- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Poco X4 GT - az idei kihívó
- Netfone
Hirdetés
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
-
-
i-sti
senior tag
válasz gzbotii #125093 üzenetére
Szia.
Én is erdélyi vagyok, Marosvásárhely.
Én alkatrészt az http://www.epiesa.ro/ rendeltem, mikor az A4ben cseréltem olajat és szűrőket.
#csakakasztrol(#125097) Cece04:
1.6 motornak 400 szerintem kurva sok.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
-
maximilian4
addikt
válasz gzbotii #125093 üzenetére
A románoktól minden kitelik. Mikor az olimpiára hamis adidas cuccokban küldik ki a sportolóikat. Nem mellesleg amit ezek a szőröstalpúak nap mint nap a 4-esen művelnek. Magyarország legveszélyesebb útja (nem véletlenül), én nap mint nap azon járok. De a románok élet veszélyesek és sok esetben elég durva baleseteket okoznak. Tegnap jött a seggembe a szar szétrohadt furgonjával, hosszú kanyar, szokásos csúcsforgalom, de ez kimegy a kamion elé. Nem rajta múlott h nem lett meg a baj. Aztán páran levillogták akik látták mit művel, de folytatta az akciót.
Maxi
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gzbotii #125909 üzenetére
SDI mellett kisebbel sem volt gond (55 vagy 60Ah rémlik), most 69-es van benne, szóval - bár csak személyes tapasztalat alapján - szerintem megteszi Vásárlás előtt próbáld be a helyére, vagy ellenőrizd a centiket a biztonság kedvéért. Egyszer volt benne 82Ah-s, az pár mm-rel nagyobb is volt a kelleténél.
Kiskokó: inkább úgy mondanám, hogy jobban figyelnek az élettartam tervezésére Megrendelőtől is függ, milyen/mennyiért gyártódik, lásd 10 évig szolgáló gyári akkuk.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz gzbotii #126975 üzenetére
Nem rossz
Most egy hétig én is dízellel járok, Seat Ibiza, a hangjából ítélve 3 hengeres (búg mintállat). Eddig 5,1 l/100km, erősen hegyes-völgyes vidéken, max 100 km/h.
Eredetileg VW Up-ot béreltem volna, de nagyon örülök, mert az Ibizaban legalább van nyomaték, egy 1.0 szívóbengával nagyon szopi lenne.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz gzbotii #127210 üzenetére
Az én haverom is felesbe nyomja az étolaj-gázolaj kombót az 1.7-es Isuzu dízeles A Vectrába, de volt már benne benzin (szándékosan, normál és prémium egyaránt), fűtőolaj, motorolaj, hajtóműolaj, kerozin (nem t'om, honnan szerezte) és tej. Még megy.
szerk.: Hopsz, azt hittem, hogy az autós topikban vagyok. Offba is tettem.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz gzbotii #127455 üzenetére
Azt ő kiszámolja, ha már van egy tankolásod.
Megadod az új km. 174420 (nálam kb ennyi volt utoljára) és kivonja belőle a régit.Itt az enyém ha érdekel: [spritmonitor]
Novum Forum Siculorum
-
-
K Norbi
addikt
válasz gzbotii #128874 üzenetére
-10/-20 adja neki az ívet, én csütörtökön vettem le a Ctek töltőt, tegnap nyomtam egy 120Km utat és nem hittem el hogy ma reggel 12,54V van benne, mondom nem tölt a generátorom? Máskor 12,80V körül van másnap a fesz.
Kevés neki a 14V töltés ilyenkor, nekem a Ctek 15,3V tölti -15C fokon, Vagyis csak töltené.. Inkább kihúztam belőle a hőmérséklet sensrot, és AGM be 14,70V töltöttem. Én nem merek 15V feletti töltést ráengedni a golfra.
Az új autók inkább jobban szeretik azok hidegen 15V felett töltik.Vagy lekötném az akkut akkor mehetne neki, de kösse a halál.
Nem tölti fel csak max 60% ig ilyen hidegbe 14V töltéssel.
100% töltéshez 15V feletti töltés kéne.[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gzbotii #128895 üzenetére
Akkor spórolok neked egy kis gyújtáskapcsoló kopást, hallgasd meg, mikor kattan a relé - az izzítás visszajelző elalvása után kb még egyszer annyi ideig izzít valójában. Ezt a hangot szoktam figyelni, ha kell izzítani, és akkor nem kell forgatni annyit a kulcsot
K Norbi: Paks-2 van az akku helyén?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen