- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
ph A Sony közel lehet a starthoz, így a VR headsetjük hamarosan PC-vel is használható lesz.
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz daniel2121 #192844 üzenetére
RSNAV fejegyseggel esetleg van valakinek itt a forumban tapasztalata?
-
Reggie0
félisten
válasz newmoonlight #192846 üzenetére
Szerintem a bal oldali csatlakozasnal jon ki belole, latszik, hogy a muanyag pereme es a csatlakozo illesztesenel fujja ki, abban a sikban jelenik meg a sokirakodas es onnan folyik elore a perem menten.
Persze lehet tulnyomastol is, de sima tomitesi problema is lehet. En lehet, hogy eloszor inkabb azt a csatlakozot/tomitest cserelnem es megneznem, hogy milyen allapotban van tartaly muanyag csonkja.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz newmoonlight #192848 üzenetére
Szedd le minimumra a vizet, torold le a nyomokat es nezd meg ugy, hogy kijon-e. Ha nem, akkor a nyomas szamitott.
Volt valaha szerelve az a tartaly/vizcso? Szedtek mi valami miatt, mert utban volt?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Motion_Blur #192880 üzenetére
Mert nem a csucsertekek szamitanak, hanem a nyomatek/teljesitmeny gorbe is. (plusz jarmu tomege, stb..)
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz grizlisandor #192953 üzenetére
Csaladban van egy 110 lovas pdtdi cordoba, nagyjabol 150 kore felhuzva, igy vettuk elozo tulajtol. Egyedul a kuplung oregszik gyorsabban es kellett csereltetni egyszer, de mar kb. 10 eve igy van nalunk a kocsi es semmi mas baja sem volt.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Nalam a veszvillogot dobja ki, de tudtommal VCDS-bol allithato, igy attol is fugg, hogy melyik orszagban allitottak forgalomba. Mondjuk en idegbajt kapok tole, mert allandoan beindul amikor szamomra normalisan lassitok. (Foleg akkor ciki, amikor szembol sebesseget mernek es satuzol, ugy latjak is.)
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #193015 üzenetére
A reszecskeszurot regeneralja, vagy csak az adblue-t tolja? Az utobbi nem gond, a szuro regeneralasa hidegen nem biztos, hogy a legjobb dolog, mert hirtelen melegszik fel nagyon.
#193009 macilaci78: Az nem szamit olyan tavolsagbol, foleg este, ha csak ket fenyszoropottyot lat.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #193034 üzenetére
A nitroxidok, amit az adblue semlegesit, nem csak regeneralas kozben keletkezik.
#193040 Kiskokó:
"plusz ciccegés amire én az adbluera gondolnám, mert alapjáraton nem hallani"
Az lehet az injektorok hangja is, ilyenkor eleg nagy terhelesnek vannak kiteve. Nekem is jobban cicereg, amikor regeneralt, pedig nincs adblue az enyemben.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #193046 üzenetére
Jo kerdes. Elso korben nyomasmero vagy homero hibara gyanakodnek. Mennyi KM van a kocsiban?
Itthon nem nagyon szokas megelozesbol alkatreszt cserelni, de a homerok es a lambda szonda, ha jo minoseguek, akkor 250ezer km-re vannak tervezve. Nekem a kozepso homero ment tonkre, a katalizator es a DPF kozotti, ami miatt nem is regeneralt, illetve azt hitte, hogy nagyon teli van a DPF. Aztan egyszer dobott egy lambda szonda hibat is, de az torlesre sem jott vissza, de lehet csak a hibas homero miatt csinalta. Inkabb csereltem mindet.
A DPF telitettseget a nyomas es homerseklet viszonyokbol meri.Errol jut eszembe: esetleg nezd meg, hogy mennyi a kalkulalt korom a reszecskeszuroben, meg inditas elott. Siman VAG DPF-el. Ha a kalkulalt korom tobbszorose a mert korom(inditas utani pillanatban), viszont regeneralas utan jo alacsonyra visszaesik mindketto, akkor az igazolhatja, hogy tenyleg a meresnel van a gond.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #193049 üzenetére
Igen. De itt a mért megy irrealisan magasra a szamolthoz kepest es nem a szamolt novekszik, mikozben a mert valos.
Nalam szenzorcsere elott a calc volt 12.03g viszont a measured felment 27.42g-re es mar dobta a hibakodott, hogy tultelitodott a dpf. Kicsereltem a szenzort, elinditotta a regeneralast rogton, ami kevesebb, mint 7 percig tartott es lement a calculated 9.94-re, a measured pedig 7.36g-ra. Majd normal uzemben 9 km alatt tovabb csokkent a measured 1.39g-ra, migkozben a calculated visszament 10.27g-ra.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #193051 üzenetére
Nem biztos, hogy van gond, lehet ennek ilyen a szoftvere valamiert. VAG DPF-el mentegesd az adatokat, hogy legyen majd mivel osszehasonlitani. De annyit azert megnezhetnel, hogy este, amikor lerakod a kocsit, akkor a measured soot mennyit mutat es reggel amikor inditod mennyit mutat. Elvileg nem kene valtozzon, ha megis valtozik, akkor szimplan az is lehet a gond, hogy eltero homersekleten nem szamolja ugyan olyan jol. Vagy szenzorok kozul valami becsapja. Ha csak ritkan van ilyen, akkor inkabb elobbi.
Mentegetni az adatokat amugy is megeri, legalabb latod milyen utemben oregszik. Az en gyari dpf-em a jelenlegi adatok alapjan 450-500 ezer km-ig jo lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #193083 üzenetére
Benzines? Mert az Eur6 alatti dizeleket ki akarjak tiltani 2026-tol Bp-rol. Mar kezdi bearazni arazni a piac, szepet estek a regebbi dizeles autok arai.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bul07 #193099 üzenetére
Igen. Enyem 2011-es, akkorra fog kiesni, ha csak nem csusztatjak ezt.
#193100 JSandor: Igen, teljes Budapest. Ez onkormanyzati rendelet szintjen lesz szabalyozva, szoval ki tudja hogy mas varosok peldat fognak-e venni. A tobbi nagyvarosban azert talan nincsen ennyi szmog, meg penzugyileg is rosszabbul allnak a lakosok.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Ez igy van. Nem kell gyari legyen, eleg ha elfogadotta valik es modositjak a forgalmiban a bejegyzest.
#193118 f4lcon: Nem az autogyartok olik bele a penzt, hanem harmadik cegek, egyes alkatresz beszallitok. Nemet allam pedig tamogatja az ilyen iranyu fejleszteseket. Mar 3 eve is volt mozgolodas ezen a teruleten: [link]
Legutobbi fejlemenyek a temaban: ADAC: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #193205 üzenetére
Kivancsi vagyok nekem mennyit mondanak a szerelonel, en most fogom megcsinaltatni. Eddig ami kinez:
Osszes motortomites csere+ekszijtarcsa(40k)+injektor felujitas(300k)+szivosor tisztitas+olajtekno(50k)+kettostomegu(150k)+kuplung(150k)+szilentek+motortarto bak+lanc.Ezen felul most csereltem 3 hoszenzort es a lambdaszondat, ami 140-bol megallt, hogy magamnak csinaltam. Ezek elettartama 250ezer km.
Valamint meg a felfuggesztesben is sokmindent cserelni kell, de az mar nem a motor.
Az intercoolert pedig megnyomta egy nyul, nem feltetlen muszaj cserelni, de az olyan 100as korul lehet(foleg ha nagyobbat rakatok be).
#193216 Kneeßy: Azt ugye tudod, hogy lehet mar 2026-tol kitiltjak budapestrol a B8-as dizeleket? Ha hosszabb tavra tervezel, akkor EUR6 alatt nem vennek dizelt, vagy benzinest.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #193219 üzenetére
Nincs. Ev vegeig meglesz a celdatum, csak ennyit igert a Karacsony.
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #193221 üzenetére
Nem, 22-tol minden eur5 alatti, 26-tol pedig az eur 5 is. Eur 6 kitiltasara meg nincsen javaslat se, szep is lenne, meg csak most aruljak ezeket az autokat a gyartok.
A poen az egeszben, hogy dizel hibridre nem vonatkozik, mivel azoknak 5x-os a kornyezetvedelmi besorolasa a forgalmiban, mint a benzines hibrideknek, pedig jellemzoen csak eur5 van bennuk, mint peldaul volvo v60 phev. Az uj audi dizel hibridek lehet mar eur6-osak is megvannak.
Ez jol latszik az arakban is, amikor vettem az enyemet, akkor kb. ugyanannyiba fajt, mint egy hasonlo koru v60 phev, most hogy bejottek a dizelbotranyok es a korlatozasok az enyem erteke lement 3-3.5 misire, mig a v60 phev maradt 5 misi korul.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #193223 üzenetére
Hat igen, ahogy telt az ido, en az elso szerias V60 PHEV-hez hasonlitottam. Viszont gyakorlati szempontbol nincs jelentosege, ezeket a magyar jogszabalyok jelenleg nem kulonboztetik meg. Ha jol emlekszem a korai V60 PHEV az 5N kategoriaban van.
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #193239 üzenetére
De a teljesrol. A belso keruletekben torteno kitiltasok is terven vannak, rovidebb hataridovel. De a 2026-os Euro6-nal rosszabbak kitiltasa teljes Bp-re van javasolva.
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #193395 üzenetére
Prelix es teszkos cuccok felejtosek. Azok hidegben nagyobb menetszelnel meg vissza is fagynak.
En mar azon vagyok, hogy keverek magamnak vegyszerbolti propilenglikolbol.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #193402 üzenetére
En is azt hittem. Aztan a nemet tel kifogott rajta az autopalyan, de nem kicsit. Ket allapot volt: vagy tejfehet volt a szelvedo, vagy folyamatosan nyomtam az anyagot
En most ezt a hazi 50%-os propilenglikolt fogom kiprobalni. Ez mar nem egheto, -30 fokig jo. Mar csak kivancsisagbol is.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz L1ZRRR #193494 üzenetére
Csak az sem mindegy, hogy hany kilometerenkent kell regeneralnia es mennyi olajat kap. A regeneralas elegge megviseli a rendszert, foleg allo helyzetben. Nagyjabol 800 regeneralast bir, ha ez 300 km-enkent van, akkor nem fog sokaig elfutni. Ezert is huzza a regeneralast a leheto legtovabb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Apple notebookok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen monitort vegyek?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hálózati / IP kamera
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen