- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- MIUI / HyperOS topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #66204 üzenetére
Nálam ilyen hátul szokott előfordulni. Hol az index, hol a helyzetjelző pihen meg. Aztán gondol egyet és újra működik. Lassan körbeérek az autón és minden izzó kicserélésre kerül .
A hibakódot elfelejtettem megkérdezni, kicsit kapkodtam. Tegnap zárás után hoztam el a gépet, de legalább megvan a hiba. A váltózó geo a hülye. Szorul, nem is kicsit. Az utolsó szakasza nem is működik. Kétszer sikerült teljesen "zárnia", mindkétszer 2,5bar feletti nyomás/vákum rásegítésével. Ezt is hatalmas roppanással viszonozta. Most elhoztam, jövő héten megy vissza, leszedik a komplett turbót és viszem Győrbe takaríttatni, tesztelni és javíttatni a turbósokhoz. Átnézik a turbót is, ha kell javítják...a zasszony egész nyugodtan fogadta, csak fel akarta gyújtani (aszonta, 100k-ig nem fog agyérgörcsöt kapni - én viszont igen, ha a turbóhoz is hozzá kell nyúlni).
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #66236 üzenetére
Ha jól fordítom, akkor igen (magyarul beszélt a szoftverük). A zárójeles viszont nem volt utána.
Visszarakom az autóba a kékfogas kütyüt, ha jövő hétig megint csinálja, akkor kimentem belőle.Vasárnap megszívatott. Szépen nyugisan előztem egy X1-et 5.ben, elmentem mellette, gáz fel, kuplung le és már hallottam is, hogy megváltozik a motor hangja. 6.ban ráléptem újra a gázra és 110-ről semmi gyorsulás. Jó, hagytam, a következő településig elmegy. Erre beértem két amatőrt, dombnak felfele fékeztek. 80-al, 5.ben futottam neki az emelkedőnek. 3. fokozat és 40km/h lett a vége, mire felért. Szidtam is magam, hogy miért nem restartoltam a domb előtt.
(#66245) DroneZ^ - itt áll egy mellettünk, a gazdája éppen egy nyergest legóz össze. Azt tudom, amikor megvette nem volt elájulva a fogyasztás-teljesítmény arányától (de talán még valami okosítás is van rajt). Meginterjúvolom, ha végzett.
Read only...
-
-
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #66381 üzenetére
Az a helyzet, hogy a csomagtérajtó amúgy is csak kulccsal nyílik, akkor gondolom a nyitógomb is cserés lesz; de ezek szerint amíg az nincs kijavítva, nem érdemes foglalkozni vele?
Dr.Zoo: Variant, szóval azért egy citroen motorterében nyúlkálásnál könnyebb lesz
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
válasz Mágus2 #66393 üzenetére
Az a baj, hogy azt a részt én sem értettem
Szóval.Ma indult volna haza de ez a jelenségi fogadta: 3 sípolás piros felkiáltójel, erős hatásra, éles kanyar, fordulás sípolás, bukkanó, fékezés, sípolás, azaz mikor nem egyenesen csak megy, mikor visszaáll egyenesbe, akkor nem csinálja.
Megnézte a csöveket, hogy olajosak-e, nem talált olajat.De most hívott, hogy talált egy gyűrűt ami nem fogta úgy, és lifegett a cső, szóval akkor valószínűleg az lesz, de mindjárt kipróbálja és dob egy sms-t.
[ Szerkesztve ]
-
gabor85
őstag
válasz Mágus2 #66413 üzenetére
Nincs benne.
Annyit még elfelejtettem hogy volt egy ki cserebere a pótkulccsal és a rendszeresen használt kulccsal.:
Ez konkrétan annyit jelent hogy egyik kulccsal leállítottam, a másikkal lezártam...Gondolkodtam már azon hogy leveszem az akkusarut, irtózatosan idegesít, de tippre nem fog segíteni...
Annyit még csináltam hogy a kilincsről a kupakot lepöccintettem, és a kulcsból kihúzható műanyaggal zártam, ott jobbra fordítva zárt, de balra fordítva nem nyílt!
X-akta eléggé...
Lenry: félévente ez is megbutul...
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz Mágus2 #66447 üzenetére
Ebbe mennyi olaj kell? 8L?
Amíg nem váltok munkahelyet, addig tuti nem veszek ilyen zabagépet. Napi 120km-nél leeszi a gatyámat. De ha jan 1-től összejön amit tervezek, akkor eladom a kompániát, aztán veszek egy ilyet magamnak, meg egy polot az asszonynak. kopp kopp.
Sopron city :)
-
-
gabor85
őstag
válasz Mágus2 #66538 üzenetére
Értem.
Másik. A tengely. Szóval ahogy másoknak is meg nekem is írtad elkopik a hatlap, oké, de a régi fogaskerekes hajtás is elkopik, a lánc ugrál az újakon, mi a megoldás? Amikor szétszedjük mire figyeljünk?Nagyon agyalok rajta hogy beleinvesztálok a végleges átalakításba, és betolom a szervízbe.
Azért az elég gáz hogy csak vcds-sel lehet visszakapcsolni. Ezeken az a problémákon a hosszabb akkusaru levétel sem szokott segíteni? Mert most csak 5 perc volt.
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #66536 üzenetére
Nem keresem a hibát, jön az magától.
Az állófűtes lelovi magát alacsony akkufesz hibauzenettel 15 perc után ha csak városban megyek rövid távokon.
Ha megyek egy 100 km-t, akkor tölt annyit hogy egy fél órás programot kibir, de hosszabbat akkor se, szintén lelovi magát alacsony feszultsegre hivatkozva.
Igen, hideg van angol honban.[ Szerkesztve ]
-
gabor85
őstag
válasz Mágus2 #66550 üzenetére
Semennyi mert nem találtam rá opciót, mondjuk az idő is kevés volt. Az indexet lehet zaklatni hogy egyet vagy hármat villogjon, coming home nincs benne, lábtérvilágítás nincs benne, hirtelen erre emlékszem.
Vésznyitással baszakodtam még de nem nyitja az ajtót csak zárja -
freaghill
őstag
válasz Mágus2 #66560 üzenetére
Az az öreg gépe.
Na, szerelő mondta cseréljük ki a 2 légtömegmérőt, és próbáljuk ki. (Audiból átraktuk a Golfba a rosszat, Golfból a jót az Audiba)
Most megkergettem a nyúlmókusokat, 5. padlónál (~180km/h) volt kis idő után, hogy nem ment a turbó.
Sajnos az is lehet, hogy, ugyanaz volt ez megint mint régen is. Leállítás elindítás megoldotta.Bátyámnak van még matricája, felment pályára, remélem kiderül...
Szerk.: Ja és szerzett másik kódkiolvasót és az azt írta, hogy a szívó oldalon van probléma.
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #66616 üzenetére
...és azon a csomagtér nyíláson keresztül mit lehet berakni? A kapálógép biztosan nem fér be...de ha beraksz egy majmot, akkor azon a nyíláson keresztül lehet neki banánt dobálni. Másra nem jó. Az első ajtók viszont tetszenek...de nekem nem kellene a Torpedóra (most van a doktor bácsinál, holnap pedig visszük a turbót gyógyítani)
Read only...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Nintendo Switch
- Építő/felújító topik
- OLED TV topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Gaming notebook topik
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Filmvilág
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen