Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
ph Az ATX 3.1-es monstrumot mesterséges intelligenciával kapcsolatos fejlesztőkörnyezetek meghajtásához szánták.
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #149124 üzenetére
Szia,bocs hogy csak ideírok csináltam menet közben diag képeket,vagyis videót a 4pd ki van akadva mikor rángat a kocsi.Ahogy 4be váltok és nyomom egyböl felugrik 2.99 az. 1 henger is ilyen.Ha motorfékkel megyek akkor is kettő fölött van.És üzemmelegen alapjáraton
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #149205 üzenetére
Nem lett még megmérve,a régi mérés van csak meg ami 22-23bár.Pd felujitó ember szerint 20bar is tökéletesen kell menniük.Mióta ezek a pd elemek vannak bent azóta rossz a kocsi,pedig bemértéj öket.Beszéltem a szerelővel és valami ütközéstöl 180°vissza,valami hernyocsavar
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #149251 üzenetére
Köszönöm. Akkor most már tényleg beszerzek egy VCDS-t valahonnan. Előbb inkább mégis kérdezek, hogy biztosan ne rontsak el semmit
(#149253) Geli.: Sebességkorrekciót lehet itt állítani vagy hogy képzeljem el ezt. Gondolom nem az van hogy a 215/55-öt átállítom 205/55-re
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
cool13
őstag
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #149302 üzenetére
Na lerajzoltam valamit
Mert ez az első fsi motorok közül van. Na már most nekem úgy van hogy ugye szívótoroknak van egy nyílása ahol levegő be áramlik azon csücsül az egr szelep nekem annak a tetején a fojtószelepház.Na és ugye oda van be vezetve vissza egy rézcsővel a kipufogótól a kipufogó gáz és onnan jut be szívótorokba (amiből 2 kiló koxot szedtem ki..) aztán úgy lélegzi be a motor és jut a szelepekre a cucc.na most ha én azt a csövet szépen le dugózom akkor nincs honnan vissza vezetni a koxot az égéstérbe ezáltal a szelepekre sem kerül
De holnap lefotózom ha nem hiszel nekem
[ Szerkesztve ]
-
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #149307 üzenetére
Megértettem ez csak egy elmélet volt Egyébként az autónak azóta sincs meg a baja most találtam egy autó szervízt ahol van villamosság szerelő is meg aki a mechanikai gondokat hárítja el holnap bejelentem szépen az autót mostanában már menet közben is feljön a p0191-es hiba kód nem csak indításnál.Nem tudom mi lehet de szerintem sok az üzemanyag az autónál azért van égéskimaradása is neki mert mikor fullad ha kidolgozza magát nagyon füstöl olyankor.
Nem tudom mi lehet vele de idegesít
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #149311 üzenetére
Félig van a tank mire azt kiszívom sok idő meg az AC pumpa nem engedi kiszívni amúgy sem :S alámászni nem tudok sajnos a zsíros testemmel meg alacsony is a golf szóval nem tudom kifúrni még nyárig bírja ki aztán megválunk a VW-től veszek egy ford focus mk1 1.8 tddi-t vagy valami Opelt ami sose kopel
[ Szerkesztve ]
-
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #149365 üzenetére
hu király pumpa?
freaghill: konkrétan igen... megnéztem olyan 10 A8-at is, nem voltak olyan rosszak... illetve nem mind de aztán jött ez Egyébként a 3.0 TDI-k érzésre jobban mentek A8-ban, mint a 4.2-k. A 3.7 kifejezetten gyenge. Eladókból viszont sok a nepper és a gazsi, magán Embernél alig volt.
[ Szerkesztve ]
-
agonatic
csendes tag
válasz Mágus2 #149338 üzenetére
Köszi!
A vezérműszíjjas TSI-k már tényleg megbízhatóak, nincs gond velük? Már ezekben is van 150-200.000km.
Megszabad egy ilyet venni? Gondolom ezeknél az újabb autóknál nem nagyon tudják már az órát tekergetni,
a nyilvántartások miatt. Érdekes a 6-7 évvel öregebb szívókban is ugyanennyi van papíron, de legalább fele annyiba kerülnek...
Szóval kombi Octáviákat nézegetek, családi autónak. Szijjas TSI-k hez is tudsz esetleg motorkódot? -
GLOCK34
aktív tag
válasz Mágus2 #149407 üzenetére
Köszönöm!
Igazából csak tegnap tűnt fel,itt a fórumot olvasgatva,aztán rákerestem több helyen is,de nem találtam.
Szerintem is az lehet,amire gondoltál,mivel már a 7 széria legvége.
Eddig jól elvagyunk,közel 12000km raktunk bele probléma mentesen. Tavasszal esedékes lesz a váltó olaj csere (DSG),most 171000 van benne.[ Szerkesztve ]
-
viharhozo
addikt
válasz Mágus2 #149413 üzenetére
Az osszes szerelo fusizik, es ha esetleg pont kene neki vmi a kocsidbol es talal barmi szart, amit berakhat helyette, ugy elviszi, mint a szel. Raadasul garis problemam is van, szoval bent fog allni az auto egy-ket napot.
Qru: legalabb privatban kuldd at, melyik szerviz volt az, mar ha VW-konszernes volt.
[ Szerkesztve ]
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #149416 üzenetére
Kormiból, de több kolléga is panaszkodott erre.
mod:
viharhozo: Nem titok, a PoHu volt. Leadtam még jó volt mind a két xenon izzó, délután hoztam el franc se kapcsolta fel akkor. Este állnék ki a garázsból akkor látom, hogy mind a két izzó lilán pislákol. Kicserélték a két jó izzóm két szarra. Még ha az egyik lilul be azt mondom ok pech, na de hogy mind a kettő egyszerre makkanjon meg... na olyat még nem pipáltam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #149429 üzenetére
ABT ecu-k le vannak kodolva, szóval gyanítom nem is a kocsi saját ecu-ja van benne.
jah úgy néz ki elkezdtem írni az ME7.5-ös vezérlőt, nem még egy motor se robbant fel, nem konzervvel dolgozok hanem saját kút főből természetesen.
illetve Polo/Lupo AVY/ARC motorkoddal kapcs van valami infod :-)?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #149439 üzenetére
Köszi, én is úgy gondoltam, hogy bebaszna ha a vezérlés lenne eltéve.
Szerintem is a DPF nél ment el a story pedig tavaly direkt megkérdeztem a csávót, de lehet felkeresem újra. Ha lesz idöm lehet az ABT-t is felkeresem majd.
Bár abból kiindulva, hogy mérésre is évek alatt így jutottam el valszeg jóvan ez igyA motornak nem hiszem hogy lenne baja. Az autó hibátlan. semmi picit is eltérő dolgot a normálistól nem produkál, azon kívül hogy 50-50 arányba csörög a lánc indításkor.
(a mérésen egyszer se csörrent be )Aki írta hogy szép a vas : Köszönöm. Vigyázva van rá én tudom a valós KM-et az óra már így állt mikor másodszor láttam a kocsit.
A sok idióta youtubos pedig mellé lőtt a "nemsoká fentlesz hahun" dumával mivel még évekig biztos nem adom el![ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #149511 üzenetére
Igen, azt sejtettem Csak aggasztó, hogy az enyémbe több van, és még elvileg nem volt cserélve. Valamilyen kopás már biztos van rajta...
Csoportban pont most volt egy srác, akinek kerregett, kattogott a gép. Cseréltek pumpát és azóta csöndes
Úgy tudtam ezt nem lehet hallani. Ezekről a hangokról mik a véleményed? [link][ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Mágus2 #149516 üzenetére
Az elmondás alapján nem történik semmi, ha betolják a kulcsot (mindkettővel lett próbálva), tehát nincs se gyújtás, se semmi. Delej alapvetően van, tehát vészvillogó megy mondjuk, meg refi, meg nyit-zár, csak a kulcsot mintha nem érzékelné. A drótos tippet továbbítom, köszi!
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Star Wars Outlaws teszt
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Azonnali notebookos kérdések órája
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Filmvilág
- Mini PC
- iPhone topik
- RAM topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen