- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csaby25 #202253 üzenetére
Valaki beül és húzza a belső kilincset, jó erősen kell, de érzéssel, hogy el ne szakadjon a bowden, a másik kívülről nyitja a kilincset meghúzva. Ha SAFE-ben ragadt, ezzel a módszerrel akkor is kinyílik. Eddig minden ajtót kinyitottam ezzel a módszerrel, egyet kivéve, ahol belül a zárszerkezet mechanikus részében eltört egy pöcök, azt csak erőszakkal lehet kinyitni. Belső burkolat le és szétverni a zárat belülről...
Ülés ki, belső ajtóburkolat le, és utána már hozzáférhető.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabady #202299 üzenetére
Nekem azonos motor első 2000km alatt benyelt fél liter olajat, azóta semmit. Most 14 000km van benne, 10-nél elvittem cserére, ahogy az elődjét is szervizeltem.
0w 20 olaj van ezekben, ami nem kőolajból, hanem földgázból készült. Ez nem fogja bírni a hosszú periódust. 2 hónap alatt 9000km sok pálya, bejáratós motornak nem barátja. 4000km után vittem fel először az autópályára.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz K Norbi #202352 üzenetére
Mert ezt nem arra terrvezték, hogy az ember szétbarmolja az autón. Ki kell venni a gólyalábat és az asztalon csinálni az ilyesmit. Alsó telpas elköt, kikapod a féltengelyt és sima ügy. Nem kell az autón semmit kalapálni. 200Nm elég lesz az anyára, de kell belőle új. Olyan készletet szoktam venni, amihez jár az anya is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rasotamas #202383 üzenetére
Ezek az ülések két tápkábellal vannak szerelve. Egyik pár +- a villanymotorokat látja el árammal, a másik pár csak a memóriás részt. Sokan beszerelik utólag és nem húzzák be a memóriás funkiókhoz tartózó állandó áramot biztosító kábel párt, így működik az elektromos mozgatás, csak nem lehet eltenni adott helyzetet.
Esetedben biztosan jól van vezetékelve, kérdés, hogy nincs-e megtörve a memóriás funkciókért felelős kábel pár a vezető ülés alatt. Ezt nem lehet innen megmondatni, meg kell nézni, át kell mérni. Én biztosíték táblánál kezdeném az összes biztosíték átmérésével(elvileg van saját biztosítéka). Utána kivenném a vezető ülést és megnézném az ülésen a kábelköteget, szakadást, fizikai sérülést keresve. Ha minden szép, lehet kezdeni méricskélni.
Amint megjavul a memória funkció, működni fog a komfort állás is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pepucs #202748 üzenetére
Komfort modulnak ehhez nincs köze, az tévút. Amint életrekel az óracsoport, be fog indulni. Nem kap áramot az óracsoport, van saját biztosítèka, az rendben van, gyujtáson van áram azon a biztosítékon? Az akku saruk meg vannak húzva rendesen? Tisztításra le szokták dobni, aztán ha rosszul van feltéve, nem megy a dolgok fele.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pepucs #202754 üzenetére
A gyujtás kapcsoló mindennek egyszerre ad áramot, tehát nem is tekerne, semmi más nem villanna fel. A relé boxon megmérheted a feszültséget, az alján vannak csavarok, azok fölött a magyarázat. Kapcsolt lesz a 15 meg az összes X. Az X-ek már reléken keresztül mennek, ha van 15 de nincs valamelyik x, akkor relé hiba, ha nincs 15, akkor gyujtás kapcsoló, de szerintem máshol lesz a gond.
csak tisztították? Ülések voltak kint? Mesélj valamit a körülményekeől, az szokott segíteni nekem a hibakeresésben. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz 1stVikman #202768 üzenetére
Csak kiengedett kézifékkel tudod levenni a nyerget. Ha szerencséd van, csak a betét szorul a tartóban, azoknak könnyen kell járniuk. Levett nyereggel ellenőrizd a nyereg vezetőket és a betéteket. Könnyen kell mozogniuk.
Ha minden könnyen mozog, akkor a nyereg a ludas, szorul benne a henger. Azt nem érdemes bontani, a felújított jobb megoldás. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gergőke88 #202946 üzenetére
Az ajtóbehúzó műanyag a B7 Passatból származik, nincs vele semmi baj, a 2.0TDI-hez elég nagy fék jár, konkrétan nagyobbak a tárcsák, mint az octavia 2-őn volt azonos teljesítményhez, ami 200 kilóval nehezebb autó volt. Lehet, a benzines fyengébb féket kapott, én a dízelhez kapott fékkel elégedett vagyok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szabzoltan1 #202949 üzenetére
És most biztosan nincs aktiválva? Csak akkor működik, ha a tükör állító pöcök R állásban van. Ekkor hátramenetben dönti a tobbb tükörlapot lefelé.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz b3nyo10 #203184 üzenetére
Levegősödik a rendszer. Meg kell nézni, hogy miért. 1 nap állás után meg kell nézni van-e gázolaj a szűrőben. Ha nincs, beindítás előtt többször kell gyújtást adni, hogy a tápszivattyú feltolja az anyagot az adagolóig. Ha ez a gond, a szűrőn a T szelep rossz, vagy a tömítése vagy a szűrő háza maga. Ha ott van anyag, akkor valamelyik porlasztó a 6 közül.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #203427 üzenetére
A gyújtáskapcsolón lévő gyűrűre megy egy zöld-fekete kábelpár, azt kell lecserélni. Az óracsoportnál meg kell keresni, tőben elvágni és új kábelt húzni a gyújtáskapcsolóig. Gyakori hiba, hogy nem olvassa a kulcsot, mert meg van törve valahol az a kábel.
Maga az immo az óracsoport része. Vcds- el olvasd ki, de az lesz a hiba, hogy nem olvassa a kulcsot. Amúgy az immo supervaggal vagy galettoval kikapcsolható.
Ha tudnád az immo pint, járóképes lenne az autó mert a két állító tekertyű segítségével beadható a pin az óracsoportba, ekkor beindul.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Octavia 4 helyzetjelentés, eltelt 11 hónap, megtettünk több mint 16 000km-t .
Adós vagyok egy hosszabb távú tapasztalattal, hátha valakit le/rá tudok beszélni.
Kezdjük a bódéval, jó nagy, parkolni nehezebb emiatt, de majdnem minden befér egyben, nem kell a hullákat apróra vágni, szépen egymás mellé beférnek. Beltér kényelmes és végre minőségi.
Futómű: nagy előnye, hogy puhán rugózik, ami nagy hátránya is egyben, hogy kereszt iráyú nagyobb huplikon félsz, hogy odavered a kádat, akkorát hintázik, de kanyarban meg nem dől a bódé, ezt nem tudom hogy csinálták, minden esetre egyenesben kereszt irányú göröngyön félemetes.
Fék: jó nagyok a tárcsák, ami előny nagy tempónál, hátrány városban. Nem olyan harapós, mint a régi, cserébe nem is melegszik el. Másképp kell adagolni, de legalább adagolható.
Motor: a gázpedál olyan okos, mint egy 50 év körüli politikus. Egyszerű kérdésekre sem képes válaszolni. Ha rúgják, azt érti. Viccet félre téve jól megy, vagy keveset fogyaszt, mentem már vele sportosabban, akkor 9 litert mutatott fogyasztásnak. Lehet vele jó fogyasztást is csinálni, de akkor nem érződik 150 lónak.
Váltó: ez a hat sebességes manuális örök darabnak tűnik, bejáratás alatt akadt, meg nem szerette a hátramenetet, egy két darálás után megunta és feladta az ellenállást, azóta jó. A hatodik hosszú, mint egy hónap fizetés nélkül.
Fedélzeti rendszerek: Ha mindene működik akkor azért idegesít, ha meg nem működik valami, akkor azért. Szoktak sírni a front assist szenzorai ködben, hóesésben, hogy tudod öcsém, rokonoknak mindent, de most nem tudok segíteni...
Hibák: igen, sajnos vannak hibák egy új autónál. Kéthavonta eljátsza, hogy nincs semmi hang a kocsiban, ajtó nyitásnál halk robbanás szerű hang a hangszórókból és csak a teljes fedézeti elektronika újraindításával lehet megoldani a dolgot, vagy visszazárod a kocsit és 10 perc múlva mintha nem is lett volna soha gondja, megint hónapokig jó. Volt reklamáción, mert hetente csinálta, most már csak néha.
Amit a legjobban szeretek: fényszóró, motor, váltó
Amit a legjobban utálok: Start-Stop, érintőkijelzős klíma vezérlés, a hátsó ablak automatikus törlése szárazon, kényszerített DPF regen 250 km megtétele után.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #203451 üzenetére
Lehet vele sietni, ha kell.
Na de majd a Golf... nagy tervek vannak a golffal, tervben van a motor generál, mert már nagyon csipegeti az olajat. Majd erről is lesznek képek, meg valami szösszenet, hogy mire érdemes figyelni egy ilyen régi motor felújításánál. Az örök kérdés, mennyibe kerül és megéri-e egyáltalán.
imyourfriend: teljesen más, mint a hármas. Az egész koncepció megváltozott, változtak az anyagok, a kialakítás, a térkínálat. Sokat öltek a fejlesztésbe, de nem minden fejlesztés jobb. Én a gombos klíma panelt pl. jobban szeretném.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #203456 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #203562 üzenetére
Még az is lehet, hogy nem termel ennyi hőt ez a motor. A teljes ventillátor fordulatot kerülni szoktam, a jó termosztát sem tud vele mit kezdeni. Auto módban próbáld meg, beindiítás után rögtön. Figyeld, mikorra éri el az üzemi hőfokot.
Mi viszi rá az embereket, hogy fűtés nélkül autózzanak?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen monitort vegyek?
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Energiaital topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs