- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Redmi Note 7 - nota bene
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
ma Se Apple Intelligence (AI), se iPhone tükrözés Mac gépre, se SharePlay képernyőmegosztás.
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz
Mágus2 #129373 üzenetére
Most igy hirtelen Motul 8100 X-cess, 5W40 nezem ki, ha jol latom teljesiti az 505 00 normat
...es csak 1700Ft dragabb mint a most benne levo Total olaj[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #129378 üzenetére
Szagolgatta a szerelő. Szerinte motorolaj. A színe is fekete... A váltóban meg piros van ha jól tudom.
A váltószerelőre vagyok kissé mérges, mert mikor le volt szedve, akkor direkt kértem telefonon, hogy lessék már meg a szimeringet. Akkor 10 perc lett volna cserélni. így meg jöhet le megint a váltó.
Még valami. A turbónál pedig ahol a kartergáz cső is becsatlakozik, ott folyat. Ott nincs semmi tömítés? Mert mindenhol máshol cseréltem már O gyűrűt.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
simonjoe
őstag
válasz
Mágus2 #129374 üzenetére
Köszönöm szépen! Azt hiszem kiszedni nem lesz gond. Viszont ha az tényleg nem a rádió ventije, és igazad van, én biz' Isten kezdeményezem a Vatikánban a szentté avatásod!!
Szívesen megmutatnám, de talán 1x míg ilyen xar idő van meglátogatlak, h Te magad is halld. Azt hiszem, egy cooler hangot felismerek, bár ha öregszik az ember hajlamos bolondságokat, hallani, csinálni. Leállításkor egy pillanatra intezívebb is. Ha leállítom a kocsit, és kuka csend(nek kellene lennie, ha nem zúgna az a valami) van, akkor tisztán kivehető ez a hang. Megvárom a tavaszt, mert ebben a zergeb@...ó hidegben nem szerencsés a műa elemeket sokkolni. Közben a venti mérete is megvan: 40x40x20-as. Addig van időm tudományosan kutaxkodni és keresni egy ultra szájlent pörgőt. Remélem nem kell kiutaznom a Szent Atyához ügyedben.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
Mágus2 #129386 üzenetére
NEEEEEEEM!!! Így már határozottan kijelenthetem, h ami én hallok az cooler hang. Hogy tudnám ezt felvenni neked??? Ha hallanád Te is ezt mondanád. Ebben amit küldtél, azt hallom amit akkor "csinál" a kocsi, ha nyomkodom a gombokat, h hova fújja a luftot. Szignifikáns a különbség a két zaj között. Valahogy megpróbálom ezt Neked prezentálni. Annyiból viszont örülök, és köszönöm, mert ez csak megerősített!
Joe
-
Maxell014
senior tag
válasz
Mágus2 #129430 üzenetére
Semmi nem szól mellette, mondták többen is ha nem muszáj akkor ne olyat vegyek csak nézegetem a hirdetéseket és azokból sokkal több olyan van ami tetszik mint külsőre mint belsőre és felszereltségre. Szóval gondolom több van belőle eladó és hamarabb látok olyat ami tetszik mint az 1.9 pd tdi-ben. Napi használatra venném munkába járni vele meg utazásra szóval havi 1 alkalommal tuti pályáznék is vele ezért gondoltam, hogy talán a nagyobb motor jobb volna.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Mágus2 #129443 üzenetére
Akkor vegyen turbodizelt. 15eveset. Hasznaltan. Hatha kifog egy olyan peldanyt, amit szetrugtak elotte. Meg dragabb a szervizelese. Szignifikansan. Az erdi teton meg turelmetlenebb lesz 3 egesz masodperccel, es sikereket konyvelhet el, havonta egyszer ott a benzinesek mellett. Ha meg szetfossa az olajat a motor, az bmviszont nem lesz kudarc
Ja es Mo.-n dragabb a dizel, mint a nyalI humbly and respectfully decline™
-
-
aero.
veterán
válasz
Mágus2 #129423 üzenetére
Kelet, itt mindent elvállalnak az emberek ami bejön, valamiből élni kell. Az én maszekom dolgozik rendesen és meló után fogadja a többi meló. Turbómat olajjal, hűtővízzel, olajteknő szívókosár kitakarítással 15 ezerért csinálta meg vasárnap délelőtt egy krokodil emelővel 1.5 éve. Még megy, úgyhogy nem végez kontár munkát, becsülettel megcsinálja. Mondjuk még én is padlót fogtam az ártól, jó értelemben ... és én nem ismerem, unokatesóm nagyjából, fater látásból.
-
szokeherceg
tag
válasz
Mágus2 #129553 üzenetére
Diagmágus, segíts nekem kérlek! Vettem egy DS 150 VCI CDP+ interfészt az egyes superbemhez, tökéletesen működik is, viszont egy audi a4 b5-el próbálkoztam, amivel nem kommunikált. Létezik hogy azzal már nem kompatibilis, vagy én csesztem el vmit?
Kétfajta motoros van: aki már esett, és aki esni fog...
-
-
Faby
senior tag
válasz
Mágus2 #129590 üzenetére
Késő bánat...
Egyébként úgy vagyok vele, hogy a normál alap üa (Shell, MOL, OMV, nem a sarki kis kút) is meg kell. hogy feleljen a szabványoknak, ergo jó kellene, hogy legyen. Havi 5 ezret megyek, de saját zsebből tankolok, túl soknak tartom a különbséget árban.
Mindegy.
Akkor a csere otthon nem kivitelezhető?[ Szerkesztve ]
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Mágus2 #129595 üzenetére
Á, szóval nem sokkal jobb, mint a néhány százalék benzin
Van itthon pár flaska dermedésgátló (nagyon) régről, talán 1 Würth és több Addinol, de akkor az MTZ kapja meg inkább, hengerfej+hüvely+dugó+gyűrű+adagoló kör előtt már nem valószínű, hogy különösebb gondot tudna okozni
Mintha a Würth egyéb adalékot is tartalmazna (ilyen - olyan tisztító és cetánszám növelő hatás ígéretével), arra ránézek, hátha elfogadja törődés címén az SDI. Tényleg, Saša prémium nyál mellé kapja a VIF-et, vagy sima mellé?
-
mazacar
tag
válasz
Mágus2 #129274 üzenetére
Szia Mágus!
Tegnapi nap folyamán betoltam és be is indult..elvittem szerelőhöz, leállítottuk újra be és indult, majd ma reggel hívott mielőtt leszedte a váltót akkor is beindult..persze nem hagyom ennyiben..mondtam neki szedje azért szét és nézze meg, ha úgy van cserélje a rossz alkatrészt..
Lenne még pár kérdésem..
Váltó lekerült..szerelő azt mondta kuplungot is kell cserélni meg a bowdent is..
Ha kuplungkészletet veszek abban nincs a bowden, ezért ez lenne az egyik kérdésem, hogy
A bowden is SACHS legyen?Illetve a hajtóműolaj az 75W-90 GL-4 vagy 75W-90 GL-5?
Márkát melyiket ajánlanád ami megközelíti a gyári minőséget?Köszönöm előre is a válaszod!
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz
Mágus2 #129588 üzenetére
Ezek, hogy ilyen olcsok?
(#129590) Mágus2: csak -15 fokig stabil, alatta nem garantálnak semmit
Amiota megvan a Golf, kb fele-felebe kapot simma es premium nyalat. Ujev elott teletankoltam normallal, mondom ugyis kijarom max ket het alatt. Aztan jottek a hidegek (-10&-20) es nehezen indult reggel.
Elmentem es belenyomtam 20L premiumot, azota csak azt tankolok bele. Erezhetoen konnyebben indul -10ben is.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
zsolt19900
őstag
válasz
Mágus2 #129659 üzenetére
akkor nyomassam azt a légtelenítést ami a "gyári" ? vagyis a bevezető csöves félrehúzós lyukas témát? azt lehet csak fordulatra csinálni, vagy ahhoz is meleg motor kell?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Magnum_
nagyúr
-
kk831228
addikt
válasz
Mágus2 #129693 üzenetére
Értem, köszönöm!! Majd lehet szétszedem a vezérlőt, és átnézegetem a forrasztásokat... Valószínű kontakt hiba csak azt nem értem miért csak ilyen nagyon hidegbe csinálja... Meg van mégvegy ilyen test hiba szerűség, amit azóta csinál amióta megvettem, hogy pl. Esp működés kozbe villog a fényszóró is néha...
Köszönöm!!
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
crok
nagyúr
válasz
Mágus2 #129715 üzenetére
Köszi, egy takarítást megér. Tudom, hogy 2in1, Torque-ban egymás mellé van téve a vákuum meg a baro kijelzés, indítás elött es WOTon ~101kPa-t mutat (ami úgy tudom hogy normális.. és együtt is mozog a vákuum meg a baro, egymásnak megfelelö értékekkel).
[ Szerkesztve ]