihenőt tartani a 50-100+ órás játékok után. Így most játékidőben rövidebb címeket kapirgáltam elő a kis digitális szemétdombomból. Milyen kis csillogó gyémántfélkrajcárt találtam.

    A Child of Light egy nagyon jó kis platformer/rpg játék. A grafikája nagyon egyedi, olajfestmény szerű, mintha egy régi szép mesekönyvben járnánk. A története ennek megfelelően nem túl kiemelkedő, de szerintem a vállalható kategóriában található. A zene számomra nagyon tetszett, különösen a bossharcok alatt, és a stáblistánál lévő endgame zene fantasztikus. Apropó harcrendszer, a zsánerem, körökre osztott. De azt hiszem nagyon rég, a Grandiában láttam utoljára ezt a fajta megoldást: a karaktereknek van egy aktív bárja, ha elér egy szakaszra akkor süthetjük el a szokásos rpgs dolgokat, egy durva varázslatot, gyógyítást, buffolást, itókák behörpintését stb... Igen ám, de ezek bizonyos időbe telnek, ezt egy piros kis szakasz jelzi az aktív báron, ha itt az ellenfél megsebzi az adott karaktert, akkor nem sikerül a kiadott parancs és mellesleg kapunk egy jó nagy maflást is. Az egyes skilleknek más-más időigényük van, nyilván egy mindent sebző brutális villám varázslat sok időbe telik, mint egy szimpla kardvágás. Ugyanakkor mi is hasonlóan meghiúsíthatjuk az ellenfeleket a cselekvésükben, ha ebben a bizonyos fent említett szakaszban sebezzük őket. Szóval ezzel az egyszerű húzással jól megbolondították a régi jól bevált harcrendszert. A harcokon kívül vannak kis logikai feladatok is, amik megoldása nélkülözhetetlen a pályákon való továbbjutáshoz. Ezek nagyon nagy fejtörést senkinek sem fognak okozni. A pályákon rengeteg kincsesláda van elszórva, ezek kristályokat, és mindenféle itókákat rejtenek. A kristályok segítségével tudjuk magunkat erősíteni, ha berakjuk őket a felszerelésünk slotjaiba. Van természetesen skillfa is, itt tudjuk az szintlépésekért kapott pontjainkat elkölteni. A történet során sok csapattársunk lesz, akik eltérő támadó és védekező képességekkel rendelkeznek. Sajnos egyszerre csak 2 fő lehet a csapatban, de a csaták során bármikor cserélgethetjük őket. Maga a játék 10-12 óra volt, úgy hogy minden kis mellékküldit és gyűjtögetni valót megkerestem. Szerintem nagyon kellemes játék. Természetesen vannak hibái: teljesen hiányzik a szinkron, a rengeteg felszedhető dolognak nem láttam értelmét, mert ha kiismeri az ember a harcrendszert nem lesz ezekre szüksége. De lehet a legnehezebb fokozaton ezek is értelmüket nyerik. Nekem hiányzott az is, hogy egyáltalán nem volt a játékban felvehető fegyver, pácél, ékszer stb. Csak amivel kezdjük a játékot azok vannak :(

    Mindenesetre a kemény 1000 forint körüli összeget megérte! Tud azért az Ubisoft egyedi kis játékokat is alkotni, ha akar...

    [ Szerkesztve ]

    PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/

Új hozzászólás Aktív témák